صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ کریستیانو رونالدو و ناامید کردن هواداران یوونتوس در فصل جاری

تحلیل شرط‌بندی؛ کریستیانو رونالدو و ناامید کردن هواداران یوونتوس در فصل جاری

ad banner

به نظر می‌رسد روند افزایش سن کم‌کم در حال تغییر شرایط کریستیانو رونالدو است و این ستاره پرتغالی مانند گذشته در فصل جاری شروع خوبی را تجربه نکرده است. کریستیانو رونالدو در این فصل و در سیزده بازی برای یوونتوس تنها موفق به زدن شش گل شده که با توجه به کارنامه وی در سال‌های اخیر، عملکرد خوبی برای وی به شمار نمی آید. رونالدو این فصل پنج بار در سری آ موفق به گلزنی شده و یک بار نیز در لیگ قهرمانان دروازه لورکوزن را باز کرده و در دیگر بازی‌ها ناکام مانده است.

البته در گذشته و در روزهای حضور در منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو کارنامه بدتری از این مقطع بازی در یوونتوس به ثبت رسانده بود. در فصل ۰۷-۲۰۰۶، ستاره جوان یونایتد در دوازده بازی اول خود تنها موفق به زدن چهار گل شده بود. همچنین در فصل ۰۹-۲۰۰۸ نیز رونالدو در یازده بازی اول فصل خود موفق به زدن شش گل شده بود و تقریبا شرایط مشابه این فصل را تجربه کرده بود. البته نباید فراموش کرد در روزهای حضور در اولدترافورد، رونالدو بر خلاف این سال‌ها هرگز در پست مهاجم نوک بازی نمی کرد و بیشتر در پست وینگر برای سر الکس فرگوسن به میدان می‌رفت. یوونتوس امیدوار بود شب گذشته در صورت بازی کردن رونالدو، او بتواند آمار نه چندان خوب خود در فصل جاری را بهبود بخشد و با گلزنی در مقابل میلان باعث بازگشت بیانکونری به صدر جدول شود، اتفاقی که به صورت دیگر برای وی پیش رفت.

زنگ خطر برای کریستیانو رونالدو و یوونتوس

زنگ خطر برای کریستیانو رونالدو و یوونتوس
طبق گزارش منتشر شده در فوتبال-ایتالیا، او دیگر نمی‌تواند علمکردی در حد انتظار خودش داشته باشد و ظاهرا از نظر فیزیکی دچار مشکلاتی است. ساری، سرمربی یوونتوس در بازی دیروز مقابل آث میلان او را بعد از ۵۴ دقیقه از بازی بیرون کشید و این تعویض به یکی از جنجال‌های دیشب اروپا تبدیل شد. دومین تعویض رونالدو ظرف چند روز بر ابرستاره پرتغالی آنقدر گران آمد که نتوانست مانع از واکنش نشان دادن او شود. شبکه اسکای اسپورتز ایتالیا مدعی شد که رونالدو حتی تا پایان بازی در استادیوم نمانده و سه دقیقه مانده به سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است.

رونالدو در دقیقه ۵۵ از زمین بیرون رفت و جای خود را به پائولو دیبالا داد. رونالدو در دیدار قبلی یوونتوس با لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان هم در جریان بازی از زمین بیرون کشیده شده بود. بازی‌ای که با پیروزی ۲-۱ یوونتوس به پایان رسید. رونالدو در آن بازی در دقیقه ۸۱ تعویض شده بود. ساری در پایان بازی دیشب گفت که هیچ مشکلی با رونالدو ندارد. ساری همچنین گفت که یوونتوس باید قدرددان رونالدو باشد چرا که ” رونالدو با اینکه از نظر فیزیکی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد برای یوونتوس از خود گذشتگی می‌کند. او در ماه‌های اخیر از ناحیه زانو مشکل داشته”.

این اتفاقات برای ستاره‌ای که امید اول یوونتوس از زمان به خدمت گرفتنش بوده است باعث شده تا آینده بینانکونری در گلزنی مبهم باقی بماند و نتوان به موفقیت این تیم امید کامل داشت.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

یک کامنت

  1. آواتار crfff

    سنش بالا رفته پیر شده دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *