صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مهر ماه

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، تیم قشقایی شیراز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. قشقایی از تیم‌های لیگ دسته اول ایران به حساب می‌آید که در جایگاه چهاردهم قرار دارد و صنعت نفت نیز در لیگ برتر ایران حائز رتبۀ ششم است. تیم قشقایی شیراز در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست دست یافته و صنعت نفت آبادان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین رویارویی دو تیم قشقایی و صنعت نفت در فوتبال ایران محسوب می‌گردد.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، پاس همدان میزبان تیم تراکتور آذرباریجان خواهد بود. پاس همدان از تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران به حساب می‌آید که میزبان تیم دوم لیگ برتر در این دور از رقابت‌های جام حذفی است. تیم پاس همدان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و تراکتور آذرباریجان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشته این دو تیم هم، ۳ دیدار به تساوی کشیده شده و یک بازی نیز با پیروزی پاس همدان همراه بوده است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، نساجی مازندران پذیرای تیم شهر خودرو خواهد بود. نساجی و شهر خودرو هر دو از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران قلمداد می‌شوند که به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و سوم ایستاده‌اند. تیم نساجی مازندران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و شهر خودرو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل قبلی این دو تیم هم، نساجی در ۲ و شهر خودرو در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، سایپای تهران میزبان تیم داماش گیلان خواهد بود. داماش فینالیست فصل گذشتۀ رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران محسوب می‌شود که با شکست مقابل پرسپولیس، به مقام نایب قهرمانی این بازی‌ها بسنده کرد و ساپیا نیز در لیگ برتر ایران در مکان هفتم قرار گرفته است. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و داماش نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشته دو تیم هم، داماش ۲ و سایپا ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان هر دو از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران قلمداد می‌شوند که به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و دوازدهم ایستاده‌اند. تیم گل گهر در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ تساوی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم هم، گل گهر ۲ و نفت مسجد سلیمان ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لستر سیتی و نیوکاسل به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و نوزدهم قرار گرفته‌اند. تیم لستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و نیوکاسل نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، نیوکاسل ۲ و لستر در ۳ دیدار موفق به ثبت پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی دیگر از دیدار هفته ششم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم فیورنتینا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، میلان و فیورنتینا به ترتیب در جایگاه‌های دوازدهم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. تیم آث میلان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و فیورنتینا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، میلان ۳ و فیورنتینا در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

والیبال – فینال قهرمانی اروپا

دو تیم ملی والیبال صربستان و اسلوونی برای تعیین تیم نخست رقابت‌های قهرمانی اروپا در دیدار پایانی این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. صربستان در مرحلۀ نیمه نهایی با گذر از سد فرانسه و اسلوونی نیز با برتری مقابل لهستان گام به بازی فینال این تورنمنت گذاشته‌اند. تیم ملی والیبال صربستان در ۱۰ دیدار اخیر خود به ۱۰ پیروزی متوالی دست یافته و در سوی دیگر میدان نیز اسلوونیِ شگفتی ساز در ۱۰ دیدار گذشته‌ خود آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، صربستان در هر ۵ بازی برابر اسلوونی به پیروزی رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *