صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لوشامپیونه فرانسه : پیش بازی المپیک لیون- رنس

پیش بینی لوشامپیونه فرانسه : پیش بازی المپیک لیون- رنس

ad banner

پیش بینی لوشامپیونه فرانسه : سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اولویت اول مردان ژنسیو

از هفته بیستم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه، دو تیم المپیک لیون و رنس، از ساعت ۲۳:۱۵ روز جمعه ۲۱ دی ماه، در استادیوم المپیک لیون رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس، دوباره هیجان در لیگ فرانسه به اوج خود خواهد رسید و مردان برونو ژنسیو، آماده خواهند بود تا با پشت سر گذاشتن لیل، به رتبه دوم جدول رسیده و کمی خیال خود را از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت کنند. برای پیش بینی لوشامپیونه فرانسه ، با ما همراه باشید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

المپیک لیون: له‌گونس، اهداف جدیدی دارد

المپیک لیون تیم بسیار خوبی است. آن‌ها موفق شدند در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را شکست دهند و در بازی برگشت بسیار سیتیزن‌ها را آزار دهند. این تیم که در دور یک هشتم نهایی با بارسلونا رو به رو خواهد شد، ستاره‎هایی در اختیار دارد که قادرند در هر لحظه از بازی، سرنوشت دیدار را عوض کنند. مکسول کورنه، ممفیس دیپای، نبیل فکیر و اندومبله، از ستاره‌های این تیم به شمار می‌آیند. لیون که یک بازی عقب افتاده هم دارد، با ۳۲ امتیاز در رتبه سوم لوشامپیونه فرانسه قرار گرفته و می‌خواهد با عبور از سد رنس، به لیل برسد. قطعا با توجه به پرواز پاری‌سن ژرمن و اینکه دیگر هیچ تیمی قادر نخواهد بود به آن‌ها برسد، هدف سایرین کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. پیش بینی لوشامپیونه فرانسه دقت بیشتری می‌طلبد، اما به وضوح می‌توان شانس له‌گونس را بیشتر دانست.

پیش بینی لوشامپیونه فرانسه

رنس: محکی بزرگ برای مردانِ اوگوسته دولون

رنس که از تیم‌های پرنوسان لوشامپیونه فرانسه محسوب می‌شود، با ۲۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. رنس در پنج دیدار اخیر خود، سه تساوی، یک شکست و یک پیروزی به دست آورده است. با توجه به بازی‌های عقب افتاده سایر تیم‌ها، بسیار محتمل است که رنس در جدول رقابت‌ها پایین‌تر هم خواهد آمد، اما با توجه به این موضوع که پیش بینی لوشامپیونه فرانسه، سردرگم کننده است، چندان نمی‌شود رنس را تیمی از پیش بازنده خطاب کرد. اوجو و دومبیا دو سلاح اصلی رنس فرانسه هستند که دیوید گیون تیمش را بر محوریت این دو، به زمین خواهد فرستاد. اگر بخواهیم بر اساس وضعیت فعلی، فرم و سبک بازی دو تیم، تحلیلی ارائه دهیم، قطعا المپیک لیون تیمی خواهد بود که توجهات را بیشتر به خود جلب می‌کند. قطعا بازی جذابی در انتظار علاقه‌مندان به پیش بینی لوشامپیونه فرانسه است.

پیش بینی لوشامپیونه فرانسه

پیش‌بینی مسابقات لوشامپپوئه فرانسه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *