صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ کارِ راحت تورنتو رپترز در خانه مقابل فینیکس سانز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ کارِ راحت تورنتو رپترز در خانه مقابل فینیکس سانز

ad banner

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم تورنتو رپترز و فینیکس سانز به مصاف یکدیگر می‌روند. وضعیت دو تیم کاملا با یکدیگر متفاوت است. تورنتو رپترز در کورس صدرنشینی کنفرانس شرق است و فینیکس سانز، قعر جدول کنفرانس غرب را در رزرو خود دارد. پیش بینی بسکتبال NBA درباره این بازی به نظر ساده می‌رسد و تنها یه معجزه، می‌تواند باعث شد تا فینیکس سانز در این بازی خودی نشان دهد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

تورنتو رپترز: صدر جدول را پس بگیر

تورنتو رپترز پس از قبول شکست مقابل بوستون سلتیکس، صدر جدول را به میلواکی باکس واگذار کرد. باختی که پس از ۵ بازی پیاپی اتفاق افتاد و همین نیز برای دایناسورها گران تمام شد. حالا فرصت خوبیست تا با برد مقابل فینیکس سانز، کانادایی‌ها نگاهی دوباره به صدر جدول داشته باشند. تورنتو رپترز در سه بازی پیاپی، مزیت دیدار خانگی را در اختیار خود دارد و باید از این موقعیت، حداکثر استفاده لازم را ببرد. پیش بینی بسکتبال NBA، مشکل خاصی در راهِ پیروزی تورنتو رپترز در بازی مقابل فینیکس سانز نمی‌بیند. مانند بازی گذشته این دو تیم که با برد شاگردان نیک نرس در خانه حریف به پایان رسید.پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA ، فینیکس سانز بدتر از این نمی‌شود

فینیکس سانز تیم بدی در اختیار ندارد اما مشکل نداشتن توازن در ترکیب و بی‌انگیزگی، باعث شده تا این تیم به باختن عادت کند. ۸ شکست در ۱۰ دیدار گذشته نشان می‌دهد که دیگر امیدی در این تیم وجود ندارد و تمام دیدارها، جنبه‌ای تشریفاتی به خود گرفته است. با این حال آن‌ها همیشه بازنده نیستند و اخیرا موفق شدند در برابر تیم قدرتمندی چون دنور ناگتس به پیروزی برسند. همین نیز باعث می‌شود تا پیش بینی بسکتبال NBA، به کاری دشوار تبدیل شود و هر روز و در هر شرایطی، وضعیت تغییر کند.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ آمار و ارقامی درباره بازی

در ۶ دیدار گذشته تورنتو رپترز و فینیکس سانز، ۴ برد سهم تورنتو رپترز و ۲ برد نیز برای فینیکس سانز بوده است. پنج دیدار گذشته کانادایی‌ها با ۴ پیروزی و یک شکست دنبال شده است. همین مسئله برای فینیکس سانز، ۲ پیروزی و ۳ شکست را نشان می‌دهد. همه چیز در پیش‌بینی بسکتبال NBA، در این دیدار به سود تورنتو رپترز است.

مشخصات بازی

  • ورزشگاه: اسکاتی بانک آرنا ( استادیوم اختصاصی تورنتو رپترز)
  • تاریخ: جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷- ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
  • ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش بینی مسابقات بسکتبال

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *