صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جدال جذاب جک لیسوفسکی و کایرن ویلسون

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جدال جذاب جک لیسوفسکی و کایرن ویلسون

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات اسنوکر هستید تا انتها با ما همراه باشید. مسابقات قهرمانی بازیکنان به رسم هرساله در شهر پرستون انگلستان درحال برگزاری است و شانزده نفر از بهترین بازیکنان جهان در دور نخست باهم به رقابت خواهند پرداخت. این رقابت‌ها که از سال ۲۰۱۱ به لیست تورنومنت‌های اصلی اسنوکر اضافه شد در مدت کوتاه به یکی از تورنومنت‌های اصلی و مورد علاقه بازیکنان تبدیل شده‌است.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نخستین دوره مسابقات قهرمانی بازیکنان با قهرمانی شاون مورفی پیگیری شد و آخرین دوره نیز سال گذشته با قهرمانی رانی اُسالیوان خاتمه یافت. نکته جالب در مورد این رقابت‌ها این است که تا به حال هیچ بازیکنی نتوانسته دوبار قهرمان این رقابت‌ها شود. رانی اُسالیوان، جاد ترامپ، شاون مورفی و مارک اَلن همگی سابقه یک قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه دارند. اکنون از دور نخست این رقابت‌ها کایرن ویلسون و جک لیسوفسکی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۲۳:۳۰ روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

پیش بینی مسابقات اسنوکر ؛ جک لیسوفسکی جوان به دنبال شگفتی

جک لیسوفسکی که اکنون با عملکرد خوب و با ثبات در چند تورنومنت معتبر توانسته رتبه۱۵رنکینگ جهانی را به خود اختصاص دهد، در تلاش است تا نام خود را در میان بهترین اسنوکربازان جهان نیز مطرح کند. او اکنون در بین ۱۶ اسنوکرباز برتر قرار دارد اما هیچکس در تورنومنت‌های مختلف شانسی برای قهرمانی لیسوفسکی قائل نیست.

البته باید در نظر داشت که جک لیسوفسکی از سال ۲۰۱۰ وارد رنکینگ حرفه‌ای اسنوکر شده است و با ۲۷ سال سن یکی از جوان‌ترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید. او در این مدت بهترین عملکرد خود را در مسابقات مسترز ریگا داشته‌است که توانسته در آن به فینال برسد. جک تا کنون ۱۵۳ بِرِیک صد امتیازی نیز به ثبت رسانده‌است که برای بازیکن جوانی با سابقه او آمار بسیار خوبی است. جک لیسوفسکی البته به دلیل سبک بازی هجومی خود محبوبیت خاصی بین طرفداران اسنوکر دارد. لیسوفسکی اکنون با حضور در مسابقات قهرمانی بازیکنان در تلاش است تا نخستین عنوان قهرمانی دوران ورزشی خود را کسب کند.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است و انتظار بازی نزدیکی از جک لیسوفسکی و کایرن ویلسون م‌یرود.

کایرن ویلسون ؛ جنگجو در اندیشه انتقام

کایرن ویلسون که همانند جک در سال ۲۰۱۰ وارد لیست حرفه‌ای فدراسیون اسنوکر شد، یکی از آینده‌دارترین بازیکنان حال حاضر جهان به حساب می‌آید. کایرن ویلسون تا کنون ۳ عنوان قهرمانی اسنوکر در کارنامه خود ثبت کرده‌است که برای بازیکنی با سن و سال آمار بسیار خوبی محسوب م‌یشود. کایرن ویلسون همچنین در این دوران موفق به ثبت ۱۵۱ بِرِیک صدامتیازی شده‌است.
کایرن ویلسون در این فصل از رقابت‌ها بهترین عملکرد خود را در مسابقات قهرمان قهرمانان داشت که توانست به فینال برسد که در نهایت با شکست مقابل رانی اُسالیوان به نایب قهرمانی رسید.

کایرن ویلسون در زمینه بازی دفاعی و البته ایجاد بریک‌های صد امتیازی مهارت خاصی دارد و همین امر او را با وجود تجربه کم به یکی از خطرنا‌ک‌ترین بازیکنان جهان بدل کرده‌است. نکته قابل توجه دیگر در مورد کایرن ویلسون توانایی کنترل اعصاب اوست که در ورزش اسنوکر یکی از حیاتی‌ترین ویژگی‌ها به حساب می‌آید. به نظر  میرسد کایرن ویلسون با انگیزه بالایی وارد مسابقات قهرمانی بازیکنان شده‌باشد. جک لیسوفسکی و کایرن ویلسون تاکنون هشت بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم جک ۶ پیروزی و سهم ویلسون ۲ پیروزی بوده است.

پیش بینی مسابقات اسنوکر

پیش بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار است و به نظر م‌یرسد این بازی نیز بسیار نزدیک دنبال شود.

پیش بینی مسابقات اسنوکر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *