صفحه اصلی / عمومی / مک لارن تا سال ۲۰۲۰ با کارلوس ساینز و لندو نوریس ادامه خواهد داد

مک لارن تا سال ۲۰۲۰ با کارلوس ساینز و لندو نوریس ادامه خواهد داد

ad banner

تیم مک لارن تایید کرد که با دو راننده خودش یعنی کارلوس ساینز و لندو نوریس تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داد.

ادامه همکاری مک لارن کارلوس ساینز و لندو نوریس

کارلوس ساینز امسال از رنو به مک لارن پیوست و یک قرارداد کوتاه مدت با تیم به امضا رساند و لندو نوریس هم پس از اینکه در فرمول دو با حمایت مک لارن به مقام دومی رسید، طی قرادادی از پیش تعیین شده به مک لارن پیوست. در آخر هفته منتهی به گرندپریِ سیلورستون انگلیس، کارلوس ساینز با قرارگیری در رده ششم در موناکو و پل رایکارد، بالاتر از هم تیمی اش لندو نوریس در جدول کلی مسابقات نفر هفتم می‌باشد. عملکرد به نسبت فوق العاده آنها در مک لارن در طول فصل ۲۰۱۹ تا بدین جای کار آنها را با ۵۴ امتیاز، ۲۰ امتیاز بالاتر از رنوی رده پنجمی، در رده چهارم جدول تیمی فرمول یک قرار داده است.

زک براون مدیرعامل تیم مک لارن گفت:

من خوشحالم که امروز و در آستانه انجام مسابقه خانگی خودمان در سیلورستون می‌توانیم دو راننده خودمان برای سال ۲۰۲۰ را اعلام کنیم. هم کارلوس ساینز و هم لندو نوریس خودشان را ثابت کرده اند و بطور صحیح در راهی که تیم برای خودش تعیین کرده است در حال حرکت هستند. آنها بخوبی با تیم همکاری می کنند و روحیه مثبتی به اعضای تیم می‌دهند.

کارلوس ساینز و لندو نوریس

آندریاس سیدل رئیس تیم مک لارن هم افزود:

خبری که امروز توسط تیم اعلام کردیم موجب این می‌شود که همکاری بین اعضای تیم افزایش یابد. عملکرد کارلوس ساینز و لندو نوریس بخشی کلیدی در پیشرفت مک لارن بوده است. هر دو راننده ما می‌توانند به مهندس های ما برای پیشرفت ماشین هایمان نکاتی را که به نظرشان آمده است بیان کنند تا موجب پیشرفت بزرگی در MCL۳۵ نسبت به MCL۳۴ باشیم. کارلوس وظیفه ای کلیدی را در پیشرفت ماشین هایمان با توجه به تجربه ای که دارد ایفا می‌کند، در حالی که لندو هر هفته نسبت به هفته گذشته سریع تر می‌شود و همواره این اطمینان را داریم که در حال پیشرفت کردن می‌باشد. من از همین تریبون به تمامی اعضای تیم مک لارن تبریک می‌گویم و بی شک برای ادامه دادن به همکاری مان هیجان زده هستیم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *