صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ پیش از دیدار مقابل چلسی

کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ پیش از دیدار مقابل چلسی

ad banner

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول پیش از دیدار حساس تیمش مقابل چلسی در چارچوب دیدار سوپرجام اروپا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

لیورپول فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان برد اما یورگن کلوپ معتقد است تیمش آماده رقابت در تمامی جامهاست و برای قهرمانی در رقابت های مختلف اولویت بندی ندارد. کلوپ می گوید تیمش برای غلبه بر چلسی در دیدار سوپرجام اروپا باید در بهترین سطح خود ظاهر شود. لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در شهر استانبول باید روبروی چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا قرار بگیرد. پیروزی دو گله برابر تاتنهام در فینال فصل گذشته، باعث شد تا هواداران لیورپول، تلخی نایب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را فراموش کنند. لیورپول فصل گذشته با وجود عملکردی فوق العاده و کسب ۹۷ امتیاز در لیگ، با یک امتیاز پایینتر از منچستر سیتی ۹۸ امتیازی در رتبه دوم ایستاد تا حسرت قهرمانی قرمز ها در لیگ جزیره ۳۰ ساله شود. با این حال کلوپ معتقد است تیمش اولویت بندی خاصی در رقابت برای جام های مختلف ندارد و هدفش پیروزی در تمامی بازی ها است.

صحبت های یورگن کلوپ پیش از بازی برابر چلسی

یورگن کلوپ

در خصوص اولویت بندی برای قهرمانی در جامی خاص باید بگویم که متاسفانه در این زمینه به اندازه کافی خوب نیستم. سال گذشته ما لیگ قهرمانان اروپا را بردیم و نتوانستیم در لیگ برتر قهرمانی کسب کنیم اما این بدین معنی نیست که تمرکز تیم تنها روی بازی های اروپایی بوده است. تمام تلاش ما همیشه پیروزی در بازی بعدی بوده و مهم نیست که آن بازی در چارچوب چه رقابتی باشد. بازی بعدی سوپرجام اروپاست و هدفمان پیروزی در این بازی خواهد بود. نابغه نیستم اما خوشحالم که فصل گذشته با قهرمانی تیم به پایان رسید اما تاکید میکنم که اولویتی برای تیم وجود ندارد و هدف کلی قهرمانی در تمامی جامهاست.

تیم یورگن کلوپ هفته نخست لیگ برتر انگلیس را با پیروزی ۴-۱ مقابل نوریچ سیتی در آنفیلد آغاز کرد در حالیکه چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد که نخستین بازی اش در لیگ برتر را تجربه میکرد در اولدترافورد شکست سنگینی برابر منچستر یونایتد متحمل شد. علی رغم شرایط متفاوت دو تیم، یورگن کلوپ معتقد است تیمش انتظار بازی سختی برابر شاگردان لمپارد را دارد.

چلسی روش مخصوصی برای بازی کردن دارد. آنها معمولا به بازی در کناره های زمین علاقه مند هستند اما می توانند با سیستم های مختلفی خود را مطابقت دهند. در بازی گذشته چلسی با چهار گل مغلوب منچستر یونایتد شد که ضربه بزرگی برای این تیم بود. یونایتد به خوبی از موقعیت های خود استفاده کرد. شکست سنگین آنها برابر منچستر یونایتد باعث نمی شود که ما احترام کمتری برای حریف قائل باشیم به خصوص اینکه چلسی در آن دیدار در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. لمپارد تیم خیلی خوبی در اختیار دارد و برای پیروزی در این دیدار باید حتما آماده باشیم. همه بازیکنان تیم آماده کسب اولین جام فصل هستند. چلسی هم با تمام قوا به دیدار ما می آید. باید تمام حرف هایی را که قبل از بازی درباره ما زده می شود را نادیده بگیریم و تنها روی بازی تمرکز کنیم.

یورگن کلوپ با لیورپول پیش فصل سختی را با وجود تعداد زیادی بازیکن غایب در اردوی آماده سازی تیمش پشت سر گذاشت. نفراتی چون سادیو مانه، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و آلیسون بکر با تاخیر به تمرینات این تیم اضافه شدند اما کلوپ در این روزها از عملکرد درخشان شاگردانش در هفته اول لیگ برتر انگلیس و پیروزی برابر نوریچ خوشحال است. بردی که پنج روز پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل منچستر سیتی در سورپرجام انگلستان بدست آمد. یورگن کلوپ در خصوص عملکرد تیمش در رقابت های پیش فصل توضیح داد.

یورگن کلوپ
یورگن کلوپ فصل گذشته لیورپول را پس از چهارده سال به قهرمانی اروپایی رساند

پیش فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. بنابراین نمی دانستم که قرار است در نخستین دیدارهای رسمی فصل چه عملکردی خواهیم داشت اما از نحوه نمایشمان برابر منچستر سیتی راضی هستم. مهمترین چیز، عملکردمان در نیمه دوم آن بازی بود که نشانه ای بر رسیدن تیم به مرز آمادگی بود. به لحاظ فیزیکی هنوز به ۱۰۰ درصد آمادگی نرسیده ایم اما این مشکل برای اکثر باشگاه ها وجود دارد. فردا شب همه چیز متفاوت خواهد بود. باید برای بازی فینال آماده شویم و تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنیم تا برای حریف غیر قابل پیش بینی شویم. نمی دانم که چلسی با چه سبکی روبرویمان قرار می گیرد.

کلوپ در بخش دیگری از صحبت های خود به انتخاب استفانی فراپارت داور زن فرانسوی برای قضاوت دیدار تیمش مقابل چلسی اشاره کرد و از این بابت ابراز خوشحالی کرد.

فکر می کنم که زمان این کار رسیده بود. در آلمان این موضوع را تجربه کردم. خوشحالم از اینکه می توانیم بخشی از این لحظه تاریخی باشیم. داوری یک داور زن در چنین دیدار مهمی، تصمیم هوشمندانه ای است. تمام تلاشمان را می کنیم که بازی را بیش از حد پیچیده و دشوار نکنیم. بهترین رفتارم را در بازی نشان خواهم داد وگرنه مادرم از دستم عصبانی خواهد شد. این اولین دیدار مهم در تاریخ فوتبال مردان با قضاوت داور زن است و همین بازی را خاص می کند. امیدوارم که این دیدار آخرین قضاوت زنان نباشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *