صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر ایران؛ فولاد – استقلال

در اولین مسابقه از هفته بیستم لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان میزبان استقلال است. فولاد که موفق شددر اهواز پرسپولیس را شکست دهد به دنبال شکست دیگر غول فوتبال ایران در استادیوم خانگی خواهد بود. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با نتایجی مشابه، ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار استقلال به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس – صنعت نفت آبادان

پرسپولیس تهران که صدرنشینی را به سپاهان واگذار کرده، برای باز پس گرفتن صدر جدول به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. پرسپولیس در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته، در چهارمین هفته متوالی برابر رقبای خوزستانی قرار می‌گیرد. در سوی دیگر صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر ۳ بار مساوی کرده، ۱ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم ۲ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و در ۱ بازی صنعت نفت موفق به شکست سرخ‌پوشان تهرانی شده است.

فوتبال – کوپا دل‌ری اسپانیا؛ والنسیا – رئال بتیس

والنسیا که در ۹ بازی اخیر بدون شکست بوده در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری میزبان رئال بتیس خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲-۲ در زمین بتیس خاتمه یافته بود. والنسیا در ۵ مسابقه اخیر ۲ پیروزی و ۳ مساوی داشته و در ۵ مسابقه اخیر تنهای ۱ گل دریافت کرده است. در سوی دیگر رئال بتیس در ۵ بازی اخیر ۲ بار شکست خورده، ۲ بار مساوی کرده و تنها ۱ پیروزی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۲/۵ گل داشته، ۲ بار والنسیا برنده بوده و ۳ بازی نیز مساوی شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – آنادولو افس

فنرباغچه صدرنشین بسکتبال یورولیگ در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم میزبان تیم رده چهارمی آنادولو افس خواهد بود. فرنباغچه در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و آنادولو افس در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم قدرتمند ترکیه، ۲ بار فنرباغچه به پیروزی رسیده و آنادولو افس ۳ بار رقیب نامدار خود را مغلوب کرده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ دینامو بخارست – اسپورتینگ

در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات هندبال لیگ قهرمانان اروپا، دینامو بخارست به همراه ستارگان ایرانی خود میزبان اسپورتینگ لیسبون پرتغال خواهد بود. تیم قدرتمند اسپورتینگ لیسبون در ۱۰ بازی آخر خود به پیروزی رسیده و در دیدار رفت با نتیجه ۳۲ بر ۳۱ دینامو بخارست را شکست داده است. دینامو بخارست نیز در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و با توجه به میزبانی قصد دارد، با جبران شکست دور رفت به مرحله بعدی صعود کند.

پیش‌بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *