صفحه اصلی / عمومی / انگیزه بالای لوکاکو در اینتر؛ آیا شیاطین سرخ حسرت خواهند خورد؟

انگیزه بالای لوکاکو در اینتر؛ آیا شیاطین سرخ حسرت خواهند خورد؟

ad banner

بسیاری از هواداران شیاطین سرخ از داشتن بهترین گلزن تاریخ تیم ملی بلژیک خوشحال بودند، اما روملو لوکاکو خیلی زود اولدترافورد را ترک کرد و دوشنبه شب نخستین بازی رسمی اش برای اینتر را در سن سیرو مقابل لچه انجام خواهد داد.

او حالا برای تیمی بازی خواهد کرد که او را می خواهد و زیر نظر آنتونیو کونته ای قرار می گیرد که مدت هاست بازی های او را پیگیری می‌کند. مهاجم تیم ملی بلژیک با تصمیمی بحث برانگیز منچستر را به مقصد میلان ترک کرد. نکته قابل توجه این است که منچستر یونایتد و سرمربی تیم یعنی اوله گونار سولسشر و نائب رئیس باشگاه اد وودوارد به راحتی لوکاکویی را فروختند که در کنار هری کین و سرخیو اگوئرو، سومین مهاجم فعال لیگ برتر است که بیش از ۱۰۰ گل زده در کارنامه دارد. لوکاکو قطعا همان بازیکنی بود که یونایتد به آن نیاز داشت و اگر آن ها می‌توانستد خوشحالی و انگیزه او را حفظ کنند، مهاجم سابق اورتون قطعا برای یونایتد با گلزنی هایش مثمر ثمر ظاهر می شد.

آیا منچستر یونایتد حسرت روملو لوکاکو را خواهد خورد؟

هرچند وضعیتی که روملو لوکاکو در فصل قبل داشت وضعیت را بدتر کرد؛ او با این وجود که بهترین گلزن تیم بود اما به عنوان مهاجم اول تیم مورد استفاده قرار نمی گرفت. به این ترتیب انتقال او تصمیم درستی به نظر می‌رسد هرچند که این بیش از یک فرصت از دست رفته برای یونایتد و لوکاکو بود. روملو لوکاکو با وجود این که همیشه در بهترین فرم خودش نبود اما در ۹۶ باری که پیراهن یونایتد را به تن کرد موفق به ثمر رساندن ۴۲ گل شد و ۱۳ بار هم پاس گل داد اما این آمار برای بهترین گلزن تاریخ تیم ملی بلژیک کافی نبود. با این حال یونایتد احتمالا نمی داند که چه بازیکن با ارزشی را از دست داده است و سولسشر در این فصل کار دشواری برای پر کردن جای خالی او و مهاجمی با قدرت گلزنی و پشت سر گذاشتن مدافعان حریف، دارد.
مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال طی بیش از ۳۵۰ بازی ای که برای یونایتد انجام دادند هرگز عملکرد درخور توجهی از خودشان نشان ندادند و قدرت لوکاکو را در خط حمله نداشتند؛ با این حال این دو در فصل ۲۰-۲۰۱۹ وظیفه سنگین گلزنی در تیم سولسشر را به عهده دارند و این در حالی است که نیمکت یونایتد هم بسیار ضعیف است. به همین دلیل است که خروج مهاجمی به قدرتمندی لوکاکو از یونایتد ضربه بزرگی به تیم خواهد زد و هواداران هم از خودشان خواهند پرسید که چرا این مهاجم ۲۶ ساله را به این راحتی از دست دادند. فصل آخر حضور لوکاکو در یونایتد اما اصلا خوب سپری نشد و او طی بازه های زمانی بسیار طولانی ای زیر نظر ژوزه مورینیو و سپس سولسشر در گلزنی ناکام بود.

روملو لوکاکو
لوکاکو در کنار پل پوگبا به عنوان مقصران اصلی نتایج ضعیف فصل گذشته یونایتد شناخته می شدند اما در حقیقت سبک بازی یونایتد به نحوی بود که این دو ستاره نمی توانست خودشان را نشان دهند. تنها دلیلی که منجر به گلزنی های پی در پی لوکاکو علی الخصوص طی سه سال اخیر در تیم ملی بلژیک و زیر نظر روبرتو مارتینز شده، به سبک بازی این تیم بر می گردد. بلژیک از سیستم سه دفاعه استفاده می کند و لوکاکو یکی از مهاجمانی است که غالباً در زمین تیم حریف حضور دارد. آن ها توپ را به گردش در می آورند و سعی می کنند با حمله در کناره ها و خالی شدن فضاها فرصت گلزنی را برای لوکاکو ایجاد می کنند.
بلژیک معمولا با شش یا هفت بازیکن حمله می کند و از این رو فضای زیادی برای لوکاکو وجود دارد که برای تیم ملی کشورش گل بزند. حرکت هایی که از لوکاکو در بلژیک می بینیم را کمتر در یونایتد دیدیم؛ او معمولا سه یا چهار مدافع را پشت سر می گذارد و گلزنی می کند. کونته به خوبی بازیکنانی را که خریده می شناسد و لوکاکو احتمالا به یکی از بهترین گلزنان این فصل سری آ تبدیل می شود. به مانند بلژیک، اینتر هم با سه مدافع بازی خواهد کرد و با حضور هافبک هایی چون نیکولو بارلا و استفانو سنسی، روملو لوکاکو فضای مورد نیازش را به دست خواهد آورد. آن ها احتمالا یوونتوس را برای قهرمانی در سری آ به چالش می کشند. کونته به خوبی می داند که چه چیزی برای این کار نیاز دارد و قطعا مائوریسیو ساری برای بردن اسکودتو کار سختی در پیش خواهد داشت.
اینتر تشنه قهرمانی است و لوکاکو انگیزه زیادی دارد تا نشان دهد منچستریونایتد با فروش او متحمل اشتباه بزرگی شده است. این انتقال دقیقه آخری برای یونایتد بسیار شوکه کننده بود و آن ها زمانی برای جبران این انتقال نداشتند. این حقیقت است که لوکاکو اضافه وزن ندارد و از دوران جوانی اش گرفته تاکنون از شرایط فیزیکی اش برای رد کردن بازیکنان رو به رویش به خوبی استفاده کرده است، اما در منچستر چنین نگاهی نسبت به او وجود نداشت.
به این ترتیب، یونایتد یکی از درخشان ترین و گلزن ترین مهاجمان کنونی لیگ برتر را پس از دو فصل از دست داد و حالا اینتر و کونته می توانند از نعمت حضور او استفاده کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *