صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی رقابت واشنگتن ویزاردز و فیلادلفیا

پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی رقابت واشنگتن ویزاردز و فیلادلفیا

ad banner

پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA ؛ واشنگتن برای جبران می‌آید فیلادلفیا برای تداوم پیروزی!

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های واشنگتن ویزاردز و فیلادلفیا سونی سیکسرز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیمِ این دیدار نماینده‌ی کنفرانس شرق هستند. واشنگتن با ۱۶ پیروزی و ۲۵ شکست تیمِ یازدهم جدول رده‌بندی است. در مقابل، فیلادلفیا با ۲۷ پیروزی و ۱۴ شکست در رتبه‌ی چهارم قرار دارد. با توجه به وضعیت دو تیم در جدول، پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

واشنگتن ویزاردز: جنگ جنگ تا پیروزی!

واشنگتن ویزاردز در این دیدار میزبان است. بازیِ گذشته‌ی واشنگتن در برابر همین تیم فیلادلفیا بود که با برتری فیلادلفیایی‌ها پایان یافت. تیمِ اسکات بروکس فصل پر فراز و نشیبی را سپری می‌کند. آنها در فصل ۱۹-۲۰۱۸ شروعی فاجعه داشتند اما با گذشتِ زمان، شرایط برای تیمِ پایتخت‌نشینان بهتر شد. مهم‌ترین خبر در خصوص واشنگتنِ این فصل، مصدومیت شدید جان وال، ستاره‌ی آنها بود. پوینت گارد تیمِ بروکس که وظیفه‌ی هدایت و رهبری مردانِ رود پوتوماک را بر عهده داشت، دچار مصدومیت از ناحیه‌ی پاشنه‌ی پای چپ شد و فصل برایش خیلی زود پایان یافت. با این وجود، آنها بردلی بیل را در ترکیب دارند. بیل جای خالی وال را تا حدی پر کرد و آمارهایی که این بازیکن به ثبت رساند، در نوع خود بی‌نظیر بودند. بیل در هر بازی به صورت میانگین ۲۳ امتیاز می‌آورد و مهره‌ی اصلی تیمش است. علاوه بر این، واشنگتن ویزاردز بازیکنان خوب دیگری هم دارد. ترور آریزا، اوتو پورتر، جف گرین و مارکیف موریس همگی بازیکنانی هستند که در بازی تیمی و فردی، نمایش‌های خوبی از خود به جای می‌گذارند و این مسئله باعث می‌شود تا پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA برای چنین دیداری مشکل‌تر از قبل شود.

پیش بینی بازی بسکتبال

فیلادلفیا سونی سیکسرز: تلاش پسرانِ جوان برای رسیدن به پیسرز!

تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در حالی به مصاف واشنگتن ویزاردز می‌رود که تمام مهره‌های اصلی‌اش را در اختیار دارد. بازیکنان فیلادلفیا سرانجام به ثباتی که برت براون می‌خواست رسیدند. تنها مشکلی که این روزها فیلادلفیایی‌ها را اذیت می‎‌کند، ساز مخالف جیمی باتلر است. بازیکنی که با سرمربی اختلاف سلیقه دارد و مشخص نیست چه چیزی در انتظار او است. اما باز هم مشکلی نیست، چون فیلادلفیا جوئل امبید و بن سیمونز را دارد. دو ستاره‌ی جوان سونی سیکسرز در فرمی بسیار خوب قرار دارند و می‌توانند هر رقیبی را به چالش بکشند. به علاوه بازی تیمی سونی سیکسرز نسبت به قبل پیشرفت کرد و از سبک چرخش توپ متفاوت آنها، این موضوع را می‌توان متوجه شد. ضمن اینکه سونی سیکسرز اکنون از ۱۰ بازی اخیرش ۷ برد دارد. در مورد سفیدپوشان باید اضافه کرد که آنها با یک پیروزی دیگر می‌توانند جایگاه سوم جدول را برای خود تثبیت کنند و همین مسئله انگیزه‌ی زیادی به براون و شاگردانش می‌دهد تا بار دیگر واشنگتن ویزاردز را مغلوب قدرت خود کنند. بدین ترتیب، می‌توان قاطعانه اظهار کرد که پیش‌ بینی بازی بسکتبال NBA امری جذاب و در عین حال مشکل است. جدال بیل با سیمونز و امبید، رویارویی ستارگان بزرگی است که هر هوادار بسکتبال به شدت علاقه‌مند به مشاهده‌ی آن است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: کپیتال وان آرنا (استادیوم خانگی واشنگتن ویزاردز)

تاریخ: پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷- ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۳:۳۰ بامداد

پیش بینی بازی بسکتبال

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *