صفحه اصلی / عمومی / پیروزی تیم ملی فرانسه در برابر آندورا و رضایت دیدیه دشان از عملکرد بازیکنان

پیروزی تیم ملی فرانسه در برابر آندورا و رضایت دیدیه دشان از عملکرد بازیکنان

ad banner

تیم ملی فرانسه در بازی های انتخابی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ در گروه H و هفته ششم این رقابت ها، شب گذشته ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در برابر تیم آندورا به برتری ۳ بر ۰ دست پیدا کرد و دیدیه دشان سرمربی این تیم پس از پایان، صحبت هایی را در خصوص این بازی بیان کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دیدیه دشان و ابراز امیدواری در خصوص آینده بازیکنان جدید تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه شب گذشته با سه گل در برابر تیم آندورا پیروز شد تا با انجام ۶ بازی و کسب ۱۵ امتیاز بعد از تیم ترکیه در رده دوم بایستد. گل های فرانسه را کینگزی کومان در دقیقه ۱۸ با پاس گل جاناتان ایکونه، کلمنت لنگلت در دقیقه ۵۲ با پاس گل آنتوان گریزمان و ویسام بن‌یدر در دقیقه ۹۲ وارد دروازه حریف کردند. ضمن این که آنتوان گیزمان در دقیقه ۲۸ یک پنالتی را برای فرانسه از دست داد.
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از این بازی صحبت هایی را ارائه کرد که در زیر می خوانید:

در این بازی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و با نتیجه ای پر گل تر پیروز میدان شویم. بهر حال این پیروزی از آن ما شده است و با آن که تیم حریف در بازی دیشب از تیم آلبانی که در روز شنبه با آن ها بازی کردیم قوی تر بود توانستیم عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذاریم. به نظر من تیمملی فرانسه در حال حاضر می داند که چه هدفی را دنبال می کند و راه خود را پیدا کرده است. درست است که ما توانستیم ۷ گل به ثمر برسانیم ولی این قضیه را قبلا نیز تکرار کرده بودیم و عملکرد تازه ای به حساب نمی آید.

تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان
دیدیه دشان در ادامه افزود:

اما نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که دو بازیکن به لیست گلزنان ما اضافه شدند. جاناتات ایکونه برابر آلبانی و ویسام بن یدر که در بازی شب گذشته گلزنی کرد. در تمام زمان بازی تسلط لازم را داشتیم و توانستیم گردش توپ را نیز به خوبی به نمایش بگذاریم. درست است که در میانه زمین کم تحرک تر بودیم ولی به نظر چیز های زیادی را با این بازی یاد گرفتیم و من هم نکات مثبت زیادی را یادداشت کردم.

نظر شما در خصوص بازی جاناتان ایکونه که او نیز بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است؟

جاناتان بازیکن خوب و جوانی است که برای پیشرفت راه طولانی را در پیش دارد زیرا سن کمی دارد. هر بار که او را به زمین می فرستم بسیار خوب بازی می کند و از فرصت به دست آمده کمال استفاده را کرده است. از نظر من او بازی های تاثیر گذاری را انجام می دهد که برای من این قضیه بسیار مهم است زیرا تاثیر گذاری می تواند در رویه کلی بازی تاثیر خود را نشان دهد. او آینده روشنی در پیش دارد.

نظر شما در خصوص درخشش بازیکنان جدید که از آن ها به جای بازیکنان کلیدی و مهم قبلی استفاده کردید چیست؟ آیا آن ها می توانند در آینده نیز موفق ظاهر شوند؟

بازیکنانی که در برابر آندورا به میدان رفتند بسیار خوب کار کرده اند و این برای من ارزش زیادی را دارد ولی ترجیح ام این است که این بازیکنان در کنار بازیکنان با تجربه و کلیدی ام به میدان بروند تا خیال ام از همه لحاظ راحت باشد و امیدوارم ترکیب ایده آلی را در بازی بعدی به زمین مسابقه بفرستم و مهم تر از همه بازیکنان بتوانند خود را در کنار هم وفق دهند و از بازی در کنار هم لذت ببرند. من همواره از این موضوع استقبال می کنم و از این که بازیکنان ام خوشحال و راضی به میدان بروند لذت بیشتری می برم.

4 4
نظر شما در خصوص بازی های درخشان کینگزلی کومان که هم چنان ادامه دار است، چیست؟

بسیار خوشحال هستم که چنین بازیکنانی که آماده هستند را در ترکیب می بینم. در سال ۲۰۱۶ نیز نظیر این اتفاق برای من رخ داد و توانستم به خوبی آن را کنترل کنم. او در بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه عملکرد خوبی را از خود نشان داده و هم چنان در حال تکمیل بازی خود است و من از این موضوع رضایت دارم. امیدوار هستم او بتواند با عملکرد خوب و تلاش اش دیگر بازیکنان را به این موضوع ترغیب کند تا همواره همه در بهترین حالت خود قرار بگیرند. هر چند این را هم به شما بگویم که من فقط می توانم یازده نفر را به زمین بفرستم و از همه بازیکنان حتی آماده هم زمان نمی توانم استفاده کنم.

با توجه به پنالتی از دست رفته آنتوان گریزمان در بازی دیشب با آندورا هم چنان او پنالتی زن اول تیم خواهد بود؟

بله اگر باز هم پنالتی نصیب ما شود، آنتوان آن را خواهد زد زیرا او در بازی های مهم پنالتی را از دست نمی دهد، منظور من بازی هایی است که مهم و سرنوشت ساز هستند او به خوبی می تواند بر ترس و اضطراب اش غلبه کند و پنالتی های مهم را وارد دروازه حریف کند. ولی در بازی هایی که همانند دیشب باشد او کمی متزلزل عمل می کند. به همین خاطر اگر در ماه اکتبر ضربه پنالتی به دست آوریم آنتوان در پشت آن خواهد ایستاد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *