صفحه اصلی / عمومی / بررسی پنج بازیکنی که در چهار لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شدند

بررسی پنج بازیکنی که در چهار لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شدند

ad banner

در دنیای فوتبال برخی بازیکنان وجود دارند که در هر چهار لیگ بزرگ اروپایی یعنی لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان و سری آ ایتالیا گلزنی کردند. در این مطلب قصد داریم پنج بازیکنی را معرفی کنیم که موفق به گلزنی در این لیگ های بزرگ شده اند و نام خود را در این فهرست به ثبت رساندند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نام بزرگان در لیست  گلزنان چهار لیگ معتبر اروپایی دیده نمی شود!

به نقل از وبسایت 90min؛ در این لیست نام پنج بازیکن از جمله فیلیپ کوتینیو، کوین پرینس بواتنگ، اوبافمی مارتینز، بویان کرکیچ و جاناتان دی‌گوژمان دیده می شود که در زیر به عملکرد آن ها در چهار لیگ معتبر اروپایی خواهیم پرداخت تا ببینیم برای کدام تیم ها موفق به گلزنی شده اند.
1-  فیلیپ کوتینیو
۳ گل در سری آ، ۴۱ گل در لیگ برتر انگلیس، ۱۸ گل در لالیگا، یک گل در بوندسلیگا
فیلیپ کوتینیو در دوران حضور خود در لیورپول توانست شهرت خاصی در زدن گل های تماشایی و کاشته به دست آورد. در طول ۶ فصل حضور در جمع قرمزهای مرسی ساید او ۴۱ گل به ثمر رساند که عمده آن ها شگفت انگیز بودند. تعجبی ندارد که بدانیم او اولین گل خود در لیگ های اروپایی را نیز روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی با پیراهن اینتر وارد دروازه فیورنتینا کرده است. (می ۲۰۱۱). احتمالا خیلی ها اکنون به خاطر ندارند که کوتینیو نه با پیراهن بارسلونا، بلکه با پیراهن اسپانیول به لالیگا وارد شد و در ۱۶ بازی برای تیم مائوریسیو پوچتینو در فصل ۱۲-۲۰۱۱ پنج گل به ثمر رساند. او ۱۳ گل دیگر را هم با پیراهن تیم بزرگ کاتالونیا به کارنامه خود افزود و اکنون همگان منتظر هستند تا ببینند او در دوران حضور قرضی در بایرن، چه آماری در بوندسلیگا از خود به جا خواهد گذاشت و آیا او موفق خواهد شد خود را به سران این تیم آلمانی اثبات کند تا سال دیگر بایرنی ها قرار داد او را دائمی کنند؟!

چهار لیگ معتبر اروپایی
2- کوین پرینس بواتنگ
۱۶ گل در بوندسلیگا، ۱۰ گل در لالیگا، ۳ گل در لیگ برتر انگلیس، ۱۶ گل در سری آ
البته دیدن بواتنگ در این فهرست تعجب آور نخواهد بود. او در ۱۱ باشگاه اروپایی بازی کرده و هنوز هم ۳۲ سال دارد!
او در بوندسلیگا برای هرتابرلین، شالکه و آینتراخت فرانکفورت گل زده و علی رغم انجام ۱۰ بازی برای دورتموند در فصل ۰۹-۲۰۰۸ نتوانست برای زنبورها گلزنی کند. گل های لیگ برتری او متعلق به دوران حضور در پورتسموث هستند و بواتنگ در طول یک فصل و نیم بازی برای تاتنهام نتوانست حریفی را غافلگیر کند.
بواتنگ در یکی از شگفت انگیزترین انتقال های ممکن به شکل قرضی به بارسلونا پیوست اما موفق به گلزنی نشد تا هم چنان لاس پالماس، تنها باشگاه لالیگایی باشد که او برای آن گلزنی کرده است. او که پیش از این در سری آ برای میلان و ساسولو گلزنی کرده بود، در نخستین بازی برای باشگاه جدید خود، فیورنتینا، دروازه ناپولی را گشود. بواتنگ البته سابقه عضویت در جنوا را هم دارد اما هرگز برای این باشگاه به میدان نرفت. باید دید در ادامه او در فیورنتینا چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

232
3- اوبافمی مارتینز
۶ گل در بوندسلیگا، ۷ گل در لالیگا، ۲۸ گل در لیگ برتر انگلیس، ۲۸ گل در سری آ
این نام شاید یادآور کابوس هواداران آرسنال باشد چرا که گل اوبافمی مارتینز در دقیقه ۸۹ برای بیرمنگهام در جریان فینال جام اتحادیه ۲۰۱۱ به معنای شکست ۲-۱ آرسنال بود اما مارتینز تمامی ۲۸ گل خود در لیگ برتر انگلیس را برای نیوکاسل در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ به ثمر رساند. قبل از حضور در فوتبال انگلیس، مارتینز به عنوان یک بازیکن جوان در اینتر نامی برای خود دست و پا کرده بود؛ او در دوران حضور در اینتر هم دقیقا موفق به زدن ۲۸ گل در سری آ شده بود. مارتینز در فصل ۱۰-۲۰۰۹ برای وولفسبورگ، مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا ۶ گل به ثمر رساند و در آخرین مقصد اروپایی خود، در فصل ۱۳-۲۰۱۲ در لالیگا ۷ گل برای لوانته زد؛ گل هایی که برای حضور او در این فهرست الزامی بودند و او نیز موفق شد در چهار لیگ معتبر اروپایی گلزنی کند.

4 20
4- بویان کرکیچ
یک گل در بوندسلیگا، ۲۶ گل در لالیگا، ۱۴ گل در لیگ برتر انگلیس، ۱۰ گل در سری آ
بویان قرار بود به یکی از بزرگان بارسلونا بدل شود. او جوان ترین گلزن تاریخ بارسا در لالیگا بود و این رکورد را تا همین چند روز قبل هم در اختیار داشت، اما افت و خیزهای زیاد موجب شد تا او سفرهای زیادی به باشگاه های کوچک و بزرگ اروپایی داشته باشد. تمامی گل های لالیگایی او برای بارسا به ثمر رسیدند و او نتوانست در زمان حضور در آلاوز در فصل ۱۸-۲۰۱۷ گلزنی کند. گل های لیگ برتری او سهم استوک سیتی بودند و کرکیچ در ایتالیا برای دو باشگاه بزرگ رم و میلان موفق به گلزنی شد. یک نیم فصل حضور در ماینتز (۲۰۱۷) و یک گل در ۱۱ مسابقه، برای اضافه کردن بوندسلیگا به لیگ های فتح شده توسط بویان کافی بود. او هم اکنون در تیم مونترئال ایمپکت را در MLS بازی می کند و باید دید آیا در آن جا هم همانند گلزنی در چهار لیگ معتبر اروپایی موفق به تکرار گلزنی های خود خواهد کرد یا خیر.

3 24
5- جاناتان دی‌گوژمان

۳ گل در بوندسلیگا، ۶ گل در لالیگا، ۹ گل در لیگ برتر انگلیس، ۶ گل در سری آ
هواداران سوانسی سیتی خاطرات شیرینی از دی‌گوژمان دارند چرا که او عضوی از سوانسی تحت هدایت مایکل لادروپ بود که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمان جام اتحادیه شد. در طول ۲ فصل حضور در ولز، او ۹ گل لیگ برتری برای سوانسی به ثمر رساند. دی‌گوژمان در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای ناپولی ۳ بار گلزنی کرد و بعد ها برای کارپی و کیه‌وو نیز سه گل دیگر به ثمر رساند. گل های لالیگایی او متعلق به دوران حضور در مایورکا هستند (فصل های ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱) و او در زمان حضور در ویارئال نتوانست گلی به ثمر رساند . هافبک سابق فاینورد از سال ۲۰۱۷ تاکنون در آینتراخت فرانکفورت حضور دارد و با ۳ گل، توانسته طعم گلزنی در بوندسلیگا را هم بچشد و در این لیست قرار بگیرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *