صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ بایرن مونیخ – لیورپول

بایرن مونیخ که این هفته موفق شد صدرنشین بوندسلیگا شود در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لیورپول فینالیست فصل گذشته خواهد بود. لیورپول در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و در ۴ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است. در سوی دیگر بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در بهترین شرایط فصل خود به سر می‌برد. بایرن مونیخ در این بازی ۳ ستاره اصلی خود یعنی کیمیچ، توماس مولر و آرین روبن را به همراه ندارد. در دیدار رفت بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در دو رویارویی قبلی این دو تیم نامدار، لیورپول موفق به شکست بایرن مونیخ شده بود.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ بارسلونا – المپیک لیون

بارسلونا و المپیک لیون پس از نتیجه تساوی بدون گل در بازی رفت، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و المپیک لیون در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ مساوی داشته و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۷ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ کاوازاکی فرونتال – سیدنی

رضا قوچان نژاد به همراه تیم سیدنی در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاوازاکی فرونتال ژاپن خواهد رفت. سیدنی در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و کاوازاکی فرونتال در ۵ بازی اخیر ۱ بار برنده بوده، ۱ بار شکست خورده و ۳ مساوی داشته است. این دو تیم تاکنون برابر هم قرار نگرفته‌اند اما در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا، سیدنی با نتیجه ۰-۰ برابر اولسان هیوندای مساوی کرده و کاوازاکی فرونتال با نتیجه ۱-۰ مغلوب شانگهای شده است.

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس؛ ناتینگهام فارست – استون ویلا

ناتینگهام فارست که در بازی آخر با درخشش ستاره ایرانی خود کریم انصاری فرد به پیروزی رسید، در هفته سی و هفتم به مصاف استون ویلا خواهد رفت. ناتینگهام فارست در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در ۴ بازی آخر خانگی به پیروزی رسیده است. در سوی دیگر استون ویلا در ۵ بازی آخر خود ۲ بار شکست خورده، ۱ بار مساوی کرده و در ۲ بازی برنده بوده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار استون ویلا به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار ناتینگهام فارست موفق به پیروزی شده است. نکته جالب اینکه دیدار رفت میان این دو تیم با نتیجه عجیب ۵-۵ مساوی خاتمه یافته است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز آمریکا؛ یان-لنارد استروف – میلوش رائونیچ

در مرحله یک هشتم نهایی تنیس ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز یان-لنارد استروف نفر شماره ۵۵ جهان به مصاف میلوش رائونیچ مرد شماره ۱۴ دنیای تنیس خواهد رفت. میلوش رائونیچ در ۵ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و یان-لنارد استروف در ۵ بازی اخیر ۴ بار بنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور هر کدام ۱ بار موفق به پیروزی شده‌اند.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز آمریکا؛ ایوو کارلوویچ – دومینیک تیم

دومینیک تیم یکی از ۱۰ تنیسور برتر جهان با رتبه ۸، در مرحله یک هشتم نهایی ای‌تی‌پی مسترز ایندین ولز به مصاف ایوو کارلوویچ نفر شماره ۸۹ دنیا خواهد رفت. ایوو کارلوویچ در ۵ بازی آخر خود ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده و دومینیک تیم در ۵ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده و در ۳ بازی بازنده بوده است. این دو تنیسور مطرح تاکنون برابر هم به میدان نرفته‌اند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *