صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ اف‌ سی سیدنی – شانگهای سامسونگ

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ اف‌ سی سیدنی – شانگهای سامسونگ

ad banner

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا امروز با از سرگیری دیدارهای دور سوم مرحله گروهی جذاب خواهد شد. در جذاب‌ترین بازی گروه H تیم اف ‌سی سیدنی میزبان تیم شانگهای سامسونگ خواهد بود. این دیدار چهارشنبه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جوبیلی سیدنی برگزار می‌شود. اف ‌سی سیدنی در ۳ فصل اخیر ۲ بار قهرمان لیگ استرالیا شده، اما در لیگ قهرمانان موفقیتی نداشته و تشنه‌ی درخشش است. از سوی دیگر شانگهای سامسونگ فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا آمد و در دیداری بسیار جذاب به قهرمان مسابقات، کاشیما آنتلرز باخت. نماینده کره به دنبال جبران ناکامی فصل پیش است و در این راه از ستاره‌هایی مشهود چون هالک و اسکار بهره می‌گیرد. سیدنی هم با به خدمت گرفتن رضا قوچان نژاد برای ایرانی‌ها جذابیت پیدا کرده و دیدارهای این تیم در ایران دنبال می‌شود. مطمئنا پیش بینی این دیدار برای هواداران شرط بندی لیگ قهرمانان آسیا جذاب خواهد بود.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا

اف سی سیدنی و فرصتی برای زدن اولین گل!

تیم اف سی سیدنی در فصول اخیر از قدرت‌های برتر لیگ استرالیا بوده است. آن‌ها در سه فصل اخیر دو بار قهرمان شده‌اند و این فصل هم با ۴۸ امتیاز از ۲۴ بازی در رده‌ی دوم قرار دارند. فاصله یاران قوچان نژاد با صدر ۶ امتیاز و با رتبه‌ی سوم ۴ امتیاز است. آن‌ها در پنج بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها ۴ برد و ۱ شکست داشته‌اند. از سویی در آخرین بازی‌شان در لیگ موفق شدند در دیداری حساس برابر ملبورن دو بر یک پیروز شوند. از سوی دیگر یک تساوی صفر بر صفر در دیدار اول لیگ قهرمانان و یک شکست یک بر صفر برابر اولسن کره باعث شده تا رتبه‌ی سوم جدول گروه‌شان پایین بیایند. سیدنی هنوز موفق به گلزنی در آسیا نشده و مهاجمان این تیم و در راس‌شان رضا قوچان نژاد در صدد جبران این ناکامی هستند. مهاجم سابق تیم ملی در ۷ بازی برای تیم سیدنی موفق شده یکبار گلزنی کند.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ شانگهای سامسونگ و رویای رسیدن به فینال

تیم شانگهای سامسونگ فصل قبل در آسیا عالی عمل کرد و توانست تا نیمه نهایی بالا بیاید. در مجموع دو دیدار رفت و بر گشت برابر کاشیما آنتلرز، آن‌ها با نتیجه‌ی ۴ بر ۳ شکست خورده و از رسیدن به فینال باز ماندند. در لیگ کره شانگهای مدافع عنوان قهرمانی‌ است و این فصل هم وضعیت تیم پس از ۴ بازی خوب است و آن‌ها با ۹ امتیاز از ۴ بازی در رده‌ی سوم ایستاده‌اند. درخشش هالک و اسکار که از ستاره‌های با تجربه جهان فوتبال محسوب می‌شوند می‌تواند برای نماینده کره راه‌گشا باشد. آن‌ها در ۵ بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست داشته‌اند. شانگهای بازی اولش در آسیا را یک بر صفر و برابر کاوازاکی پیروز شد و در دیدار دوم با همین نتیجه برابر اولسان شکست خورد. این تیم روز جمعه اولین شکست‌اش در فصل جدید لیگ کره را با نتیجه ۳-۲ برابر چونگینگ پذیرا شد و حالا به دنبال جبران در لیگ قهرمانان آسیا است. نکته ضعیف در کارنامه این تیم ۳ باختی است که برابر تیم‌های استرالیایی داشته، هرچند که تاکنون دیداری برابر سیدنی نداشته است.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *