صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ الهلال – الدحیل

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ الهلال – الدحیل

ad banner

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری دیدارهای دور دوم مرحله‌ی گروهی ادامه خواهد یافت. در یکی از دیدارهای حساس این دور، در گروه سوم تیم الهلال عربستان در ورزشگاه دانشگاه سلطان سعود میزبان الدحیل قطر است. در ۴ دیدار اخیر هر کدام از دو تیم یک بار برنده بوده‌اند و دو دیدار هم به تساوی انجامیده است. دیدار آخر دو تیم سپتامبر سال ۲۰۱۵ انجام و با تساوی دو بر دو تمام شد. دیدارهای این دو غول فوتبال عرب همیشه پرگل بوده و در این چهار بازی مجموعا ۱۴ گل به ثمر رسیده است. الهلال و الدحیل در دیدار اولشان پیروز شده‌اند و برنده‌ی این دیدار به صدر جدول خواهد رفت.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا

پیش‌ بینی  لیگ قهرمانان آسیا ؛ الهلال و امیدواری به اولین دیدار در ورزشگاه جدید

تیم الهلال عربستان در وضعیت بسیار خوبی پا به این دیدار می‌گذارد. این تیم در اواخر سال ۲۰۱۸ از ورزشگاه جدید خود، سلطان سعود رونمایی کرد و امیدوار است اولین دیدار آسیایی‌اش در این ورزشگاه با خاطره‌ی خوبی همراه باشد. الهلال در بازی اولش موفق شد العین را در امارات یک بر صفر شکست دهد. این تیم فصل گذشته در آسیا عملکرد ضعیفی داشت و در همان دور گروهی حذف شد. آن‌ها امیدوارند امسال جبران کنند و برد در این دیدار برایشان حیاتی خواهد بود. الهلال در ۵ بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها ۴ برد و ۱ تساوی داشته است. این تیم در جدول لیگ عربستان با ۵۶ امتیاز از ۲۳ بازی در صدر جدول قرار دارد.

بازیکن کلیدی: بافتیمبی گومز با زدن ۱۷ گل و ارسال ۷ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش‌ بینی لیگ قهرمانان آسیا

الدحیل به دنبال جبران ناکامی فصل قبل

تیم الدحیل قطر سال گذشته حضور درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و پس از ۹ برد متوالی – که یک رکورد محسوب می‌شود- در مرحله‌ی یک چهارم نهایی برابر پرسپولیس شکست خورد. این تیم در ۱۱ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده است. شاگردان روی فاریا در این دیدار المعز علی، گلزن برتر جام ملت‌های آسیا را در اختیار ندارند. هرچند یوسف العربی، مهاجم مراکشی این تیم به بازی برابر تیم سابقش خواهد رسید. الدحیل در ۵ بازی اخیرش ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست داشته است. این تیم در جدول لیگ قطر با ۴۴ امتیاز از ۱۸ بازی در رده‌ی دوم قرار دارد. نقطه‌ی اوج کار این تیم در دیدارهای اخیر برد ۶ بر ۰ برابر الاهلی بوده است. این تیم در دیدار قبل موفق شد استقلال را سه بر صفر شکست دهد. حضور مهدی بن عطیه، مدافع سابق یوونتوس در این دیدار مهم کلید طلایی الدحیل برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب خواهد بود. بن عطیه در دیدار اولش برای الدحیل گلزنی کرد و نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است.

بازیکن کلیدی: یوسف العربی با زدن ۲۱ گل برترین بازیکن تیمش بوده است.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *