صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پس از پیروزی مقابل بورنموث

کنفرانس خبری پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پس از پیروزی مقابل بورنموث

ad banner

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی پس از پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل بورنموث، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

در جریان پیروزی مقابل بورنموث، داوید سیلوا چهارصدمین بازی خود با پیراهن منچستر سیتی را انجام داد و با ارائه نمایشی درخشان توانست دو پاس گل در این بازی برای هم تیمی های خود ارسال کند تا از ارکان اصلی پیروزی خارج از خانه سیتیزن ها لقب بگیرد. پپ گواردیولا پس از بازی به ستایش از عملکرد هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که تا به حال دیده است یاد کرد. در روزی که فرناندینیو و رودری هر دو روی نیمکت ذخیره های تیم پپ گواردیولا قرار داشتند، داوید سیلوا در پست هافبک تهاجمی قرار گرفت و عملکرد تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشت. هافبک ۳۳ ساله اسپانیایی با پاسی زیبا رحیم استرلینگ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲-۰ شود. در نیمه دوم نیز بار دیگر با پاس او بود که سرخیو آگوئرو گل دوم خودش را در بازی به ثمر رساند. گواردیولا جمعه گذشته در صحبت های جالبی عنوان کرده بود که سال ۲۰۱۰ وقتی سیلوا از والنسیا به انگلستان آمد، در تطابق یافتن سیلوا با نحوه بازی در لیگ برتر انگلیس شک و تردید داشته اما حالا او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال می شناسد.

صحبت های پپ گواردیولا پس از پیروزی مقابل بورنموث

پپ گواردیولا

سیلوا بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. در این گونه بازی ها که حریف به خوبی دفاع کرده و فضاهای کمی به شما می دهد،‌ حضور او حیاتی است. داوید سیلوا یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال دیده ام. چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ همه داوید را می شناسند. او در تمام نقاط زمین حرکت می کند جوری که شبیه به حرکات هیچ بازیکنی در دنیا نیست. او یک مبارز است.

گل رحیم استرلینگ در این بازی پنجمین گل او در لیگ برتر انگلیس بود و پپ گواردیولا علی رغم اینکه تیمش در این دیدار موقعیت های چندانی خلق نکرد، از استفاده کردن شاگردانش از معدود موقعیت های بازی ابراز رضایت کرد.

متاسفانه نتوانستیم موقعیت های زیادی در این بازی خلق کنیم اما رحیم همچنان به گلزنی ادامه می دهد، چیزی که برای ما خوب خواهد بود. در چند زمینه کوچک نیاز به پیشرفت داریم و خوشحالیم که در این مقطع و هنگامی که در حال بردن بازی هستیم این اتفاقات رخ می دهد. می دانستیم که آنها با آرایش ۵-۴-۱ روی توپ های بلند با نفرات قدرتمندی چون کینگ، ویلسون و بیلینگ به طرف دروازه ما حرکت خواهند کرد. اما به هر حال بازی خوبی بود و از پیروزی خوشحال هستم. کیفیت بازیکانم تفاوت ها را در بازی رقم زد و باعث شد تا پیروز مسابقه باشیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *