صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ ؛ مارین چیلیچ – دنیس شاپووالوف

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ ؛ مارین چیلیچ – دنیس شاپووالوف

ad banner

تنیس ایندین ولز وارد مراحل حساس و پر هیجان شده و روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه (حدود ساعت ۲۱؛ ساعت بازی قطعی نیست) مارین چیلیچ کروات مقابل دنیس شاپووالوف کانادایی قرار می‌گیرد. پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ در بازی یک مرد کهنه‌کار و یک جوان بسیار جالب خواهد بود. هر دو تنیسور در رقابت‌های ایندین ولز تاکنون یک بازی انجام داده‌اند و با نتیجه‌ی مشابه ۰-۲ حریفان خود را شکست داده‌اند. سایت‌های شرط‌بندی برای مارین چیلیچ ضریب ۱.۴۵ تعیین کرده‌اند و برای دنیس شاپووالوف ضریب ۲.۶. اگر می‌خواهید با اطلاعات کامل روی این بازی شرط‌بندی کنید با ما همراه باشید.

پیش بینی این بازی در بتکارت

مارین چیلیچ؛ نه‌چندان قدرتمند

مارین چیلیچ کروات و ۳۰ ساله که اکنون رنک ۱۱ دنیا را در اختیار دارد نسبت به ۱۲ ماه پیش ۸ پله سقوط کرده است. او علیرغم رنکینگ‌های خوب و درصد برد بالایی که داشته (۶۵٪ بازی‌های دوران ورزشی خود را برده) قهرمانی‌های درخوری به دست نیاورده است. او سال ۲۰۱۸ را تنها با قهرمانی در تنیس ۵۰۰ امتیازی لندن به پایان رساند و در سال ۲۰۱۹ نیز تاکنون قهرمانی‌ای نداشته است. او سال ۲۰۱۴، گرنداسلم یو اس اوپن را فتح کرد و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به فینال‌های ویمبلدون و اوپن استرالیا صعود کرد ولی اکنون از آن فرم بسیار دور است. در سال ۲۰۱۹ مارین چیلیچ پیش از ایندین ولز در اوپن استرالیا و تنیس دوبی شرکت کرده بود که به ترتیب در یک هشتم نهایی و یک شانزدهم نهایی مقابل بائوتیستا آگوت و گای مونفیل شکست خورده بود. او در سال جدید تاکنون ۴ بازی را برده و ۲ تا را (مقابل رنک‌های ۲۳ و ۲۴) باخته که آمار جالبی نیست. مارین چیلیچ که در زمین‌های سفت بهتر بازی می‌کند می‌تواند زمین سفت ایندین ولز را به‌عنوان یک مزیت برای خود به حساب آورد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ شاپووالوف

دنیس شاپووالوف؛ بسیار کم‌تجربه

دنیس شاپووالوف ۱۹ ساله که تنها ۲ سال است پا به مسابقات حرفه‌ای گذارده خوب پیشرفت کرده است. گرچه او تاکنون قهرمانی‌ای کسب نکرده ولی رنکینگ ۲۵ برای او خبر از آینده‌ی خوب می‌دهد. بهترین عملکرد او در گرنداسلم‌ها به یو اس اوپن ۲۰۱۷ برمی‌گردد که تا دور چهارم صعود کرد. در سال ۲۰۱۹ او در اوپن استرالیای ۲۰۱۹ تا دور سوم صعود کرد و آنجا مغلوب جوکوویچ شد. او در سال ۲۰۱۹ تاکنون ۸ برد و ۵ باخت به‌دست آورده و تقریبا مقابل تمام حریفان نامدار (که اکنون رنکینگ خوبی ندارند) باخته و این نشان از تجربه‌ی پایین او دارد. تعداد بازی‌های حرفه‌ای او به‌تازگی عدد ۱۰۰ را رد کرده و او در این مدت توانسته ۵۴٪ بازی‌های خود را ببرد. باید دید قدرت جوانی او به کمکش خواهد آمد یا در مقابل تجربه‌ی چیلیچ شکست خواهد خورد.

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹

پیش بینی تنیس ایندین ولز ۲۰۱۹ بازی‌ها و روزهای پر هیجانی خواهد داشت و این بازی هم قطعا یکی از همان‌هاست. این دو تنیسور تنها یکبار رودرروی یکدیگر بازی کرده‌اند و در آن بازی که حدود ۶ ماه قبل در سوییس برگزار شد مارین چیلیچ با نتایج ۴-۶ و ۲-۶ به پیروزی رسید.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *