صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اسکالونی: آرژانتین شایسته رسیدن به فینال بود

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اسکالونی: آرژانتین شایسته رسیدن به فینال بود

ad banner

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از حذف تیمش در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مقابل برزیل میزبان نتیجه بازی را ناعادلانه خواند و آلبی سلسته را لایق حضور در فینال دانست.

با وجود شکست ۲-۰ در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ اسکالونی اصرار دارد که شاگردانش برخلاف نتیجه بازی تیم برتر میدان بوده اند. آرژانتین موقعیت های گلزنی خوبی برای باز کردن دروازه آلیسون بکر داشت اما گلهای گابریل ژسوس و روبرتو فیرمینو میزبان را بعد از ۱۲ سال راهی فینال کرد تا آرژانتین از رسیدن به سومین فینال پیاپی کوپا آمریکا باز بماند. سلسائو با به ثمر رساندن گل اول عقب نشینی کرد تا آرژانتین مالک توپ و میدان شود. سرخیو آگوئرو و لیونل مسی دو بار تیرک دروازه سلسائو را در این دیدار به لرزه در آوردند. لیونل اسکالونی به تصمیمات داوری شدیدا معترض بود و اعتقاد داشت دو ضربه پنالتی برای آلبی سلسته گرفته نشده است. با وجود شکست اما این مربی جوان آرژانتینی تیمش را شایسته حضور در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ خواند.

صحبت های اسکالونی در خصوص حذف آرژانتین از کوپا آمریکا ۲۰۱۹

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

اگر شایستگی را ملاک قرار دهیم، آرژانتین باید تیم صعود کرده به فینال نام میگرفت. ما کاملا بر برزیل برتری داشتیم. نشان دادیم که این گروه بازیکنان ارزش بالای پیراهن تیم ملی را به خوبی احساس می کنند. ما تصویر روشنی از آینده تیم ملی این کشور و راه مثبت پیش رویش را به همگان نشان دادیم. نحوه قضاوت داور را دوست نداشتم. روی گل دوم برزیل بازیکن ما روی زمین افتاده بود و فکر می کنم که صدای سوت را شنیدم. بازی در آن لحظه باید متوقف میشد.

دقایقی بعد از گل ژسوس در دقیقه ۱۹ بازی، آگوئرو با یک ضربه سر فوق العاده تیر افقی دروازه آلیسون را به لرزه درآورد. در نیمه دوم نیز چند دقیقه قبل از گل فیرمینو، ضربه روی پا لیونل مسی به تیر عمودی برزیل برخورد کرد. در مورد آینده اسکالونی و ادامه هدایت آرژانتین که اولین شغل او در دنیای مربیگری است از وی سوال شد و این مربی جوان ترجیح داد که در این مورد صحبتی نکند.

فکر نمی کنم که در حال حاضر زمان مناسبی برای جواب دادن به این مسئله باشد زیرا این کمترین نگرانی کنونی من است. در این لحظات سخت تنها میخواهم با بازیکنانم همراه باشم. موفقیت تیم ملی مهمتر از اسم هاست.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *