صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ نیویورک نیکس – تورنتو راپتورز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ نیویورک نیکس – تورنتو راپتورز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۰۴:۰۰ یکشنبه ۲۱ بهمن ماه تیم نیویورک نیکس در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تورنتو راپتورز خواهد بود. سابقه‌ی پیش بینی بسکتبال NBA می‌گوید برای شرط بندی، این بازی یکی از مطمئن‌ترین بازی‌های روز یکشنبه است. تیم نیویورک نیکس با عملکردی که در نقل‌وانتقالات نیم فصل داشته به‌خوبی نشان داده این فصل برایش به پایان رسیده و خود را برای سال بعد آماده می‌کند. این تیم در آخرین بازی خود مغلوب دیترویت پیستونز شد تا آمار عجیب ۱۴ باخت پیاپی را برجای گذارده باشد. تیم تورنتو راپتورز که در روزهای خوشی به ‌سر می‌برد موفق شد آتلانتا هاوکس را در خانه‌ی حریف با ۱۸ امتیاز اختلاف مغلوب کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نیویورک نیکس ؛ سلام به فصل بعد

تیم نیویورک نیکس از ابتدای فصل ضعیف آغاز کرد و این روند منفی را ادامه داد و اکنون با ۱۰ برد و ۴۳ باخت در رده‌ی آخر کنفرانس شرق قرار دارد و به‌لحاظ آمار برد، بدترین تیم NBA است (۱۹%)؛ ۱۴ بازی اخیر خود را باخته، تفاضلش ۹- است و با صدر جدول ۳۰ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. این تیم در روزهای نقل‌وانتقالات پر سروصدا عمل کرد و خیلی‌ها را متعجب کرد. نیویورک نیکس در مهم‌ترین اقدامات خود، امتیازآورترین بازیکن خود یعنی تیم هاردوی جونیور را به دالاس داد و بهترین ریباندکننده‌ی خود یعنی انس کانتر را بازیکن آزاد اعلام کرد و درعوض دنیس اسمیت جونیور و دی‌آندره جوردن را به نیویورک آورد و چند بازیکن دیگر را نیز واگذار کرد تا بتواند در تابستان دو بازیکن جوان جذب نماید. این تیم اولین و سومین بازیکن امتیازآور خود را از دست داده و دومین بازیکن امتیازآور این تیم یعنی امانوئل مودیای نیز مصدوم است و باید به دو بازیکن جدید خود اتکا کند که در دو بازی‌ای که برای نیکس انجام داده‌اند در مجموع به‌طور متوسط ۲۶ امتیاز کسب کرده‌اند.

پیش بینی بسکتبال NBA نیویورک نیکس

تورنتو راپتورز ؛ فقط و فقط برد

تورنتو راپتورز تیم باکیفیتی است که امسال نوسان چندانی نداشته و اگر درخشش کم‌نظیر میلواکی نبود اکنون در صدر کنفرانس شرق ایستاده بود. تورنتو با ۴۰ برد و ۱۶ باخت و آمار ۷۱% برد و ۷ برد و ۳ باخت در۱۰ بازی آخر، در رده‌ی دوم کنفرانس شرق ایستاده است و با تیم پس از خود به‌قدر۳.۵ بازی فاصله دارد. تورنتو راپتورز برخلاف نیویورک نیکس در نیم‌فصل دست به نقل‌وانتقالی نزده و فکر می‌کند در شرایط آرمانی قرار دارد. دغدغه‌ی هواداران راپتور این است که تیمشان در بازی‌های اخیر مقابل تیم‌های قَدَری مانند باکس، راکتس و پیسرز بازی را واگذار کرده و نگران افت تیم خود هستند. دیگر نگرانی آنها مصدومیت کوای لنارد است. او در بازی قبل مقابل آتلانتا غایب بود و معلوم نیست به این بازی می‌رسد یا نه. ولی در بازی قبل پاسکال سیاکام و فرد وان‌ولیت به‌خوبی خلأ او را پر کردند.

پیش بینی بسکتبال NBA

کمتر پیش می‌آید پیش بینی بسکتبال NBA اینقدر یک‌طرفه باشد ولی بازهم توجه داشته باشید این به معنای برد قطعی تورنتو راپتورز نیست. در ۳ بازی رودرروی آخر این دو تیم، راپتورز با اختلاف بازی را برده است. برای مشاهده‌ی برخی نکات مربوط به بازی به این لینک مراجعه کنید.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *