صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ آرسنال – اورتون

آرسنال که رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد، در هفته سی و سوم به مصاف اورتون خواهد رفت. آرسنال در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و با پیروزی در این بازی می‌تواند جایگاه خود را در رتبه چهارم تثبیت کند. در سمت دیگر اورتون در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده، ۱ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ داشته، ۱ بار اورتون به پیروزی رسیده و در ۴ بازی آخر آرسنال موفق به شکست آبی‌های لیورپول شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ وردر برمن – بروسیا مونشن‌گلادباخ

تیم‌های پنجم و ششم بوندسلیگا که رقابت سختی برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده دارند در یک رقابت جذاب به مصاف هم خواهند رفت. بروسیا مونشن گلادباخ در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی داشته و در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در طرف دیگر وردر برمن در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۴ پیروزی و ۱ مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار بروسیا مونشن گلادباخ به پیروزی رسیده و ۲ بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آتالانتا‫‬‬ – اینتر میلان

اینتر میلان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا در هفته سی و یکم برابر آتالانتا قرار خواهد گرفته که در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی کسب کرده و بدون شکست بوده است. اینتر میلان که در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته کار سختی برای کسب پیروزی برابر آتلانتا دارد که به دنبال رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد است. در ۵ رویارویی قبلی اینتر میلان و آتالانتا هر تیم ۲ بار به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است. در دیدار رفت آتالانتا موفق شده با نتیجه ۴-۱ اینتر میلان را شکست دهد.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ اتلتیک بیلبائو – ختافه

ختافه شگفتی ساز این فصل لا لیگا که در رتبه چهارم قرار گرفته است در هفته سی و یکم میزبان تیم رده هشتم جدول اتلتیک بیلبائو خواهد بود. ختافه در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ باخت داشته و اتلتیک بیلبائو در ۵ بازی اخیر ۱ شکست، ۱ مساوی و ۳ پیروزی پیاپی کسب کرده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار اتلتیک بیلبائو به پیروزی رسیده و ۳ مسابقه قبلی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر روسیه؛ زنیت سن پترزبورگ – لوکوموتیو مسکو

زنیت سن پترزبورگ به همراه ستاره ایرانی خود سردار آزمون به مصاف لوکوموتیو مسکو خواهد رفت. زنیت سنت پترزبورگ در ۴ بازی اخیر که سردار آزمون در آن ۴ گل به ثمر رسانده، ۳ پیروزی و ۱ مساوی داشته و صدرنشین جدول است. لوکوموتیو مسکو تیم دوم جدول نیز در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و به دنبال رسیدن به زنیت در صدر است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۳ بار لوکوموتیو مسکو برنده شده و ۲ بار زنیت سن پترزبورگ به پیروزی رسیده است.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی؛ تورنتو رپتورز – میامی هیت

تورنتو رپتورز تیم دوم جدول کنفرانس شرق بسکتبال ان‌بی‌ای در یک دیدار جذاب به مصاف میامی هیت خواهد رفت که با حضور در رتبه نهم به دنبال کسب سهمیه پلی‌آف است. تورنتو رپتورز در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و میامی هیت در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار تورنتو رپتورز به پیروزی رسیده و میامی هیت تنها ۱ بار برنده بوده است.

هاکی روی یخ – دی‌ای‌ال آلمان؛ آگسبورگر پانتر – رد بول مونیخ

در سومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ دی‌ای‌ال آلمان، رد بول مونیخ میزبان آگسبورگر پانتر خواهد بود. در دو ۲ دیدار قبلی هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و برنده این بازی می‌تواند راهی فینال مسابقات شود. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند، ۲ بار آگسبورگر پانتر به پیروزی رسیده و در ۳ بازی نیز رد بول مونیخ برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *