صفحه اصلی / عمومی / اتوئو: ادن هازارد در نزدیکی سطح بازی لیونل مسی قرار دارد

اتوئو: ادن هازارد در نزدیکی سطح بازی لیونل مسی قرار دارد

ad banner

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق تیم بارسلونا معتقد است ادن هازارد ستاره جدید خط حمله کهکشانی‌ها در نزدیکی استاندارد‌های درنظر گرفته شدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا قرار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مهاجم سابق بارسلونا معتقد است خرید جدید رئال مادرید در نزدیکی سطح بازی لیونل مسی قرار دارد. ادن هازارد ستاره بلژیکی پس از گذراندن فصلی موفق به لحاظ فردی در چلسی تابستان امسال با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از لندن به مادرید پیوست. ادن هازارد در ۳۷ بازی لیگ برتر برای چلسی در فصل گذشته آمار ۱۶ گل و پاس گل را از خود ثبت کرد و توانست در نیمی از گل های چلسی در لیگ تاثیر مستقیم داشته باشد. اتوئو که در هر دو باشگاه چلسی و بارسلونا سابقه بازی دارد احساس می کند بازیکن ۲۸ ساله باید هدف خود را در این چند سال حضور در سانتیاگو برنابئو کسب توپ طلا قرار دهد.

صحبت های ساموئل اتوئو در مورد ادن هازارد

ادن هازارد

ادن هازارد مشخصا باید روزی برنده توپ طلا شود. پیش از این آن‌طور که باید و شاید به ارزش های واقعی او توجهی نشده بود اما حالا او در یکی از بهترین تیم های دنیا حضور دارد و تمام چشم ها به حرکات او خیره خواهد شد. سطح بازی هازارد در نزدیکی لیو مسی قرار دارد و امیدوارم زمانی که مقابل بارسلونا قرار می‌گیرد در بهترین حالتش نباشد.

ادن هازارد فصل گذشته در تمامی رقابت ها آمار ۲۱ گل و ۱۷ پاس گل را برای خود ثبت کرد و مشخصا توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد اما ستاره بلژیکی برای مقایسه شدن با آمار‌ها و ارقام شگفت انگیز لیونل مسی راه زیادی در پیش دارد. لیونل مسی فصل گذشته در ۵۰ بازی طی تمامی رقابت ها آمار خیره کننده ۵۱ گل و ۲۲ پاس گل را ثبت کرد. اتوئو که حالا سال‌های پایانی فوتبالش را در فوتبال قطر پشت سر می گذارد همچنین در خصوص وضعیت انتقال نیمار به بارسلونا صحبت کرد.

بارسلونا که پیش از این موفق به امضای قرارداد با آنتوان گریزمان مهاجم اتلتیکو مادرید شده است. نیمار یکی از سه ضلع مثلث خط حمله مخوف بارسا در سه سال دوران مربیگری لوئیس انریکه در این تیم بود و در این روزها شایعات فراوانی در خصوص بازگشت او به نیوکمپ شنیده می‌شود. اتوئو از بازگشت احتمالی ستاره برزیلی به ترکیب بلوگرانا می‌گوید.

اگر نیمار به خانه بازگردد، این انتقال به نفع خودش و باشگاه خواهد بود. این بازگشت برای پروژه و آینده باشگاه مناسب است. در حال حاضر شرایط نامعلوم است و نمی‌توانیم حضور او در بارسا را قطعی بدانیم اما اگر او به باشگاه اضافه شود حتما برای تیم مفید خواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

لازم به ذکر است نیمار فوق ستاره برزیلی طی چهار فصل حضور در ترکیب آبی اناری ها موفق به زدن ۱۰۵ گل برای این تیم شده بود. دو سال پیش بود که نیمار در انتقالی رکوردشکن و جنجالی با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما از آن زمان تاکنون افت فاحشی در سطح فوتبال این ستاره برزیلی دیده شده و نتوانسته پروژه موفقیت اروپایی تیم پاریسی را تضمین کند. در فصل گذشته نیز عملکرد نیمار تحت تاثیر کیلیان امباپه دیگر ستاره پی اس جی بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *