صفحه اصلی / عمومی / بازی مرگ و زندگی؛ فینال زودرس رئال مادرید در برابر گالاتاسرای در استانبول

بازی مرگ و زندگی؛ فینال زودرس رئال مادرید در برابر گالاتاسرای در استانبول

ad banner

همان طور که می دانید رئال مادرید در دو بازی قبل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک امتیاز کسب کرده و در قعر جدول این گروه قرار گرفته است. این در حالی است که بازی سوم آن ها در برابر تیم گالاتاسرای ترکیه در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول است و این بازی حکم مرگ و زندگی را برای شاگردان زین الدین خواهد داشت. رئال مادرید باید حتما پیروز این مسابقه باشد، وگرنه صعود آن ها به مرحله بعدی تقریبا غیر ممکن می شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

چه کسی برنده این بازی مهم خواهد شد؟! رئال مادرید یا گالاتاسرای

این بازی فردا شب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول برگزار خواهد شد. از آمار این مسابقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ۳۳ بازی از ۳۶ بازی قبلی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۸ بازی قبلی گالاتاسرای مقابل رئال مادرید بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • رئال مادرید در ۸ بازی قبلی خود مقابل گالاتاسرای حداقل ۲ گل زده است.
  • گالاتاسرای در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است.
  • رئال مادرید در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود مقابل گالاتاسرای پیروز شده است.
  • در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی گالاتاسرای در لیگ قهرمانان کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • گالاتاسرای در ۷ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان موفق به پیروزی نشده است.

رئال مادرید و گالاتاسرای

  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل خورده است.
  • پیش بینی می شود رئال مادرید با سیستم احتمالی ۴-۴-۲ به میدان برود.
  • پیش بینی می شود گالاتاسرای با سیستم احتمالی ۴-۵-۱ به میدان برود.
  • گلزنان رئال مادرید در دو بازی قبلی سرجیو راموس و دنی کارواخال در بازی برابر بروخه بودند.
  • برای گالاتاسرای هنوز هیچ بازیکنی گل نزده و آن ها تفاضل -۱ گل را دارند.
  • در پنج بازی اخیر دو تیم در مقابل هم چهار بار رئال مادرید و یک بار گالاتاسرای پیروز شدند.

به گزارش آ اس اسپانیا، فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ در شهر استانبول برگزار خواهد شد ولی رئال مادرید یک فینال زود هنگام در یکی از ورزشگاه‌ های این شهر را خواهد داشت. در هر شرایطی سفید پوشان باید گالاتاسرای را شکست دهند. تیم اسپانیایی در حالی فردا (سه‌شنبه) در هفته سوم به مصاف حریف ترک خود می‌رود که با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. یک شکست در ترکیه می‌ تواند شرایط را برای صعود شاگردان زین الدین زیدان به مرحله یک هشتم نهایی سخت کند. رئال مادرید در هفته نهم لالیگا نیز صدر جدول را بعد از چند هفته با باهت برابر مایورکا به بارسلونا تقدیم کرد و به نظر می رسد شرایط روحی آن ها بر وفق مراد هم نیست. نبودن در میان ۱۸ تیم برتر یک فاجعه برای تیم مادریدی محسوب می ‌شود. از زمانی که لیگ قهرمانان اروپا با این فرمت (سال ۱۹۹۳) برگزار شد سفید پوشان همیشه در مرحله حذفی حضور داشتند. این ماموریت برای زیدان سخت خواهد بود چون بدون لوکا مودریچ و گرت بیل به ترکیه سفر می‌کند. هر دو بازیکن هنوز آسیب دیدگی آن ها که در بازی های ملی به دست آمد، بهبود نیافته است. در جو عجیب ورزشگاه گالاتاسرای بازی کردن آسان نیست. رکورد حضور در ورزشگاه علی سامی ین ۵۲ هزار و ۴۴ نفر است. به نظر می ‌رسد فردا با وجود بالا بودن قیمت بلیت ‌ها این رکورد بهتر هم شود. ارزان ‌ترین بلیت ۲۷ یورو است که حقوق دو روز کارمند ترک با حداقل درآمد است. مادرید در شهری وارد خواهد شد که پنج تیم دارد اما بیشترین هواداران به حریف فردا شب‌ آن ها اختصاص دارند. |
cac
هفته پیش اغلب کافه‌ ها کانال ‌های خود را از بازی آکارانگوکو و بشیکتاش به دیدار رئال مادرید و مایورکا تغییر دادند. یکی از هواداران درباره این بازی گفت: ” به رادامل فالکائو نیاز داریم. با او می‌ توانیم پیروز شویم” . دوست اش که طرفدار فنرباغچه بود گفت:”  این گالا کاری برای انجام دادن ندارد. شاهد یک کشتار خواهیم بود” . کمتر هواداری در این شک دارد که ورزشگاه علی سامی هم چون یک شمشیر برای گالاتاسرای عمل می‌ کند. این تیم در بازی ‌های خانگی در رقابت ‌های ترکیه ۴۱ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته ولی در اروپا ضعیف عمل کرده است. در سه بازی آخر مقابل اتلتیکو مادرید (۲ بر صفر)، پورتو (۳ بر ۲) و پاری سن ژرمن (یک بر صفر) شکست خورد. شاگردان فاتح تریم جمعه به سختی توانستند ۳ بر ۲ سیوااسپور را شکست دهند. شاگردان زیدان همین کار را هم انجام ندادند. مادرید برابر مایورکا یک بر صفر شکست خورد. سرمربی فرانسوی از زمان بازگشت خود به این تیم تنها ۵۰ درصد بازی ‌ها را با پیروزی به پایان رسانده است که از آمار سانتیاگو سولاری (۷۰.۵۰ درصد) بدتر است. استانبول یک فینال برای مادرید و زیدان است اما قرار است این دیدار ماه اکتبر برگزار شود .در صدر جدول این گروه تیم پاری سن ژرمن است که هر دو بازی خود در مقابل رئال مادرید و گالاتاسرای را پیروز شده است و فعلا با اقتدار در صدر جدول قرار دارد.
به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول برگزار می شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *