صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار اسپانیول و بارسلونا در هفته نوزدهم

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار اسپانیول و بارسلونا در هفته نوزدهم

ad banner

تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسلونا امشب ۱۴ دی ۱۳۹۸ در اولین بازی لالیگا در سال نو میلادی، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم، در استادیوم ارسیدی‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در بنگاه‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۱ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند

دو تیم اسپانیول و بارسلونا در روز ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا، به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند.

همانطور که می‌دانید این دیدار دربی شهر کاتالان محسوب می‌شود و شرایط دو تیم هرچه که باشد از اهمیت و حساسیت خاص خود برخوردار است. بارسا که به هر نحوی بود، سال ۲۰۱۹ را با صدرنشینی در لالیگا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان برد، از حالا باید خودش را مهیای چند ماه فشرده و دشوار کند. تیم والورده تاکنون به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های مورد انتظار نبوده و از آنجا که رئال مادرید به فرم ایده آل رسیده، هر لغزشی در نیم فصل دوم، می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد. در اولین ایستگاه، اسپانیول بحران زده که به تازگی آبلاردو، بازیکن اسبق بارسا را سرمربی خود کرده، میزبان کاتالان‌ها خواهد بود. در بازی فردا خبری از تراشتگن، دمبله و ملو نخواهد بود و هر سه مصدوم هستند. با توجه به اینکه مسی، سوارز و ویدال هم تنها با دو جلسه تمرین به بازی فردا می‌رسند، باید دید در ترکیب قرار خواهند گرفت یا خیر. پس از این بازی بارسا برای حضور در سوپرکاپ اسپانیا راهی عربستان سعودی خواهد شد تا دید که با حضور رئال مادرید در این رقابت‌ها نیز این دو رقیب سنتی چه عملکردی از خود برجای می‌گذارند.

اسپانیول و بارسلونا
در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با ۳۹ امتیاز از ۱۸ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید با همین تعداد بازی با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم و سویا با ۳۴ امتیاز در رده سوم جای دارند.
ضمن اینکه ختافه حریف بارسا نیز با ۱۰ امتیاز در رده بیستم و قعر جدول جای گرفته است و شرایطی بسیار بحرانی دارد.سهم اسپانیول تا به اینجا ۲ پیروزی، ۴ تساوی و ۱۲ شکست بوده است و بارسا ۱۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم اسپانیول و بارسلونا

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم اسپانیول ارسیدی‌ای به قضاوت خوزه کارلوس دکرو گرانده برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

اسپانیول: سپاستین کورشیا مصدومیت قطعی و ماتیاس وارگاس، ویکتور سانچز و پابلو پیاتی مصدومیت جزئی دارند و مشخص نیست که آمادگی لازم برای حضور در زمین را دارند یا خیر. ضمن اینکه استبان گرانرو از این دیدار محروم است.

بارسلونا: عثمان دمبله، آرتور و مارک آندره تراشتگن مصدومان قطعی کاتالان‌ها می‎‌باشند.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد که زیر می‌خوانید:

بازی با اسپانیول را چطور می‌بینید؟

این بازی دربی است و دربی‌ها همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بخاطر تغییر در کادر فنی اسپانیول ناچاریم هم نگاهی به بازی‌های اخیر آنها بیندازیم و هم به کارنامه آبلاردو. باید تفکرات او به خصوص در آلاوز را دوباره مرور کنیم. معتقدم اسپانیول متفاوتی در زمین خواهیم دید. آنها روزهای سختی را سپری می‌کنند. البته در دربی‌ها اختلاف امتیازی دو تیم در جدول، چندان اهمیتی ندارد. بیشتر احساسات روی عملکرد دو تیم اثر دارد. با شروع سال جدید، اسپانیول دوره متفاوتی را آغاز خواهد کرد. آنها مطمئنا انگیزه زیادی در دربی خواهند داشت. ما هم برای قهرمانی نیم فصل بازی می‌کنیم و بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند. به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و اسپانیول نیز از این قاعده مثتسنی نیست.

gfg
شرایط بازیکنان؟

به همه بازیکنان در ایان تعطیلات کریسمس کارها و تمریناتی تقبل شده که باید انجام دهند. شرایط برخی با دیگری متفاوت است ولی کاری که باید برای آماده سازی انجام دهند یکی است. برخی زودتر و برخی دیرتر در تمرین روزهای قبل و دیروز شرکت کردند و باید ببینیم امروز هم تمرین می‌کنند یا خیر. باید دید فردا به میدان خواهند رفت یا خیر. باید شرایط همه بازیکنان را مدنظر قرار دهیم تا در صورت آمادگی هرکدام را به زمین بفرستیم.

با پایان یافتن سال ۲۰۱۹، آیا بارسا بهترین تیم دهه ۱۰ میلادی است؟

من نمی‌توانم همچنین نظری را بدهم زیرا نظرات با دیگری متفاوت است و همه نظر خودشان را قبول دارند. همه هم طبعا فکر می‌کنند باشگاه مورد علاقه آنها بهترین بوده است. نمی‌توانم تعداد جام‌های همه تیم‌ها را بشمارم و آنها را ارزیابی کنم. دهه‌ای فوق العاده برای بارسلونا بوده و ما همواره به دنبال بهترشدن هستیم. توقعات در بارسا بسیار بالا است و امیدوارم بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم.

وضعیت مصدومیت تراشتگن به چه صورت پیش ‌می‌رود؟

او مدت‌ها از ناحیه تاندون مشکل داشت و احتمالا برای یک دوره کوتاه از میادین دور خواهد بود. بازی فردا را که از دست می‌دهد و بعید است به سوپرکاپ اسپانیا هم برسد. به نظرم برای اولین بازی بعد از سوپرکاپ آماده خواهد بود.

آیا ویدال از بارسا شکایت می‌کند؟

گفته‌هایی را شنیدم ولی بعید می‌دانم این موضع تاثیر منفی برروی کار او داشته باشد. یعنی من به شخصه من این طور فکر نمی‌کنم. در برداشت از قراردادها تقریبا همیشه اختلاف وجود دارد. معتقدم این مشکل درون باشگاه حل و فصل خواهد شد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و مطمئنا آخرین آنها نیز نخواهد بود. فکر نمی‌کنم تاثیری روی عملکرد روزمره و رفتار ویدال هم داشته باشد. او فرم همیشگی خود را خواهد داشت. او در بازی برابر اسپانیول به زمین فرستاده خواهد شد و مطمئن هستم با همان صورت همیشگی بازی می‌کند. در مورد جدایی او در نیم فصل هم باید بگویم خیر او جایی نخواهد رفت و به احتمال زیاد ما را تا آخر فصل همراهی می‌کند. تنها خروجی ما آلنیا بوده است.

dfvd
بازی سوپر جام اسپانیا در کشور عربستان و شرایط زمان و آب و هوا ؟

فکر نمی‌کنم تفاوت چندانی ایجاد شود چون بهرحال چند روز فرصت خواهیم داشت تا شرایط را بررسی و خودمان را با وضعیت وفق دهیم. برای تطبیق شرایط نیز زمان داریم. از طرفی بازی فردا بسیار اهمیت دارد و می‌دانیم باید چه طور بازی کنیم. با تمام توان به مصاف اسپانیول می‌رویم. اول ترجیح می‌دهیم به بازی با اسپانیول فکر کنیم و بعد به سوپرکاپ!

 آیا دنی اولمو را جذب خواهید کرد؟

او قبلا بازیکن ما بوده و کیفیت خوبی نیز دارد ولی در حال حاضر در تیم دیگری بازی می‌کند و من در خصوص شرایط بازیکنان تیم‌های دیگر حرفی ندارم.

جدایی آلنیا به چه صورت بود؟

او در قراردادش قید شده بود که می‌تواند اینکار را انجام دهد ولی فکر نمی‌کردم به این زودی بارسا را با این تصمیم ترک کند. در تابستان توانستیم او را به ماندن متقاعد کنیم ولی حالا تصمیم به اجرای این بند قراردادش گرفت. حالا یک هافبک کمتر داریم. روی کاغذ انتظار فروش دیگری ندارم. حالا دیگر هافبک‌های تیم و بازیکنان تیم دوم را در اختیار داریم و باید به خوبی شرایط را بررسی کنیم تا بازیکن منلاسبی را در صورت نیاز جایگزین او نماییم. غیبت آرتور ملو؟ اینکه غیبت ادامه دار او، خبر بدی برای ما است را تکذیب نمی‌کنم. اجازه دهید ببینیم می‌تواند در مدت زمان پیش بینی شده ریکاوری کند یا خیر. دوست ندارم دوباره اتفاقات سال پیش رخ بدهد که همیشه این مصدومیت را با خود داشت. به آرتور آماده نیاز داریم و برای این کار اگر لازم باشد، کمی بیشتر هم صبر می‌کنیم تا ببینیم اوضاع از چه قرار خواهد شد.

در خصوص آمار دو تیم اسپانیول و بارسلونا بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم اسپانیول پابلو ماچین شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم بارسلونا ارنستو الورده شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم اسپانیول در سرجی داردر، مارک روکا و برناردو اسپینوسا به صورت مشترک با ۲ گل زده می‌باشند.
  • برترین گلزن بارسلونا در لالیگا لیونل مسی با ۱۳ گل زده می‌باشد.
  • اسپانیول تاکنون با ۱۲ گل زده و ۳۴ گل خورده تفاضل -۲۲ را به نام خود ثبت کرده است.
  • در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی بارسلونا در لالیگا بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • بارسلونا در ۲۲ بازی از ۲۴ بازی قبلی خود مقابل اسپانیول شکست نخورده است.
  • بارسلونا در ۶ بازی از ۸ بازی قبلی خود مقابل اسپانیول موفق به کلین شیت شده است.

saxa 1

  • اسپانیول در ۷ بازی از ۸ بازی قبلی خود در لالیگا حداقل ۲ گل خورده است.
  • اسپانیول در ۹ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا موفق به پیروزی نشده است.
  • در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی اسپانیول مقابل بارسلونا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • بارسلونا در ۷ بازی قبلی خود در لالیگا شکست نخورده است.
  • بارسلونا تاکنون با ۴۷ گل زده و ۲۱ گل خورده تفاضل +۲۶ را به نام خود ثبت کرده است.
  • اسپانیول در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل لگانس نتیجه را ۲-۰ واگذار کرده است.
  • بارسلونا در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل آلاوز به برتری ۴-۱ رسیده است.
  • پنج بازی اخیر بارسلونا در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، دو تساوی همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر اسپانیول در رقابت‌های مختلف با یک پیروزی و یک تساوی و سه شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های اسپانیول و بارسلونا که امشب ۱۴ دی ۱۳۹۸ در اولین بازی لالیگا در سال نو میلادی، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم لالیگا، در استادیوم ارسیدی‌ای برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *