صفحه اصلی / عمومی / مسوت اوزیل: در حال حاضر خوشحال و سالم هستم

مسوت اوزیل: در حال حاضر خوشحال و سالم هستم

ad banner

مسوت اوزیل ملی پوش سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه جدیدش در مورد مسائل مختلفی از جمله زندگی پس از ازدواج، اهداف آینده در تیم آرسنال، رنگ کردن موهایش و تمجید از ستاره جوان آرسنال صحبت کرد.

بازیساز ترک تبار توپچی های لندن در صحبت هایش اظهار داشت که در حال حاضر خوشحال است و در سلامتی کامل به سر می برد. مسوت اوزیل همچنین عنوان کرد که تجربه ازدواجش در ماه گذشته، او را در نزدیکی شروع فصل آینده بسیار آرامتر از قبل کرده است. مسوت اوزیل و همسرش امینه گولشه در ماه ژوئن بود که پس از دوسال در کنار یکدیگر بودن در مراسمی در شهر استانبول مراسم ازدواجشان را برگزار کردند. مراسمی که رئیس جمهوری ترکیه نیز در آن حضور داشت. در حالیکه پیشتر اوزیل عنوان کرده بود که سازماندهی کردن مراسم در تعطیلات پیش از شروع فصل کار دشواری است اما بازیکن آلمانی حالا این تجربه را شگفت انگیز می خواند و از تاثیرات مثبت ازدواجش در زندگی خود می گوید.

مسوت اوزیل در مصاحبه با وبسایت رسمی آرسنال در این مورد صحبت کرد

مسوت اوزیل

بیرون از زمین شما باید خوشحال باشید. اگر فرد مناسب خود را پیدا کنید که من خوشبختانه آنرا پیدا کردم، این امر زندگی شما را آرامتر از همیشه می کند و معتقد هستم روی حرفه و شغل شما نیز تاثیرات مثبت خواهد داشت. در حال حاضر بسیار خوشحال و سالم هستم. ازدواج کرده ام و بنابراین آرام هستم. برنامه ریزی و نقشه چیدن برای برگزاری مراسم در طول فصل بسیار دشوار است. وقتی شما در لندن زندگی می کنید اما مراسم در استانبول باشد این کار را بسیار دشوار می کند و بنابراین به زمان زیادی برای برنامه ریزی همه چیز احتیاج دارید. در دو هفته اول تعطیلاتم سازماندهی کارهایم و برنامه ریزی برای درست پیش رفتن امور با همسرم بسیار مشکل بود اما سرانجام همه چیز به خوبی پیش رفت. مراسم بسیار خوبی برگزار شد و اوقات خیلی خوبی را به همراه خانواده و دوستانم و همچنین خانواده و دوستان همسرم گذراندم.

مسوت اوزیل که در سال ۲۰۱۳ از پایتخت اسپانیا و تیم رئال مادرید به پایتخت انگلستان آمد، اکنون در نزدیکی انجام بازی شماره ۲۵۰ با آرسنال است. اوزیل برای ایفای نقشی مهمتر در فصل جدید بسیار مشتاق است و امیدوار است تیمش عملکردی بهتر از سال گذشته که با رتبه پنجم به پایان رسید را ارائه دهد. قرارداد حال حاضر مسوت اوزیل تا پایان ژوئن سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. شماره ده آرسنال که دوماه قبل در جریان بازی فینال لیگ اروپا مقابل رقیب همشهری چلسی شکست تلخی را تجربه کرد امیدوار است در آینده جام های بیشتری را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

شما همیشه می خواهید که در جامی قهرمان شوید. شکست در فینال لیگ اروپا تلخ بود اما باید سرمان را بالا بگیریم و آن را فراموش کنیم. برای موفقیت در فصل آینده سخت تلاش خواهیم کرد و بعد از آن باید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

از اوزیل در مورد تغییر ظاهری جدید و رنگ کردن موهایش سوال شد و بازیکن آلمانی به این سوال خبرنگاران پاسخ داد.

مسوت اوزیل

این کار یک شرط بین من، لاکازت، موستافی و کولاسیناچ بود. چالشی انجام دادیم و در آخر لاکازت برنده شد. من، کولاسیناچ و موستافی بازنده شدیم و شرط باخت این بود که هرکدام رنگ مختلفی را برای موهایمان بگذاریم. من رنگ بلوند را انتخاب کردم. کولاسیناچ موهایش را سبز رنگ کرد و موستافی تلاش کرد تا رنگ موهایش را تغییر دهد اما در آخر از نتیجه کار ناراضی بود و دوباره موهایش را به رنگ اصلی تغییر داد. اتفاق خاصی نیفتاده و این تنها دلیل انجام اینکار بود. سایر بازیکنان تیم از این تغییراتم بسیار استقبال کردند اما برای خودم وقتی از خواب بیدار میشوم دیدن این تغییر هنوز کمی عجیب است چون من همیشه موهای تیره رنگ داشته ام و آن را دوست دارم بنابراین مطمئن نیستم که در لندن هم این ظاهر را ادامه دهم اما در حال حاضر با این تغییر مشکلی ندارم.

همچنین اوزیل در بخش پایانی صحبت هایش به ستایش از بازیکن جوان آرسنال، جو ویلک پرداخت و او را از بازیکنان آینده دار باشگاه معرفی کرد. بازیکن ۱۹ ساله در بازیهای دور گروهی لیگ اروپا فصل گذشته نمایش های خوبی از خود ارائه داد و در آخرین بازی فصل گذشته آرسنال در لیگ برتر نیز اولین بازی اش برای توپچی ها در لیگ جزیره را در جریان پیروزی ۳-۱ برابر برنلی تجربه کرد. با رفتن آرون رمزی به یوونتوس جای خالی این هافبک ولزی در جمع بازیکنان آرسنال احساس خواهد شد اما اوزیل معتقد است که سبک بازی ویلک شباهت های زیادی به رمزی دارد و در فصل آینده این بازیکن جوان تاثیرات مهمی در ترکیب آرسنال خواهد داشت.

ویلک می داند که قرار است چه کاری انجام دهد. در داخل زمین او بازیکن مغروری نیست اما چگونه بگویم، او به خودش کاملا اعتقاد دارد. در بازی برابر بایرن که باشگاه بزرگیست او کیفیتش را نشان داد و برای او بسیار خوشحال هستیم. او سال گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و نشان داد اگر همیشه با تیم اول تمرین کنید احساس راحتی بیشتری در زمین خواهید داشت. فکر میکنم که در این فصل کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که شروع رسمی فصل جدید آرسنال در لیگ برتر انگلیس با دیدار مقابل نیوکاسل در خانه حریف خواهد بود. شش روز پس از آن دیدار، توپچی ها در دیداری خانگی در ورزشگاه امارات به مصاف تیم برنلی خواهند رفت. روز گذشته آرسنال در جریان دیداری دوستانه برابر بایرن مونیخ آلمان با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *