صفحه اصلی / عمومی / مذاکره تیم پرسپولیس با ماسیمو کاررا

مذاکره تیم پرسپولیس با ماسیمو کاررا

ad banner

تیم پرسپولیس تهران پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب سرمربی جدید است و تاکنون با گزینه های زیادی مانند ماسیمو کاررا ، والتر زنگا، گابریل کالدرون، تاکیس لمونیس و آنته چاچیچ مذاکره داشته است.

ماسیمو کاررا بهترین گزینه تیم پرسپولیس برای جانشینی برانکو

مسئولان تیم پرسپولیس به ترکیه سفر کردند و در این کشور با چند مربی خارجی مذاکره کردند که یکی از آن ها ماسیمو کاررا ایتالیایی بود. کاررا که سابقه حضور در یوونتوس به عنوان دستیار آنتونیو کونته را دارد و همچنین سرمربی باشگاه اسپارتاک مسکو بوده و با این باشگاه قهرمان لیگ روسیه شده است. وی بهترین و اصلی ترین گزینه سرخپوشان است، اما رقم درخواستی وی کمی گران تر از سایر گزینه ها است و جذب وی کمی سخت به نظر می‌رسد. سرخپوشان به او قراردادی ۲ ساله با رقم ۲ میلیون یورو را پیشنهاد کردند که رقمی سنگین است. همچنین خبر های زیادی وجود دارد که در صورت منتفی شدن ماسیمو کاررا ، تیم پرسپولیس به جذب تاکیس لمونیس یونانی بسیار نزدیک خواهد بود. این سرمربی یونانی خواهان دستمزد ۵۰۰ هزار دلاری است که با سیاست مدیران پرسپولیس همخوانی دارد! اخباری در چند وقت اخیر منتشر شده که سرخپوشان به دنبال جذب مربی ارزان قیمت هستند.

تیم پرسپولیس ماسیمو کاررا

لمونیس سابقه هدایت باشگاه المپیاکوس یونان را دارد و کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی شاگرد او بوده اند. مسئولان سرخپوشان از کریم انصاری فرد در خصوص این مربی یونانی اطلاعاتی را کسب کردند. انصاری فرد به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که لمونیس گزینه خوبی است و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. به این ترتیب لمونیس هم شانس خوبی برای قبولی هدایت سرخپوشان دارد. حال باید منتظر ماند و دید مسئولان تیم پرسپولیس تهران سرانجام چه تصمیمی خواهند گرفت و کدام مربی را برای هدایت باشگاه انتخاب خواهند کرد تا جانشین برانکو ایوانکوویچ شود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *