صفحه اصلی / عمومی / کریستین پولیسیچ: برچسب خرید ۵۸ میلیون پوندی روی من فشاری ایجاد نمی کند

کریستین پولیسیچ: برچسب خرید ۵۸ میلیون پوندی روی من فشاری ایجاد نمی کند

ad banner

کریستین پولیسیچ بال هجومی آمریکایی تیم چلسی که با مبلغ قرارداد هنگفتی از بروسیا دورتموند به لندن آمد، در حال حاضر از شرایط خود در تیم و نقش حواشی در این مورد خوشحال نیست اما برای به دست آوردن جایگاهی در ترکیب اصلی آبی های لندنی به سختی تلاش خواهد کرد.

کریستین پولیسیچ اذغان دارد که برچسب خرید ۵۸ میلیون پوندی که روی وی وجود دارد، او را نگران نمی کند و دقایق کمی که در فصل جدید برای چلسی به میدان رفته باعث از بین رفتن تمرکز او نخواهد شد. آبی های لندنی در ژانویه سال ۲۰۱۹ بود که این ستاره آمریکایی را از بروسیا دورتموند به خدمت گرفتند اما کریستین پولیسیچ نیمه دوم فصل ۲۰۱۸/۱۹ را نیز به صورت قرضی در بوندس لیگا سپری کرد، پیش از آن که در تابستان به ترکیب شاگردان فرانک لمپارد اضافه شود.

با این حال عملکرد ستاره آمریکایی در دیدار های چلسی چندان رضایت بخش نبوده و این بازیکن گران قیمت نتوانسته تاثیر خاصی بر روی تماشاگران حاضر در ورزشگاه استمفورد بریج بگذارد. ۱۰ دقیقه بازی کردن او در جریان پیروزی ۴-۱ چلسی مقابل ساوتهمپتون،‌ اولین دیدار کریستین پولیسیچ در لیگ برتر انگلیس بعد از اواخر ماه آگوست بود. این خرید ۲۱ ساله تیم چلسی، در حال حاضر با بازیکنان زیادی در پست خود از جمله ویلیان، کالوم هادسون اودوی و پدرو در حال رقابت برای قرارگیری در ترکیب ثابت می باشد. خود این بازیکن اما تمرکز خود را بر روی ادامه کار و جنگیدن بر سر حضور در ترکیب ثابت چلسی قرار داده است.

صحبت های کریستین پولیسیچ در خصوص شرایط خود در چلسی

کریستین پولیسیچ

این رقم (۵۸ میلیون پوند رقم پرداخت شده برای خرید پولیسیچ از بروسیا دورتموند) برای من معنای خاصی ندارد. من هر زمانی که به میدان بروم، تمام تلاشمم را به منظور ارائه دادن بهترین عملکردم انجام می دهم. نمی دانم که برچسب قیمت چه معانی برای شما دارد اما من تنها تمرکزم را روی تلاش بیشتر و ارائه نمایش درخشان برای خودم و تیم گذاشته ام.

شما نمی توانید نظرات مردم در شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرید. من زیر سنگ زندگی نمی کنم. بعضی چیز ها را می شنوم، برخی چیز های دیگر را می بینم اما همیشه سعی می کنم این ها را نادیده بگیرم. تنها برای موفقیت خودم تلاش می کنم. اهمیت نظریات بیرونی دیگران برایم اهمیتی به اندازه ای که نظرات بازیکنان داخل تیم، خودم و مردمی که به من اهمیت می دهند، ندارد.

بنابراین در این روزها تنها روی کار خودم تمرکز دارم تا بتوانم بهترین خودم را ارائه دهم و نگران چیزی نباشم. رقابت در درون تیم تنها به بهتر شدن من کمک می کند و فکر می کنم که همین مسئله تیم های فوتبال را تشکیل می دهد. بازیکنانی وجود دارند که شاید انتخاب دوم یا سوم سرمربی نباشند اما آن ها هر روزه در همه تمرینات سطح کیفی خود را بالا می برند. همین مسئله باعث تشکیل یک تیم خوب می شود.

لمپارد بازیکنانی را که به سختی کار می کنند و آن را در تمرینات انجام می دهند را به شدت می پسندد بنابراین من هم باید به همین روند ادامه بدهم. باید بهترینم را در تمرینات ارائه دهم تا جایگاهی در ترکیب اصلی به دست بیاورم. به لحاظ فرهنگی باید صادقانه بگویم که اینجا برایم آسان تر از حضور در آلمان بوده اما به لحاظ فوتبالی می توانید حدس بزنید که هنوز در حال تطابق یافتن هستم.

کریستین پولیسیچ در روز های آینده راهی اردوی تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد شد تا در جریان وقفه بازی های ملی برای تیم ملی کشورش به میدان برود. این فرصتی خواهد بود تا در این زمان پولیسیچ باید روی رسیدن به مرز آمادگی خود کار کند. در جریان پیروزی چلسی مقابل ساوتهمپتون، پولیسیچ از حضور در میدان و مشارکت در لحظات حساس خوشحال بود. او پاس گل میچی باتشوایی را برای مهاجم بلژیکی ارسال کرد.

این وظیفه من است. من در خط حمله هستم و باید بهترین خودم را ارائه دهم و برای به ثمر رساندن گل و پاس گل باید انجام وظیفه کنم. فکر می کنم که تا الان همه چیز به خوبی پیش رفته بنابراین به همین تلاش سخت ادامه خواهم داد. دوست دارم که در تمام بازی ها از ابتدا برای چلسی به میدان بروم. علاقه مند هستم که همه این میزان از تلاش من را ببینند.

اینکه در بازی های تیم نیمکت نشین هستم، باعث نمی شود که به چیز های منفی فکر کنم و به این فکر کنم که سرمربی من را جزو برنامه های تیم قرار نمی دهد. باید به همین شکل کار خودم را ادامه بدهم تا جایگاهم در ترکیب اصلی را به دست بیاورم.

در بازی مقابل ساوتهمپتون، بهترین عملکردی را که می توانستم در آن دقایق کوتاه به نمایش گذاشتم و تلاش کردم تا به تیم کمک کنم. البته که شما همیشه دوست دارید در ترکیب ثابت حضور داشته باشید و بازی کنید. ناراحت کننده است که چندان فرصت بازی ندارم اما خوشحال هستم که چنین فرصت هایی به دست می آورم.

تیم ملی آمریکا در چارچوب لیگ ملت های کونکاکاف دو دیدار با تیم های کوبا و کانادا خواهد داشت. کریستین پولیسیچ که بازوبند کاپیتانی ایالات متحده آمریکا را بر بازو دارد، امیدوار است تا ارائه نمایش مثبت در تیم ملی کشورش تاثیر خوبی روی جایگاه او در چلسی بگذارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *