صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ اَلی کارتر و جاد ترامپ در فینال جایزه بزرگ جهان

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ اَلی کارتر و جاد ترامپ در فینال جایزه بزرگ جهان

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید، با ما تا انتهای این مطب همراه باشید. مسابقات جایزه بزرگ جهان که از چند روز پیش در شهر پرستون انگلستان برگزار شد اکنون به ایستگاه پایانی رسیده‌است و اَلی کارتر درمقابل جاد ترامپ قرار می‌گیرد تا یکی از غیرمنتظره ترین فینال‌های امسال اسنوکر را شاهد باشیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رانی اُسالیوان، جان هیگینز، مارک ویلیامز و مارک سِلبی همگی در دورهای اول و دوم این رقابت‌ها حذف شدند تا در نهایت اَلی کارتر که تقریبا هیچکس روی او حساب باز نمی‌کرد به همراه جاد ترامپ مرد شماره ۵ اسنوکر جهان به فینال برسند. این بازی روز شنبه و در دو نوبت بعدازظهر و شب برگزار می‌شود. نوبت اول ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه و نوبت دوم ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ اَلی کارتر مرد عصبانی اسنوکر در اندیشه قهرمانی

اَلی کارتر که از سال ۱۹۹۶ به طور حرفه‌ای وارد رده‌بندی اسنوکر شد، تاکنون موفق به کسب هشت عنوان قهرمانی اسنوکر شده‌است که چهارتای این عناوین از تورنومنت‌های اصلی اسنوکر به حساب می‌آیند. اَلی کارتر همچنین موفق شده دوبار به فینال مسابقات قهرمانی جهان برسد که هر دوبار مغلوب رانی اُسالیوان شد تا قهرمانی جهان را در کارنامه روزشی خود کم داشته‌باشد. او اکنون برای نخستین بار توانسته به فینال رقابت‌های جایزه بزرگ جهان راه یابد.

اَلی کارتر تاکنون موفق به ثبت ۲۸۴ بِرِیک صد امتیازی شده‌است که برای بازیکنی با سابقه‌ی او در سطح حرفه‌ای چندان هم خوب به نظر نمی‌رسد. او ۲ بِرِیک صد و چهل و هفت امتیاز نیز ثبت کرده‌است. اَلی کارتر که در این فصل در فرم خوبی نبوده‌است، در مسابقات جایزه بزرگ جهان فوق‌العاده عمل کرده‌است و توانسته مارک اَلن، مارتین اُدانل، دیوید گیلبرت و گودونگ را شکست دهد و مقتدرانه به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

اَلی کارتر در حال حاضر در رده‌ی نوزهم رده‌بندی جهانی قرار دارد و قهرمانی در این رقابت‌ها میتواند به بهبود جایگاه او بسیار کمک کند.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما فرم خوب اَلی کارتر هرچیزی را ممکن می‌سازد.

جاد ترامپ ؛ آماده ترین اسنوکرباز حال حاضر جهان

جاد ترامپ که بدون شک در بهترین فرم دوران ورزشی خود به سر می‌برد، موفق شد در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری جذاب و نفسگیر بری هاوکینز را در فریم آخر و با نتیجه‌ی ۵-۶ شکست دهد و حریف اَلی کارتر در مسابقه پایانی شود. جاد ترامپ این فصل در کنار رانی اُسالیوان بهترین نتایج ممکن را کسب کرده‌است. او نخستین قهرمانی خود را در مسابقات ایرلند شمالی به دست آورد، جایی که موفق شد رانی اُسالیوان را شکست دهد. ترامپ دومین قهرمانی خود را نیز در مسابقات مَسترز کسب کرد که تا نشان دهد این فصل توانایی شکست دادن هر بازیکنی را دارد.

او در مسابقات جایزه بزرگ جهان نیز به فرم عالی خود ادامه داده‌است. ترامپ با شکست استوارت کارینگتون، تام فورد و مارک سِلبی به نیمه نهایی راه یافت و با شکست بری هاوکینز اکنون برای نخستین بار به فینال رقابت‌های جایزه بزرگ جهان رسیده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما با فرم کنونی کمی بعید به نظر می‌رسد جاد ترامپ در یک بازی فینال شکست بخورد.

پیش‌‌بینی مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ جهان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *