صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی دیدار فیلیپین-چین

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا : پیش بازی دیدار فیلیپین-چین

ad banner

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا : شطرنج لیپی با اریکسن برای صعود

در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه سوم، چین و فیلیپن به مصاف هم می‌روند. این دیدار جمعه، ۲۱ دی‌ماه، ساعت ۱۷:۰۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار خواهد شد. چین در دیدار اول مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید و در حال حاضر هم‌امتیاز با کره جنوبی، صدرنشین گروه است. در روی مقابل فیلیپین در اولین دیدارش مقابل کره جنوبی شکست خورد و فعلا بدون امتیاز است. برای پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا، نکات زیر را در نظر بگیرید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

فیلیپن: تدافعی و محکم

تیم فیلیپین با اسون گوران اریکسون، سرمربی معروف سوئدی، در بازی اول تلاش زیادی کرد تا یک امتیاز از کره جنوبی بگیرد اما در نهایت با یک گل شکست خورد. آنها در آن بازی سبک کاملا تدافعی داشتند. کره جنوبی تلاش زیادی برای شکستن سد دفاعی فیلیپین کرد و تنها در دقیقه ۶۷ موفق بود. برخلاف نتیجه ۱-۰، در آن بازی کره جنوبی ۸۱ درصد از زمان بازی را در اختیار داشت و حاکم مطلق میدان بود. اریکسن پس از بازی گفت به شاگردانش به خاطر عملکردی که نشان دادند، افتخار می‌کند اما افتخار واقعی برای آنها قطعا صعود به مرحله بعد است. فیلیپین در صورت پیروزی در این بازی، شانس زیادی برای صعود خواهد داشت زیرا بازی آخر آنها مقابل قرقیزستان است.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا

چین: چیزی تا صعود باقی نمانده است

تیم چین با مارچلو لیپی امید زیادی برای صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا دارد و به نظر می‌رسد رقیب مهم آنها برای صدرنشینی در این گروه، کره جنوبی است. چین در حالی که به پیروزی در بازی نیاز دارد، نیم‌نگاهی به زدن گل‌های بیشتر و به دست آوردن تفاضل بهتر در صورت تساوی احتمالی مقابل کره جنوبی است. اگر چین در این دیدار امتیاز از دست بدهد، مانند یک شکست بزرگ ملی تلقی خواهد شد. مارچلو لیپی و شاگردانش در دیدار با قرقیزستان هم با یک واقعیت بزرگ مواجه شدند و به سختی توانستند پیروز شوند تا بدانیم پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا می‌تواند چقدر سخت باشد. بدین ترتیب اژدهایان فشار زیادی را حس می‌کنند. مارچلو لیپی در کنفرانس خبری پیش از بازی، مطمئن نبود لی وو بتواند در بازی با فیلیپن به میدان برود.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ، بازی‌های رو در رو:

در آخرین دیدار دوستانه دو تیم، چین موفق شد ۸-۱ فیلیپین را در هم بکوبد. دو تیم تاکنون ۳ بار در جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و هر سه بار چین پیروز بوده است. در این سه دیدار چین ۱۸ گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده است. در ۱۱ دیدار اخیر دو تیم، چین حداقل ۲ گل در تمام بازی‌ها به ثمر رسانده و فیلیپین در ۱۲ دیدار اخیرش مقابل چین، تنها ۳ گل ثبت کرده است.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *