صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ سهیل واحدی و کریگ استدمن در مسابقات آزاد ولز

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ سهیل واحدی و کریگ استدمن در مسابقات آزاد ولز

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مسابقات آزاد ولز که به رسم هرساله در شهر کاردیف در حال برگزاری است، با پایان یافتن دور اول رقابت‌ها جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ولز در سایت بتکارت

دور نخست این رقابت‌ها در حالی دنبال شد که تقریبا هیچ شگفتی‌ای رخ نداد و مارک اَلن، مارک ویلیامز، جان هیگینز و جاد ترامپ همگی در مقابل حریفان گمنام خود پیروز شدند تا در دور دوم تقریبا همه‌ی بزرگان حاضر باشند. اکنون فقط رانی اُسالیوان مقابل حریف خود حاضر نشده تا تکلیف تمام اسنوکربازان مطرح جهان مشخص شده‌باشد.

از دور دوم مسابقات آزاد ولز، سهیل واحدی اسنوکرباز ایرانی در مقابل کریگ استدمان انگلیسی قرار خواهد گرفت . این بازی روز چهارشنبه ساعت۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ سهیل واحدی در تلاش برای رسیدن به دور سوم

سهیل واحدی اسنوکرباز ایرانی که از سال ۲۰۱۷ توانست وارد رده‌بندی اسنوکربازان حرفه‌ای شود، رزومه قوی‌ای در سطح جهانی ندارد. او تا به حال در مسابقات رسمی اسنوکر موفق به ثبت ۳ بِرِیک صدامتیازی شده‌است که آمار نسبتا بدی به حساب می‌آید. سهیل واحدی بهترین نتیجه‌ی دوران ورزشی خود را در مسابقات آسیایی داخل سالن عشق آباد کسب کرد جایی که توانست در بخش تیمی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و در بخش انفرادی نیز مال نقره را کسب کرد.

واحدی دو ماه قبل نیز در مسابقات آزاد انگلستان در همان دور اول در مقابل رانی اُسالیوان قرار گرفت که مقهور قدرت نابغه‌ی اسنوکر شد اما توانست بازی نسبتا خوبی را ارائه دهد. سهیل واحدی در این دوره از مسابقات آزاد ولز اما بسیار آماده به نظر می‌رسد. او در دور اول توانست چن فیلونگ را مقتدرانه و با نتیجه ی ۴-۰ از پیش رو بردارد. او در این بازی یک بِرِیک ۶۰ امتیازی نیز ثبت کرد. نقطه قوت سهیل واحدی بازی دفاعی او است که می‌تواند در مقاطع حساس به کمک او بیاید. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد واحدی در روز خوبش توانایی شکست کریگ استدمن را داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

کریگ استدمن ؛ صخره انگلیسی به فکر بازشگت به اوج

کریگ استدمن که به دلیل کاریزمای خاصش درمیان اسنوکربازان به صخره معروف است، در سال ۲۰۰۹ توانست جواز حضور در رده‌بندی حرفه‌ای سانوکربازان را کسب کند. از آن تاریخ استدمن توانسته ۵۶ بِرِیک صدامتیازی ثبت کند و بهترین عملکرد خود را نیز در مسابقات آزاد ولز و مسترز ریگا داشته که توانسته به جمع ۱۶ اسنوکرباز پایانی راه یابد.

کریگ استدمن در حال حاضر در رتبه‌ی ۹۶ رنکینگ جهانی قرار دارد. او در بهترین سال ورزشی خود در سال ۲۰۱۶ توانست تا رتبه‌ی ۶۶ نیز بالا بیاید اما فرم بد در چند تورنومنت باعث سقوط استدمن شد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

کریگ استدمن در دور اول مسابقات آزاد ولز موفق شد آلفی بردن را با نتیجه‌ی ۴-۲ شکست دهد و دو بِرِیک ۵۰ امتیازی نیز ثبت کند. این نخستین رویارویی کریگ استدمن و سهیل واحدی است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است و انتظار می‌رود دیدار بسیار نزدیکی را بین این دو شاهد باشیم.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *