صفحه اصلی / عمومی / نیکو کواچ: شخصیت و روش های کارم را تغییر نخواهم داد

نیکو کواچ: شخصیت و روش های کارم را تغییر نخواهم داد

ad banner

نیکو کواچ سرمربی کروات تیم بایرن مونیخ بعد از اینکه در مصاحبه اخیر خود هواداران آینتراخت فرانکفورت را بهترین هواداران بوندس لیگا خواند، مورد غضب هواداران مونیخی قرار گرفته است.

با این حال نیکو کواچ معتقد است که علی رغم عصبانیت حامیان بایرن مونیخ، به صداقت و رک بودن خود ادامه خواهد داد و همچنان هواداران آینتراخت فرانکفورت را بهترین هواداران حاضر در آلمان می داند.

در جریان پیروزی ۲-۱ بایرن مونیخ مقابل بوخوم در چارچوب رقابت های جام حذفی آلمان موسوم به دی اف بی پوکال، بایرن در لحظات پایانی موفق شد با گل های سرژ گنبری و توماس مولر به بازی برگشته تا جایگاه کواچ در مونیخ همچنان تداوم داشته باشد. با وجود تمام فشار ها اما کواچ با ریسک بالا به صحبت در خصوص هواداران فرانکفورت، رقیب بعدی بایرن در بوندس لیگا پرداخت.

صحبت های نیکو کواچ در خصوص آینتراخت فرانکفورت، رقیب بعدی بایرن مونیخ

نیکو کواچ

من سه بازی از بازی های مقدماتی راهیابی به لیگ اروپا حریف را در ابتدای فصل مشاهده کردم و نکات مثبت زیادی در مورد آن ها وجود داشت. بایرن مونیخ نیز هواداران بزرگی دارد و من فصل گذشته این را حس کردم. به خصوص زمانی که قهرمان شدیم و نام من توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

می دانم که تماشاگران چه اهمیت بالایی برای ما دارند. من هرگز نگفتم که بایرن مونیخ هواداران بدی دارد. آن ها نیز فوق العاده هستند اما در یک مقیاس بزرگتر، فرانکفورت یکی از بزرگترین و متفاوت ترین اتمسفر ها را در بین باشگاه های آلمانی دارد که در هیچ کدام از تیم های بوندس لیگا نمی توانید آن را پیدا کنید. خودم یا شخصیتم را تغییر نخواهم داد. اگر صداقت در این روزها خواهان ندارد، بحث دیگری است اما من تغییر نخواهم کرد.

نیکو کواچ در خصوص رفتار بازیکنان تیمش بعد از کامبک مقابل بوخوم و کسب پیروزی مقابل این تیم صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ در بازی های آینده نمایش های بهتری داشته باشد.

بوخوم در ثانیه ۴۰ شروع مسابقه فرصتی جدی برای گلزنی داشت. انتظار دارم که بازیکنان تیمم از دقیقه یک آماده و با جدیت باشند. می دانیم که کیفیت لازم برای موفقیت را داریم اما باید به اندازه سایر تیم ها تلاش کنیم.

بایرن مونیخ در سه دیدار پیاپی در چارچوب تمامی مسابقات به پیروزی رسیده اما در هفت بازی اخیر خود در ثبت کلین شیت و بسته نگه داشتن چارچوب دروازه ناکام بوده است. باوارایی ها همچنین سلطه همیشگی خود در رقابت های داخلی آلمان را از دست داده اند و این باعث شده تا انتقاداتی همچون انتقاد کارل هاینس رومنیگه از عملکرد تیم صورت بگیرد.

از فصل ۲۰۰۸/۰۹ به بعد، این بیشترین رکورد دریافت گل در ۹ بازی ابتدایی بایرن مونیخ در بوندس لیگا می باشد. به گفته نیکو کواچ، وی در حال کار کردن روی یافتن راه حلی برای حل این مشکل است.

فوتبال ورزشیست که به شدت به نتایج وابسته است. اما بهترین ترکیب این موضوع پیروزی در بازی ها و ارائه بازی زیبا است. متاسفانه در حال حاضر قادر به انجام هر دو در کنار یکدیگر نیستیم. با کسب این پیروزی های با اختلاف کم باید رفته رفته اعتماد به نفس سابقمان را دوباره به دست بیاوریم.

اگر توپ را پنج بار از دست بدهید، مشکل است که خواهان دریافت توپ ششم باشید و زانو های شما شروع به لرزیدن می کند، بنابراین باید تلاش کنید تا از ابتدای بازی در ریتم مسابقه قرار بگیرید تا نمایش خوبی در زمین داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *