صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ سیمونا هالپ – مارکتا واندروسووا

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ سیمونا هالپ – مارکتا واندروسووا

ad banner

پیش بینی تنیس ایندین ولز از روز سه شنبه با شروع دیدارهای ۱۶ تنیسور برتر مهیج‌تر خواهد شد. در یکی از بازی‌های حساس این دور سیمونا هالپ، رنک ۲ تنیس زنان برابر مارکتا واندروسووا به میدان خواهد رفت. دو تنیسور تاکنون با هم روبرو نشده‌اند و این به جذابیت‌های پیش بینی تنیس می‌افزاید. هالپ مصمم است پس از دو ناکامی در نیمه نهایی و فینال اوپن قطر و اوپن دبی، طلسم قهرمانی را بشکند. از آن طرف وادروسووا تنیسور جوان و جویای نامی است و می‌خواهد با برد برابر هالپ نام خود را سر زبان‌ها بیاندازد. مسابقات تنیس ایندین ولز از مهمترین تورنمنت‌های تور جهانی است و امتیاز ۱۰۰۰ دارد. به علاوه مجموعا ۸ میلیون دلار جایزه نقدی به تنیسورها اهدا می‌شود که باعث مهیج‌تر شدن این رقابت‌ها خواهد شد. مطمئنا هواداران تنیس شاهد جدال دیدنی برترین‌ها در آمریکا خواهند بود.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ سیمونا هالپ و فرصت بازگشت به صدر رنکیگ جهانی

پروفایل هالپ :

سن:  ۲۷ / قد: ۱۶۸ سانتیمتر / وزن: ۶۳ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۳ / رنکینگ جهانی: ۲ / ملیت: رومانی

سیمونا هالپ از بهترین تنیسورهای تاریخ تنیس زنان است. او با اینکه هنوز به ۳۰ سالگی نرسیده مجموعا ۱۸ قهرمانی و ۱۵ نایب قهرمانی تور جهانی دارد. او در دو مرحله طی سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ صدر رنکینگ جهانی را در اختیار داشت. بار دوم ۴۸ هفته‌ی متوالی در صدر جدول ماند و از این نظر دهمین تنیسور زن برتر تاریخ محسوب می‌شود. هالپ در شروع سال ۲۰۱۹ چندان موفق نبوده است. او در اوپن استرالیا نتوانست به نیمه نهایی برسد و در اوپن قطر هم در فینال برابر بلیندا بنچیچ شکست خورد و دوم شد. هالپ در ۱۰ دیدار اخیرش ۸ برد و ۲ شکست داشته است. او در ایندین ولز ۲۰۱۹ استریکووا و کیسلووا را با نتایج مشابه دو بر صفر شکست داد و به این مرحله رسید. قهرمانی در این مسابقات در کنار ناکامی نائومی اوزاکا به احتمال فراوان به معنی بازگشت هالپ به صدر رنکینگ جهانی خواهد بود.

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

مارکتا واندروسووا و فرصت تاریخ‌سازی برابر هالپ

پروفایل واندروسووا :

 سن: ۱۹ / قد: ۱۷۲ سانتیمتر / وزن: ۶۴ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۲ سال / رنکینگ جهانی: ۶۱ / دست: چپ / ملیت: چک

مارکتا واندروسووا با وجود جوانی عملکرد بسیار موفقی داشته است. او یک قهرمانی در تور جهانی و هفت قهرمانی در مسابقات فدراسیون بین المللی تنیس کسب کرده است. او در ماه مارس سال ۲۰۱۸ توانست به عنوان جوان‌ترین تنیسور به جمع ۵۰ تنیسور برتر جهان راه یابد. واندروسووا در سال ۲۰۱۶ به تنیس حرفه‌ای روی آورد اما مصدومیتی شدید او را تا سال ۲۰۱۷ از میادین دور نگه داشت. او در سال ۲۰۱۹ موفق شد به نیمه نهایی مسابقات دوبل اوپن استرالیا برسد. سپس در مسابقات فردی اوپن بوداپست به مقام نایب قهرمانی رسید. واندروسووا با شکست دادن اوستاپنکو، زیگموند و کاساتکینا به این مرحله رسیده است. او در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ ساخت داشته و در اوج آمادگی به ایندین ولز آمده است. برد برابر تنیسور سرشناسی چون هالپ می‌تواند او را بار دیگر به جمع ۵۰ تنیسور برتر جهان برساند.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *