صفحه اصلی / عمومی / یورگن کلوپ: انتظار ندارم باشگاه خریدهای گران قیمت انجام دهد

یورگن کلوپ: انتظار ندارم باشگاه خریدهای گران قیمت انجام دهد

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول معتقد است تیمش در حال حاضر بدون خرید هم کامل است و انتظار ندارد باشگاه رقم های گزافی برای جذب بازیکن خرج کند.

یورگن کلوپ می گوید لیورپول در حال حاضر روی جذب بازیکنان جدید کار می‌کند اما حاضر نیست رقم های دیوانه واری برای این انتقالات بپردازد. لیورپول در سال ۲۰۱۸ رقم های سنگینی را برای امضای قرارداد با ویرجیل فن دایک، آلیسون بکر، نبی کیتا، فابینیو و ژردان شکیری هزینه کرد. در این تابستان قرمزها تنها مدافع نوجوان تیم پک زوله، سپ فن دن برگ را به خدمت گرفته اند. در روزهای اخیر گزارش های متعددی در خصوص پیوستن نیکولاس پپه مهاجم تیم لیل به آنفیلد شنیده می شود. با این حال یورگن کلوپ معتقد است تقویت کردن تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده کار مشکلی خواهد بود.

یورگن کلوپ از وضعیت نقل و انتقالات لیورپول می گوید

یورگن کلوپ

تقویت تیم آسان نخواهد بود. سال پیش گفتم که تقویت تیم با صرف هزینه های منطقی آسان نخواهد بود. اما با ارقام دیوانه وار شما همیشه می‌توانید اینکار را انجام دهید. هر مبلغی که دلخواهتان باشد پرداخت می‌کنید و سپس همه چیز ممکن خواهد بود اما ما چنین باشگاهی نیستیم و نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم. لیورپول باشگاه ثروتمندی است اما ما نمی‌توانیم کاری را که دیگر باشگاه ها انجام می‌دهند تکرار کنیم. باید در طول فصل راه حلی در این مورد پیدا کنیم. بله درست است که گاهی راه حل مشکلات تنها در بازار نقل و انتقالات یافت می شود و پیشتر نیز اینکار را انجام دهیم.

یورگن کلوپ در ادامه گفت:

نمی‌خواهم از بازیکنان خاصی نام ببرم اما همه این را می‌دانید. گاهی اوقات اما راه حل برطرف کردن مشکل در زمین تمرین است و این کاری است که هم اکنون ما در حال انجامش هستیم. همچنان در حال جستجو برای یافتن بازیکنان مورد نظرمان هستیم اما این بزرگترین پنجره نقل و انتقالاتی لیورپول نخواهد بود. باید ببینیم که چه اتفاقاتی در روزهای آینده پیش خواهد آمد. اگر تا اتمام مهلت جذب بازیکن نتوانستیم بازیکنی را به ترکیب اضافه کنیم، این موضوع به دلایل مختلفی خواهد بود. این قضیه به استفاده از ترکیب کنونی مربوط است. در پنجره نقل و انتقالات شما به دنبال تیمی هستید که فکر می کنید با آن راهی فصل بعد خواهید شد اما من همین حالا هم آن تیم مورد نظرم را در اختیار دارم. اگر بتوانیم بازیکنی را به ترکیب تیم اضافه کنیم خوب خواهد بود اما اگر هم نتوانیم این تیم همین حالا هم قدرتمند است. باید ببینیم چه خواهد شد.

لازم به ذکر است لیورپول در جریان اردوی آماده سازی جهت شروع فصل جدید بعد از شکست در دیدار دوستانه مقابل سویا، روز چهارشنبه در استادیوم یانکی به مصاف تیم اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *