صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اروگوئه ۴-۰ اکوادور؛ لاسلسته رحم ندارد

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اروگوئه ۴-۰ اکوادور؛ لاسلسته رحم ندارد

ad banner

بت کارت- در ادامه رقابت های کوپا آمریکا ، تیم ملی فوتبال اروگوئه بامداد امروز با ۴ گل اکوادور را درهم شکست.

در ادامۀ مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹، تیم اروگوئه موفق شد با ۴ گل حریف ۱۰ نفره خود را از پیش رو بردارد. گل‌های این بازی توسط لودیرو، کاوانی، سوارز و مینا-گل‌به‌خودی- به ثمر رسید. در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمریکا، در گروه C، دو تیم اروگوئه و اکوادور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳-۰ پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات به پایان رسید. شاگردان اسکار تابارز بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه ۶ توسط نیکولاس لودیرو به گل اول رسیدند. در دقیقۀ ۲۴ خوزه کینترو به دلیل استفاده از آرنج و با بازبینی VAR از بازی اخراج شد تا کار اکوادور سخت‌تر شود. دقایقی بعد این ادینسون کاوانی بود که روی یک ارسال از سمت راست با یک ضربۀ آکروباتیک گل دوم را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و لوئیس سوارز در دقیقۀ ۴۴ گل سوم را زد تا اروگوئه با خیال راحت به رختکن برود.

شب درخشان اروگوئه در کوپا آمریکا

شب درخشان اروگوئه در کوپا آمریکا
در نیمۀ دوم اروگوئه سعی در ادارۀ بازی مقابل تیم ۱۰ نفره اکوادور داشت و موفق هم بود. در دقیقۀ ۷۸ آرتور مینا مدافع اکوادور به اشتباه دروازۀ خودی را باز کرد تا لاسلسته با پیروزی ۴-۰، گام اول را محکم بردارد. گفتنی است فردا در این گروه، قهرمان دو دورۀ اخیر این رقابت‌ها یعنی شیلی و نایب قهرمان آسیا یعنی ژاپن، به مصاف هم خواهند رفت.

شرح گل ها

نیکولاس لودیرو (۶): اروگوئه خیلی زود روی حرکت زیرکانه سوارز به گل رسید؛ سانتر سوارز برای لودیرو با دریبل در حال حرکت این بازیکن همراه شد تا او مقابل دروازه با شوتی دقیق، گل اول بازی را به نام خود ثبت کند.
ادینسون کاوانی (۳۳): ضربه سر گودین در مقابل دروازه به کاوانی رسید و او با یک حرکت آکروباتیک، گل فوق العاده ای به ثمر رساند.
لوییس سوارز (۴۴): روی یک ضربۀ کرنر، پاس کاسرس به سوارز رسید و او به راحتی دروازه خالی را گشود.
آرتورو مینا (گل به خودی -۷۸): شاهکار خط دفاعی اکوادور، یک گل دیگر به اروگوئه تقدیم کرد. سانتر کاوانی با ضربه سر گاستون پریرو به پای مینا برخورد کرد تا او به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *