صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شارلوت هورنتس – پورتلند بلیزرز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شارلوت هورنتس – پورتلند بلیزرز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه ۱۲ اسفند ماه تیم شارلوت هورنتس در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی اسپکتروم سنتر میزبان تیم پورتلند بلیزرز خواهد بود. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، پیش بینی بسکتبال NBA بسیار مهیج خواهد بود. تیم شارلوت هورنتس در رده‌‌ی آخر سهمیه‌ی کنفرانس شرق قرار دارد و می‌داند کمترین لغزش باعث می‌شود از صعود به پلی‌آف محروم شود. این تیم پس از سه باخت پیاپی بالاخره با پیروزی خارج از خانه مقابل بروکلین نتس به یک پیروزی مهم دست یافت. پورتلند بلیزرز هم در آستانه‌ی تحقق رویای چند ماهه‌ی خود است و تا پس زدن اوکلاهما و کسب رتبه‌ی ۳ کنفرانس غرب تنها به‌قدر ۰.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. این تیم در بازی قبل خود مقابل راپتورز شکست خورد.

پیش بینی این مسابقه در بتکارت

شارلوت هورنتس؛ جایی برای لغزش نیست

شارلوت هورنتس با ترکیبی که دارد شاید فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و صعود آنها به پلی‌آف یعنی آنها از میامی هیت و واشنگتن ویزاردز بهتر هستند. این تیم با ۲۹ برد و ۳۳ باخت در رده‌ی ۸ کنفرانس شرق قرار دارد و تیم‌های نهم و دهم جدول با این تیم تنها ۰.۵ و ۱.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارند. در ۱۰ بازی اخیر، شارلوت بدترین تیم بالانشین کنفرانس شرق بوده و آمار نازل ۳ برد و ۷ باخت را کسب کرده است. این تیم در سال ۲۰۱۹، از ۲۷ بازی تنها ۱۲ تا را برده که تنها ۱ پیروزی مقابل تیم‌های بالاتر از خود شارلوت هورنتس بوده است (سن آنتونیو اسپرز). بهترین بازیکن شارلوت، بدون شک کمبا واکر است که در امتیازآوری و پاس گل و تو‌پ‌ربایی با دیگر بازیکنان تیم فاصله‌ای نجومی دارد. جرمی لمب و کدی زلر دیگر بازیکنان تاثیرگذار شارلوت هورنتس هستند. این تیم غایب مهمی ندارد و دل‌خوش به این است که در خانه عملکرد قابل قبول ۲۰ برد و ۱۲ باخت را برجای گذارده است.

پیش بینی بسکتبال NBA شارلوت هورنتس

پورتلند بلیزرز؛ فرم خوبِ یک تیم تر و تمیز

پورتلند بلیزرز تیم جمع‌و‌جوری است که این فصل فراتر از انتظار، با اوکلاهما سیتی آماده رقابت می‌کند و از هیوستون راکتس پرستاره بالاتر ایستاده است. بلیزرز با ۳۸ برد و ۲۴ باخت و آمار ۶۱٪ برد بهتر از چند فصل اخیر نتیجه گرفته است. در ۱۰ بازی اخیر پورتلند آمار ۶ برد و ۴ باخت را برجای گذارده که در مقطعی که حتی گلدن استیت هم چنین آماری به‌جا می‌گذارد نمی‌تواند نتیجه‌ی بدی باشد. پورتلند بلیزرز پس از ۵ برد پیاپی (از جمله مقابل واریرز و سونی سیکسرز و سلتیکس) در بازی قبل خود مقابل تورنتو با اختلاف دو امتیازی مغلوب شد. هنوز هم ترکیب دیمین لیلارد، سی‌جی مک‌کالوم و یوسف نورکیچ جواب می‌دهد ولی انس کانتر که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم آمد و خوش درخشید مصدوم است. پورتلند در بازی‌های خارج از خانه ۱۴ برد و ۱۶ باخت ثبت کرده که آمار جالبی نیست.

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA به روزهای تعیین‌کننده وارد شده است. ۴ بازی اخیر دو تیم را بلیزرز برده است و شارلوت بیش از دو سال است که موفق به شکست حریف خود نشده است. برای مشاهده‌ی برخی از نکات بازی به این لینک توجه کنید.

پیش بینی مسابقات NBA در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *