صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بازی بایرن مونیخ – آ اک آتن؛ جدال برای صدرنشینی

پیش‌بازی بایرن مونیخ – آ اک آتن؛ جدال برای صدرنشینی

ad banner

هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با چند دیدار حساس ادامه می‌یابد. در یکی از جذاب‌ترین دیدارها در گروه E مسابقات از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا باید به مصاف تیم قعرنشین آ اک آتن برود. این دیدار با قضاوت ماتژ جوگ برگزار خواهد شد و از یک سو می‌تواند تعیین‌کننده صدرنشین گروه و از سوی دیگر روزنه‌ای برای رفتن به لیگ اروپا برای تیم یونانی باشد.
بازی‌های امشب در این گروه تکلیف دو تیم صعودکننده به مرحله حذفی را مشخص خواهند کرد.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

این روزهای بایرن مونیخ ؛ مصدومیت، حاشیه و نتایج نامطمئن

بایرن مونیخ که بازی رفت را ۲ بر صفر برده، امیدوار است علیرغم لغزش‌های اخیر در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان، بتواند سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کند. در جدول این گروه، مونیخی‌ها رقابتی شانه با آژاکس دارند.

بایرن در رده سوم جدول بوندس‌لیگا و با فاصله‌ی ۴ امتیازی از دورتموند صدرنشین قرار دارد و مدتی است که از صلابت همیشگی فاصله گرفته و نتایج پر افت و خیزی را رقم زده است. آنها بعد از تساوی با آژاکس در هلند دو امتیاز ارزشمند را از دست دادند. از طرفی هفته قبل در صعودی دشوار به مرحله سوم جام حذفی آلمان توانستند تیم گمنام رودینگ هاوزن را ۲-۱ شکست دهند و این هفته نیز در مسابقات بوندسلیگا به تساوی مایوس‌کننده‌ی ۱-۱ در برابر فرایبورگ دست یافتند. این نتایج نه چندان درخشان در کنار خبرهایی که از مصدومیت تیاگو و روبن به گوش می‌رسد، شرایط را برای کواچ، سرمربی جوان بایرن سخت‌تر کرده است. مخصوصا که کومان و تولیسو هم مدتی است مصدوم شده و قادر به همراهی تیم‌شان نیستند. البته فرانک ریبری که از مصدومیت بازگشته است، احتمالا در این بازی به طور کامل حضور خواهد داشت.

شاید تنها چیزی که بایرن مونیخ در این شرایط کم دارد، حواشی رسانه‌ای و خبری است که البته به لطف مصاحبه همسر توماس مولر در رابطه با بازی ندادن به مولر و همچنین توییت‌های جنجال‌برانگیز متس هوملس در مورد وضعیت تیم و موضعش نسبت به نیکو کواچ، این کمبود هم برطرف شده و روزهای پریشان‌حالی بایرن تکمیل شده است.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

آ اک آتن؛ غرور از دست رفته در اروپا

اما آن سوی زمین، قهرمان یونان صف آرایی خواهد کرد که هر قدر در لیگ کشورش قدرتمند ظاهر شده، در بازی‌های اروپایی نتوانسته حرفی برای گفتن داشته باشد و تا به اینجای کار از سه بازی لیگ قهرمانان سه باخت تلخ و ۸ گل خورده نصیبش شده است. این بازی برای آ اک آتن حکم تقلا برای بازیابی غرور از دست رفته را خواهد داشت. البته یونانی‌ها نیم‌نگاهی هم به جایگاه سوم گروه دارند تا بتوانند به جای تیم بنفیکا به لیگ اروپا بروند. آتنی‌ها هم در این بازی اویکونومو و باکاستاس را به دلیل مصدومیت در خدمت ندارند و باید در ورزشگاه همیشه لبریز از تماشاگر آلیانز آرنا به مصاف تیم پرستاره بایرن مونیخ بروند.

پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *