صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات ورزشی هشتم فروردین در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی هشتم فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی ۸ فروردین

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ نساجی مازندران – سایپا

سایپا تیم ششم جدول لیگ برتر که در ۵ هفته اخیر بدون شکست بوده در هفته بیست و سوم میزبان تیم پرهوادار ناسجی مازندران خواهد بود. سایپا در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ پیروزی پیاپی داشته و نساجی در ۵ بازی اخیر ۲ شکست، ۲ مساوی داشته و ۱ بار برنده بوده است. در دیدار رفت این دو تیم، بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی شد.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پیکان – سپیدرود رشت

سپیدورد رشت که شرایط سختی برای بقا در لیگ برتر دارد در هفته بیست و سوم میزبان پیکان خواهد بود. سپیدرود در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته و پیکان در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این سپیدرود و پیکان، هر تیم ۲ بار برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز میامی آمریکا ؛ فرانسیس تیافو – دنیس شیپوالو

دنیس شیپوالو نفر شماره ۲۳ دنیای تنیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی مسترز میامی به مصاف فرانسیس تیافو خواهد رفت که در رتبه ۳۴ رنکینگ دنیا قرار دارد. دنیس شیپوالو در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در طرف دیگر فرانسیس تیافو در ۵ بازی آخر خود ۳ بار برنده شده و ۲ بار شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، هر بازیکن ۱ بار برنده بوده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای میامی آمریکا ؛ اشلی بارتی – آنت کونتاویت

اشلی بارتی نفر شماره ۱۱ تنیس زنان جهان در مرحله نیمه نهایی دبلیوتی‌ای میامی به مصاف آنت کونتاویت خواهد رفت که در رده ۱۹ دنیا قرار دارد. هر دو تنیسور با نتایجی مشابه در ۵ بازی اخیر ۱ شکست و ۴ پیروزی داشته‌اند. در تنها رویارویی این دو تنیسور، آنت کونتاویت موفق شده با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ رئال مادرید –  پاناتینایکوس

در هفته بیست و نهم بسکتبال یورولیگ پاناتینایکوس تیم هفتم جدول میزبان رئال مادرید رده سومی خواهد بود. پاناتینایکوس در ۵ بازی اخیر، ۵ پیروزی پیاپی داشته و به دنبال قطعی کردن حضورش در مرحله پلی‌آف است. رئال مادرید که پیش از این صعود خود را قطعی کرده در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم رئال مادرید ۴ بار برنده بوده و ۱ بار پاناتینایکوس موفق به شکست رئال شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – المپیا میلان

فنرباغچه صدرنشین یورولیگ در هفته بیست و نهم به مصاف المپیا میلان خواهد رفت که در رتبه هشتم جدول قرار دارد. المپیا میلان در ۵ بازی اخیر ۳ بار شکست خورده و ۲ بار برنده بوده و برای قطعی کردن صعود به مرحله پلی‌آف، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. فنرباغچه که صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، فنرباغچه ۵ پیروزی پیاپی کسب کرده است.

پیش بینی مسابقات ورزشی

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *