صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از پیروزی مقابل لچه

کنفرانس خبری آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از پیروزی مقابل لچه

ad banner

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی جدید اینتر میلان پس از کسب پیروزی مقتدرانه در نخستین بازی رسمی با نرآتزوری، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

در جریان پیروزی ۴-۰ اینتر میلان مقابل لچه در چارچوب هفته اول رقابت های سری آ ایتالیا،‌ روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی جدید اینتر نخستین بازی خود را در لیگ ایتالیا تجربه کرد و موفق شد اولین گلش را نیز به ثمر برساند. آنتونیو کونته به تمجید از لوکاکو پرداخت و او را غولی مهربان توصیف کرد! گل های روملو لوکاکو و استفانو سنسی در کنار دو سوپر گل از آنتونیو کاندروا و مارسلو بروزویچ پیروزی قاطعانه را به شاگردان کونته هدیه داد تا آن ها صدرنشین هفته اول سری آ لقب بگیرند. روملو لوکاکو که نخستین بازی رسمی خود با پیراهن اینتر را تجربه می کرد در این بازی عملکرد درخشانی داشت و با انرژی بالایی در مسابقه حاضر شده بود. آنتونیو کونته پیش از این تلاش کرده بود تا در دوران حضورش در استمفورد بریج، لوکاکو را به چلسی ببرد اما او حالا از کار کردن با مهاجم سابق منچستر یونایتد خوشحال است.

صحبت های آنتونیو کونته پس از پیروزی اینتر مقابل لچه

آنتونیو کونته

لوکاکو به بهترین نحو ممکن به اینتر آمد. روملو با تواضع وارد تیم شد. او یک غول مهربان است و همیشه لبخندی بر لب دارد. او آماده است تا برای تیم کار کند و به هم تیمی های جدیدش کمک کند. همچنین می خواهم به لاتارو مارتینز اشاره کنم که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و البته که همه بازیکنانم شایسته تمجید هستند. این اولین بازی ما در لیگ بود بنابراین تنها تا قبل از نیمه شب می توانیم پیروزی را جشن بگیریم. از فردا باید به بازی بعدی تیم مقابل کالیاری فکر کنیم.

آنتونیو کونته پس از اسطوره های اینتر نظیر جوزپه مه آتزا و هلنیو هررا به سومین مربی تاریخ اینتر میلان تبدیل شد که نخستین بازی خود تحت عنوان سرمربی نرآتزوری در سری آ را با پیروزی چهار گله به پایان می رساند. اما سرمربی اسبق یوونتوس که همواره از او به عنوان فردی کمال گرا یاد می شود، علی رغم پیروزی مقتدرانه تیمش در هفته اول رقابت های سری آ و صدرنشینی در لیگ معتقد است تیمش همچنان کار زیادی برای پیشرفت دارد.

بازی را با جدیت آغاز کردیم و به ایده فوتبالی که خواهانش هستم احترام گذاشتیم. اگرچه باید بگویم که دقایق بعد از زدن گل دوم را دوست نداشتم و این را به شاگردانم نیز گفتم. می خواستم که سریعاً به بازی برگردیم و تمرکزمان را از دست ندهیم یا فکر نکنیم که بازی تمام شده است. به هر حال نمایش خوبی بود و نتیجه فوق العاده ای کسب کردیم زیرا لچه تیم خوبی است و در این گونه دیدار ها همواره خطر گره خوردن بازی وجود دارد. نمی خواستیم بازی برای خودمان و هواداران پیچیده شود.

باید گام های رو به جلو برداریم. پیشرفت به لحاظ ثبات ذهنی و داشتن تمرکز از اهداف اصلی ما خواهد بود اما برای امشب از نحوه بازی تیم راضی هستم و باید بگویم کار کردن با این تیم لذت بخش است. این فرم از ۳-۵-۲ که در بازی امشب بکار گرفته شد،‌ نسخه ای به روز تر از ۴-۲-۴ قدیمی است. فکر می کنم که بازیکنان مناسب برای ارائه این سیستم را دارم و هافبک ها آماده هستند تا رو به جلو حرکت کنند. این پیروزی نباید همینجا تمام شود و ما نباید یک جرقه باشیم بلکه باید تبدیل به دینامیت شویم.

لازم به ذکر است اینتر میلان که هم اکنون در صدر جدول حضور دارد در هفته دوم سری آ ایتالیا در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم کالیاری خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *