صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ مینه‌سوتا تیمبروولوز – دنور ناگتس

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ مینه‌سوتا تیمبروولوز – دنور ناگتس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۵:۳۰ یکشنبه ۱۴ بهمن ماه تیم مینه‌سوتا تیمبروولوز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی تارگت سنتر از دنور ناگتس میزبانی خواهد کرد. در این روزهای پرهیجان، پیش بینی بسکتبال NBA را حتماً با مطالعه انجام دهید. مینه‌سوتا تیمبروولوز که در ماه اخیر پیشرفت نسبتاً خوبی داشته در بازی قبل خود توانست نوار ۲ شکست مقابل یوتا جاز را بِبُرد و در خانه، ممفیس را ۹۹-۹۷ شکست دهد. در طرف دیگر، دنور ناگتس قرار دارد که با ۴ برد پیاپی قدم به میدان خواهد گذارد. ناگتس در آخرین بازی خود موفق شد نیواورلینز پلیکانز را در خانه‌ی حریف با نتیجه‌ی ۹۹-۱۰۵ مغلوب نماید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مینه‌سوتا تیمبروولوز ؛ پلی‌آف هنوز هم در دسترس است

مینه‌سوتا تیمبروولوز تا یک ماه قبل تیم منسجمی نشان نمی‌داد ولی حالا هم تیم منسجمی شده هم دیگر حریف دست‌وپا بسته‌ای نیست. مینه‌سوتا با ۲۵ برد و ۲۶ باخت در رده‌ی ۱۱ کنفرانس غرب جای دارد ولی با رتبه‌ی ۸ و صعود به پلی‌آف تنها به‌قدر ۳ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد، هرچند تیم‌های زیادی برای این رتبه دندان تیز کرده‌اند. گرگ‌ها در ۱۰ بازی اخیر ۵ برد و ۵ باخت ثبت کرده‌اند و به‌لحاظ هجومی و دفاعی با گرفتن و اعطای ۱۱۱ امتیاز، تیم ۱۷ لیگ NBA هستند. تیم میزبان در تارگت سنتر از ۲۶ بازی، ۱۷ تا را برده که برای تیمی در رتبه‌ی ۱۱ جدول آمار خوبی به‌حساب می‌آید. مینه‌سوتا تیمبروولوز وابستگی زیادی به کارل آنتونی تاونز دارد و او وظیفه‌ی پر کردن جای جیمی باتلر که به سونی‌سیکسرز پیوست را نیز دارد. بدشانسی میزبان، مصدومیت‌های زیاد این تیم است. دریک رُز، دومین امتیازآور تیم مصدوم است و حضور یا غیبت رابرت کاوینگتون، جف تیگو و تیوس جونز در هاله‌ای از ابهام است. در صورت غیبت این بازیکنان شانس برد مینه‌سوتا بسیار افت خواهد کرد (اهمیت مصدوم‌های مینه‌سوتا در این لینک).

پیش بینی بسکتبال NBA مینه سوتا تیمبروولوز

دنور ناگتس ؛ به‌دنبال بازگشت به صدر

دنور ناگتس دو هفته‌ای است که صدر را به گلدن‌استیت واگذار کرده و به‌قدر ۱ بازی با این تیم فاصله‌ی امتیازی دارد. دنور گرچه همچنان می‌برد ولی قدم‌های خود را خیلی محکم برنمی‌دارد و در ۲ بازی قبل مقابل تیم‌های قعر جدولیِ ممفیس و پلیکانز با فاصله‌ی امتیازی ۳ و ۶ به پیروزی رسیده است. اما آنچه مهم است توالی پیروزی‌های ناگتس است و این تیم با۳۵ برد و ۱۵ باخت و آمار ۷۰% برد در رده‌ی دوم کنفرانس غرب جای دارد. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود ۷ برد و ۳ باخت ثبت کرده که دو تا از آن‌ها باخت خارج از خانه مقابل نیویورک نیکس ضعیف و یوتا جاز بوده است. دنور ناگتس در بازی‌های بیرون از خانه ۱۳ برد و ۱۱ باخت برجا گذارده و در ۶ بازی اخیر خارج از خانه بیش از ۱۱۳ امتیاز نگرفته است. دنور با غیبت احتمالی جمال ماری که این فصل در کنار نیکولا یوکیچ به سوپراستار این تیم تبدیل شده است، بیشتر روی انسجام در دفاع تمرکز خواهد کرد.

پیش بینی بسکتبال NBA

در پیش بینی بسکتبال NBA هرگز عجولانه عمل نکنید. قبل از شرط بندی حتماً از حضور یا غیبت بازیکنان مهمی که بالاتر نام برده شد کسب اطلاع کنید. این فصل این دو تیم یک بار بازی کرده‌اند که دنور در زمین حریف با نتیجه‌ی ۱۰۱-۱۰۳ به پیروزی رسید (این لینک). در ۴ بازی فصل قبل، مینه‌سوتا ۳ بازی را برد. با توجه به عملکرد هجومی نه‌چندان قوی دو تیم شاید گزینه‌ی under هم با چاشنی شانس، گزینه‌ی معقولی باشد. برای توجه اجمالی به نکات بازی پیش‌رو به این لینک مراجعه کنید.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *