صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی۱۷ اسفند در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی۱۷ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ نساجی مازندران – پرسپولیس

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در هفته بیست و یکم در مازنداران مهمان نساجی خواهد بود. پرسپولیس در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و برای ادامه صدرنشینی نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد. در سوی دیگر نساجی در ۵ بازی آخر ۳ مساوی، ۱ پیروزی و ۱ شکست داشته و در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. در دیدار رفت پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲-۱ نساجی را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سپاهان – پارس جنوبی جم

سپاهان که پس از شکست هفته گذشته برابر تراکتورسازی در رتبه سوم جدول قرار گرفته است، در هفته بیست و یکم میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود. سپاهان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر ۱ شکست، ۳ مساوی و ۱ پیروزی به دست آورده است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار بازی مساوی شده و در ۱ بازی سپاهان موفق به شکست پارس جنوبی جم شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ استقلال – نفت مسجد سلیمان

استقلال تهران پس از شکست تلخ برابر الدحیل، در لیگ برتر ایران میزبان تیم رده سیزدهمی نفت مسجد سلیمان خواهد بود. استقلال در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز به ۳ امتیاز این مسابقه دارد. در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر بدون پیروزی بوده و ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار استقلال به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ یوونتوس – اودینزه

یوونتوس صدرنشین مطلق سری آ ایتالیا در هفته بیست و هفتم میزبان تیم رده پانزدهمی اودینزه خواهد بود. یوونتوس در ۵ بازی اخیر سری آ ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و به دلیل اختلاف امتیاز زیاد با تیم دوم جدول ممکن است در این بازی از نفرات ذخیره خود استفاده کند. بولونیا رقیب امشب یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و در ۴ سال اخیر موفق نشده یوونتوس را شکست دهد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار یوونتوس برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ آنادولو افس – بارسلونا

تیم‌های چهارم و پنجم جدول مسابقات بسکتبال یورولیگ که به دنبال قطعی کردن صعود به مرحله پلی‌آف هستند در یک جدال حساس به مصاف هم خواهند رفت. آنادولو افس ترکیه در ۵ بازی اخیر خود ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته و در صورت شکست در این بازی جایگاه خود را به بارسلونا واگذار خواهد کرد. بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۱ شکست و ۴ پیروزی پیاپی کسب کرده و از امادگی مطلوبی برخوردار است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و آنادولو افس ۲ موفق به شکست رقیب اسپانیایی شده است.

اسنوکر – Players Championship؛ رونی اسولیوان – جان هیگینز

رونی اسولیوان نفر شماره ۳ دنیای اسنوکر در مرحله یک چهارم نهایی Players Championship به مصاف جان هیگینز نفر شماره ۴ جهان خواهد رفت. رونی اسولیوان در ۵ مسابقه آخر خود ۲ بار بازنده بوده و ۳ بار برنده شده و جان هیگینز در ۵ بازی اخیر ۴ بار به پیروزی رسیده و تنها ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو اسنوکرباز مطرح جان هیگینز ۲ بار به پیروزی رسیده و رونی اسولیوان ۳ بار موفق به شکست رقیب خود شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *