صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹: پیش‌بینی بازی شیلی – اروگوئه

کوپا آمریکا ۲۰۱۹: پیش‌بینی بازی شیلی – اروگوئه

ad banner

در چهارچوب رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه سوم در ورزشگاه تاریخی و ۷۸ هزار نفری ماراکانا در شهر ریو دوژانیرو تیم ملی شیلی صدرنشین گروه سوم مقابل تیم ملی اروگوئه قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۳:۳۰ بامداد روز سه ​شنبه چهارم تیر​ماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ شیلی – اروگوئه

وضعیت و نکات آماری تیم شیلی

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • تیم ملی شیلی برای این بازی محروم و مصدومی ندارد و با تمام قوا مقابل حریفش صف‌آرایی می​کند.
  • صعود تیم شیلی به مرحله حذفی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ قطعی است اما قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمریکا برای حفظ صدرنشینی نباید مقابل اروگوئه تن به شکست بدهد.
  • در ترکیب تیم شیلی بازیکنانی همچون آرتورو ویدال، جین بوسژور و مائوریسیو ایسلا تنها یک کارت زرد با محرومیت از بازی بعدی فاصله دارند و به همین علت احتمال دارد حضور آنها را در ترکیب اصلی لاروخا شاهد نباشیم.

وضعیت و نکات آماری تیم اروگوئه

  • برای تیم ملی اروگوئه ماتیاس وسینو به دلیل مصدومیت ادامه رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از دست داد و همچنین شبهاتی در مورد حضور دیگو لاکسالت در ترکیب اصلی این تیم وجود دارد.
  • لاکسالت در بازی گذشته تیمش مقابل ژاپن که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تنها نیم ساعت پس از شروع بازی بود که با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و انتظار می رود دیدار مقابل شیلی را از دست بدهد. جیووانی گونزالس به عنوان جانشین او در پست مدافع چپ حاضر خواهد بود.
  • نیکولاس لودیرو و خوزه خیمنز تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارند و ممکن است اسکار تابارز سرمربی اروگوئه روی حضور این دو بازیکن در زمین ریسک نکند. سباستین کواتس و جورجیان آراسکائتا به احتمال زیاد به عنوان جانشین این دو بازیکن در زمین حضور خواهند یافت.
  • هر دو تیم صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده اند و این بازی تنها برای تعیین سرگروه جدول گروه سوم خواهد بود، جاییکه شیلی برای صدرنشینی به یک تساوی نیاز دارد اما اروگوئه برای اول شدن نیازمند پیروزی است.
  • با وجود بازیکنان زیادی که خطر محرومیت از بازی مرحله حذفی را دارند، انتظار می‌رود از سوی هر دو سرمربی تغییراتی را در ترکیب دو تیم شاهد باشیم.

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *