صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده: هنوز هیچ چیز تمام نشده است؛ مسی رهبر تیم بارسلونا است

ارنستو والورده: هنوز هیچ چیز تمام نشده است؛ مسی رهبر تیم بارسلونا است

ad banner

پس از پیروزی ۳ بر ۰ شاگردان والوارده در برابر شاگردان کلوپ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ، ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو ارنستو والورده در مورد دیدار تیمش در پاسخ خبرنگاران گفت:

بازی را بردیم ولی این پایان کار نیست. تیم لیورپول ثابت کرد که توانایی بالایی دارند. همان طور که دیدید مالکیت توپ ۵۳ به ۴۷ به نفع ان ها بود که این خطر ساز است. ما هر چقدر تلاش می کردیم از سوی آن ها به بن بست می خوردیم و در نهایت با چند موقعیت و تیز هوشی بازیکنانم توانستیم ۳ گل پیروزی بخش را به ثمر برسانیم. لیورپول هم موقعیت های زیادی داشت و خوشبختانه آن ها را گل نکرد و گرنه در بازی برگشت کار سخت تری پیش رویمان بود. هنوز از صعود به فینال تمام نشده زیرا حریف بازی برگشت را در خانه خود برگزار می کند و از انگیزه بالایی نیز برخوردارند. پارسال هم مقابل رم ۴ گل زدیم ولی در نهایت حذف شدیم و ما حواسمان به این قضیه هست. بازی سخت و پر فشاری برایمان بود و بیشتر از چیزی که فکر می کردیم اذیت شدیم ولی نتیجه ۳ بر ۰ نتیجه خیلی خوبی به حساب می آید و از شاگردانم راضی هستم و از هواداران تشکر می کنم.

ارنستو والورده و رضایت از نمایش شاگردانش در تیم بارسلونا

ارنستو والورده تیم بارسلونا

نظرتان در مورد لئو مسی ؟

مسی کاپیتان و رهبر تیم ما است و در هر لحظه علاوه بر کنترل بازی می تواند با یک گل زیبا شما را غافلگیر کند که همان طور که در بازی دیشب دیدید همین اتفاق بر روی ضربه ایسگاهی افتاد. بازیکنان هم از کاپیتان تیمشان حمایت می کنند و هر تصمیمی که در زمین می گیرد به خوبی آن را اجرا می کند. ولی خود لئو هم می داند و بعد از بازی گفت که هنوز هیچ چیزی تمام نشده و بازی برگشت می تواند از بازی رفت برایمان سخت تر باشد پس باید تمام حواسمان را روی بازی برگشت متمرکز کنیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *