صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

اسنوکر – آزاد جبل طارق؛ سهیل واحدی – تپچایا اون-نوه

سهیل واحدی نفر شماره ۹۹ اسنوکر جهان در دور اول مسابقات آزاد جبل طارق به مصاف رقیب تایلندی تپچایا اون-نوه خواهد رفت که در رتبه ۴۱ دنیا قرار دارد. تپچایا اون-نوه در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته و در سوی دیگر سهیل واحدی در ۵ مسابقه آخر ۲ بار برنده بوده و ۳ بار مغلوب رقبا شده است. در تنها رویارویی این دو اسنوکرباز تپچایا اون-نوه موفق به شکست سهیل واحدی با نتیجه ۴-۱ شده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران جام خلیج فارس؛ فولاد – سپاهان

سپاهان برای باز پس گرفتن صدر جدول در آخرین مسابقه خود در سال ۱۳۹۷ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. سپاهان در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در صورت پیروزی در این بازی و عدم پیروزی پرسپولیس برابر سپیدرود، می‌تواند سال را با صدرنشینی به پایان ببرد. در طرف دیگر میدان، فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ شکست متوالی داشته و امیدوار است در اولین میزبانی در ورزشگاه خانگی، نتیجه خوبی کسب کند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار فولاد به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و در آخرین مسابقه سپاهان ۳-۱ پیروز شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – بارسلونا

تیم بسکتبال بارسلونا که هفته گذشته با ۲۲ امتیاز اختلاف، برابر یک حریف ترکیه‌ای شکست خورد، در هفته بیست و ششم مسابقات یورولیگ؛ به مصاف فنرباغچه صدرنشین رقابت‌ها خواهد رفت. بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی پیاپی و ۱ شکست داشته و برای قطعی کردن صعود به مرحله پلی‌آف نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در سوی دیگر، فنرباغچه در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده و مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم فنرباغچه موفق شده بارسلونا را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز آمریکا؛ کارن خاچانوف – رافائل نادال

رافائل نادال مرد شماره ۲ دنیای تنیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز آمریکا به مصاف نفر شماره ۱۳ تنیس جهان یعنی کارن خاچانوف خواهد رفت. نادال در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و خاچانوف در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار باخته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور مطرح، نادال موفق شده مقتدرانه برابر خاچانوف به پیروزی برسد و در ۵ بازی تنها ۱ ست به رقیب واگذار کند.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ کالیاری – فیورنتینا

در آغاز هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، کالیاری میزبان فیورنتینا خواهد بود. کالیاری در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و فیورنتینا در ۵ مسابقه اخیر ۳ مساوی، ۱ ۱ پیروزی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار فیورنتینا به پیروزی رسیده، ۱ بار کالیاری برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ ليل – موناکو

جدی‌ترین تعقیب کننده پاری سن ژرمن در صدر جدول در هفته بیست و نهم لیگ ۱ فرانسه میزبان موناکو خواهد بود. لیل در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و با ۵۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. در سمت دیگر موناکو که پس از تغییر سرمربی نتایج خوبی کسب کرده، در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۳ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۴ بار موناکو به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *