صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی سری آ ایتالیا ؛ یوونتوس – فروزینونه

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا ؛ یوونتوس – فروزینونه

ad banner

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا شاید در صدر جدول دیگرچندان مهیج نباشد، اما تیم‌ها برای کسب سهمیه و بقا در لیگ جدال بسیاری جذابی دارند. در یکی از بازی‌های دیدنی هفته‌ی۲۴ سری آ ایتالیا، جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳ تیم یوونتوس میزبان تیم فروزینونه است. یوونتوس پیش از بازی با ۱۱ امتیاز اختلاف در صدر جدول است و فروزینونه تنها یک رده با قعر جدول فاصله دارد. دو تیم تاکنون ۵ بار با هم دیدار کرده‌اند که سهم بیانکونری ۴ برد بوده و یک دیدار هم به تساوی انجامیده است. فروزینونه برای بقا در لیگ می‌جنگد و یوونتوس می‌خواهد پیش از دیدار حساس با آتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بردی تمرینی داشته باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا
پیش‌ بینی سری آ ایتالیا

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا ؛ یوونتوس در انتظار سه امتیاز راحت

تیم یوونتوس در سری آ حاشیه امن بسیار خوبی با نزدیک‌ترین رقیبش، ناپولی ایجاد کرده و با ۶۳ امتیاز از ۲۳ بازی در صدر جدول قرار دارد. نقطه‌ی قوت یوونتوس یکدست بودن این تیم در کنار کیفیت بالای خطوط دفاعی و هجومی‌اش بوده است. بیانکونری تنها تیمی در پنج لیگ معتبر اروپایی است که هنوز در لیگ شکست نخورده است.  هر چند که در جام حذفی با سه گل برابر آتلانتا باخت و حذف شد. نتیجه‌ای که حداقل رقبا را در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال کرد. چرا که آتلانتا نشان داد یوونتوس بر خلاف ظاهرش در لیگ، شکست ناپذیر نیست. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در پنج بازی اخیرشان سه برد، یک تساوی و یک باخت داشته‌ و با پیروزی برابر فروزینونه می‌خواهند به اقتدار همیشگی‌شان برگردند. کریستیانو رونالدو با ورودش به تورین جان تازه‌ای به خط حمله یووه داده و این تیم با ۴۹ گل زده، دومین آمار برتر لیگ را پس از آتلانتا (۵۰گل) در اختیار دارد.

بازیکن کلیدی: کریستیانو رونالدو با زدن ۱۸ گل و ارسال ۶ پاس گل در ۲۳ بازی بهترین بازیکن ماسیمیلیانو آلگری بوده است. در واقع آخرین بازیکن بیانکونری با آمار مشابه رونالدو در ۲۳ بازی، دیوید ترزگه بوده که در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶ به این مهم دست یافت.

ترکیب احتمالی: شزنی، اسپینوزا، بونوچی، روگانی، کانسلو، ماتوئیدی، پیانیچ، خدیرا، مانژوکیچ، دیبالا و کریستیانو رونالدو

مربی: ماسیمیلیانو آلگری

پیش‌ بینی سری آ ایتالیا
پیش‌ بینی سری آ ایتالیا

فروزینونه و امید برای خلق شگفتی و بقا در لیگ

تیم فروزینونه فصل را خوب شروع کرد اما در میان راه به بحران رفت و تا پیش از بازی برابر یوونتوس با ۱۶ امتیاز از ۲۳ بازی در رده‌ی نوزدهم ایستاده است. خط حمله‌ی این تیم، با وجود درخشش نسبی کامیلو سیانو در حد فاجعه بوده و با ۱۷ گل زده بدترین آمار را در سری آ ایتالیا دارد. در خط دفاع هم اوضاع این تیم جالب نیست و با ۴۳ گل خورده سومین آمار ضعیف را به نام خود زده است. شاگردان مارکو بارونی در پنج دیدار اخیرشان سه برد و دو شکست داشته و تا حدی توانسته‌اند خود را برای بقا در لیگ امیدوار کند. فروزینونه در دیدار قبل برابر یوونتوس دو بر  صفر شکست خورد و و حالا کار سختی در تورین خواهد داشت.

بازیکن کلیدی: کامیلو سیانو با زدن ۶ گل و ارسالیک پاس گل بهترین بازیکن مارکو بارونی، مربی تیم بوده است.

ترکیب احتمالی: اسپورتیلو، کاپوانو، سالامون، گولدانیگا، زامپانو، مایه‌لو، کاساتا، چیباش، باگتو، پینامونتی و کامیلو سیانو

مربی: مارکو بارونی

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *