صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جدال نیل رابرتسون و کِرت مافلین در مَسترز آلمان

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جدال نیل رابرتسون و کِرت مافلین در مَسترز آلمان

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید، بدون شک این مطلب را جذاب خواهید یافت. رقابت های مَسترز آلمان در شهر برلین در حال برگزاری است و ۳۲ نفر از برترین اسنوکربازان جهان در دور نخست با هم به رقابت خواهند پرداخت. از دور اول مسابقات مَسترز آلمان، نیل رابرتسون استرالیایی و کِرت مافلین انگلیسی با هم بازی خواهند کرد تا یکی از جذاب‌ترین قرعه‌های ممکن در دور اول را شاهد باشیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در دیگر دیدارهای حساس این دور، شاون مورفی به مصاف پیتر اِبدون رفته و کایرن ویلسون نیز با روری مَک لِئود دیدار خواهد کرد. این مسابقه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ نیل رابرتسون به دنبال شروعی خوب

نیل رابرتسون قهرمان سابق جهان که سابقه‌ی قهرمانی در تورنومنت‌های سه گانه اسنوکر را در کارنامه دارد و در زمره‌ی بهترین بازیکنان جهان است، در چند تورنومنت اخیر بسیار ضعیف کار کرده‌است. بهترین عملکرد او البته به مسابقات مَسترز بر می‌گردد که توانست تا مرحله نیمه‌نهایی بالا بیاید و در آنجا در دیداری نزدیک مغلوب جاد ترامپ شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بین ساله‌ای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ نام نیل رابرتسون استرالیایی در کنار رانی اُسالیوان و مارک سِلبی همیشه به عنوان مدعی اصلی مطرح می‌شد. نیل اما اکنون از فرم همیشگی و توانایی خود به دور است و خیلی وقت است که نتوانسته بهترین توان خود را به نمایش بگذارد. اما بازی‌های خوب نیل رابرتسون در تورنومنت قبلی به خصوص در مقابل مارک ویلیامز هواداران این بازیکن را امیدوار کرد تا بتوانند عملکرد مشابهی را از او در مسابقات مَسترز آلمان نیز شاهد باشند. نیل که در فاز هجومی پس از رانی اُسالیوان بهترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود، تنها به یک فرصت کوچک جهت ایجاد بِرِیک‌های صد امتیازی نیاز دارد. نیل تا کنون موفق به ثبت ۶۰۸ بِرِیک صدامتیازی شده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما انتظار می‌رود نیل رابرتسون مشهور کار چندان سختی در مقابل مافلین نداشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

کِرت مافلین ؛ نخستین پیروزی بزرک کرت یا همان همیشگی

کِرت مافلین اسنوکرباز انگلیسی که اکنون در رده‌ی ۵۳ رنکینگ جهانی قرار دارد، از سال ۲۰۰۴ به بعد با تغییر ملیت خود و پذیرفتن تابیعت نروژ برای این کشور مسابقه می‌دهد. مافلین که در سال ۲۰۱۵ بهترین دوران ورزشی خود را سپری می‌کرد توانست تا رده‌ی ۳۱ رده‌بندی جهانی نیز بالا بیاید.

کِرت مافلین آخرین تورنومنت خود را در مسابقات آزاد انگلیس تجربه کرد که در همان دور نخست مغلوب رانی اُسالیوان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. مافلین در طول دروان حرفه‌ای خود که از سال ۲۰۰۰ آغاز شد، توانسته ۱۵۷ بِرِیک صد امتیازی ایجاد کند که برای بازیکنی با رنکینگ مافلین آمار بسیار خوبی است. کِرت مافلین تا کنون توانسته تنها یک عنوان قهرمانی اسنوکر کسب کند که آن عنوان نیز از عناوین رنکینگی اسنوکر نبوده‌است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر مافلین

این دو بازیکن تا کنون ۶ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که نیل رابرتسون ۵ مسابقه را به نفع خود به پایان رسانده و مافلین نیز توانسته در یک بازی برنده شود. پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است اما بعید به نظر می‌رسد مافلین بتواند برای رابرتسون در این بازی مشکلی به وجود بیاورد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *