صفحه اصلی / عمومی / سرنوشت مبهم خرید های تابستانی تیم رئال مادرید ؛ از پوگبا تا هازارد و یوویچ

سرنوشت مبهم خرید های تابستانی تیم رئال مادرید ؛ از پوگبا تا هازارد و یوویچ

ad banner

پس از این که تیم رئال مادرید با تعویض ۳ سرمربی فصل بدی را با نتایج ضعیف پشت سر گذاشتند، زین الدین زیدان آخرین سر مربی بود که به جمع کهکشانی ها ملحق شد به عبارت دیگر او که در پایان فصل قبل از تیم رئال جدا شده بود بار دیگر به جمع آن ها پیوست تا بتواند چاره ای برای روزهای تاریک رئال بیاندیشد. رئال مادرید که چند فصل است بازیکن بزرگ و یا به اصلاح ستاره ای تمام عیار را نخریدند آیا این تابستان می توانند نقل و انتقلات بزرگی را رقم بزنند؟

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

رئالی ها در این فصل از کوپا دل ری یا جام حذفی اسپانیا حذف شده اند و از کورس قهرمانی در لالیگا با تیم بارسلونا نیز جا مانده اند و پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا پس از ۳  قهرمانی مقتدرانه متوالی در برابر تیم آژاکس حذف شدند تا دستشان در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از دریافت حتی یک جام نیز کوتاه بماند. رئالی ها هم اکنون در لالیگا از ۳۶ بازی ۶۸ امتیاز گرفته و در رتبه سوم جدول قرار دارند. تیم بارسلونا با ۸۳ امتیاز قهرمانی زود هنگام خود را جشن گرفت و تیم اتلتیکو مادرید نیز با ۶ امتیاز بیشتر از رئالی ها در رتبه دوم جای دارند و به نظر می رسد عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها نیز از آن ها می باشد و رئال مادرید در رقابت های لالیگا امسال نیز به مکانی بهتر سومی دست پیدا نکرده است.

اما گمانه زنی هایی در مورد خرید چند بازیکن به گوش می خورد ولی از هیچ یک از آن ها نه خبر رسمی اعلام شده و نه اینکه سران تیم رئال مادرید حاضر به مصاحبه یا اینکه چه کسی قطعا به تیم آورده می شود را اعلام نکرده اند و هواداران این تیم را سردرگم گذاشتند تا همچنان سر نوشت آن ها در هاله ای از ابهام و ترس باقی بماند. سر مربی قو های سپید مادرید چند روز پیش به سه تن از بازیکنان اعلام کرد که در ترکیب تیم جایی نخواهند داشت و به دنبال مقصد جدید بگردند. این بازیکنان گرت بیل، سبایوس و یورنته بودند که به نظر می رسد باید دنبال تیم جدیدی برای خود بگردند. اما در بین گزینه های احتمالی خرید تیم رئال مادرید نام چند بازیکن دیده می شود که تک به تک به آن ها خواهیم پرداخت.

ستاره های جدید در راه تیم رئال مادرید

تیم رئال مادرید

ادن هازارد
این بازیکن ۲۸ ساله که در تیم چلسی توپ می زند از سال ۲۰۱۲ که از لیل به این تیم متنقل شد در این تیم حضور دارد.او که پارسال پس از بازی های درخشانش در تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ مورد توجه رئال قرار گرفت، تابستان پارسال به آبی های لندن قول داد که برای یک سال دیگر برای آن ها بازی کند و سپس راهی مادرید شود. رئال و چلسی نیز که هم اکنون بر سر مبلغ این انتقال اختلاف هایی دارند انتظار می رود که بالاخره به توافق نهایی برسند و این ستاره بلژیکی به کهکشانی ها ملحق شود.تیم چلسی نیز که دو شب پیش در لیگ اروپا به فینال صعود کرد، انتظار می رود که در صورت جدایی این بازیکن بعد از اتمام این رقابت ها این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند.چندی پیش نیز ایجنت هازارد از سران باشگاه چلسی درخواست کرده بود که سر توافقشان برای انتقال وی به رئال بمانند و برای بالا بردن مبلغ داستان جدیدی درست نکنند زیرا ادن تصمیم خود را برای پیوستن به تیم رئال مادرید گرفته است. باید منتظر ماند و دید که چه آینده ای در انتظار اوست و محتمل ترین گزینه ممکن آیا راهی مادرید خواهد شد؟

نیمار
در سال ۲۰۱۳ که این بازیکن برزیلی به رقیب سنتی رئال مادرید پیوست، فلورنتینو پرز برای آوردن او به مادرید تلاش کرد ولی او در نهایت تیم بارسلونا را انتخاب کرد و راهی این تیم شد. مشخص است که رئیس باشگاه رئال مادرید علاقه زیادی به این بازیکن جوان دارد زیرا که هر ساله آوازه هایی از خرید این بازیکن به گوش می خورد.بعد از اینکه او ۴ سال برای تیم بارسلونا بازی کرد و رکوردها و قهرمانی های زیادی به دست آورد، تیم پاری سن ژرمن در خرید جنجالی در سال ۲۰۱۷ این بازیکن را به خدمت گرفت و او از آن پس برای پاریسی ها توپ زد. بد نیست بدانید او در گینس رکوردی ثبت کرد به عنوان اینکه تنها بازیکنی است که توانسته در کوپالیبرتادورس و لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و جام حذفی اسپانیا هتریک کند.در تابستان پارسال سال ۲۰۱۸ دوباره بحث خرید نیمار برزیلی مطرح شد ولی از آن جایی که رئالی ها دوستی فوق العاده ای با تیم پاری سن ژرمن دارند نمی خواهند که انتقال های این بازیکنان از این تیم با نا رضایتی صورت بگیرد و پس از آنکه پاریسی ها پارسال با جدایی وی مخالفت کردند موضوع به امسال کشیده شده.گفته می شود فلورنتینو پرز در ازای موافقت پاریسی ها حاضر است مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۲۷ ساله پرداخت کند و او را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.لی سرنوشت این بازیکن نیز مشخص نیست و باید منتظر ماند.

rma4

کیلیان ام باپه
این فوق ستاره جوان فرانسه در سال ۲۰۱۷ از تیم موناکو به تیم پاری سن ژرمن پیوست. او که همراه با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قهرمان جهان شد، خواهان زیادی در پی خود دید ولی باشگاه پاری سن ژرمن به هیچ یک از مشتری هایش اجازه ورود به مذاکرات را نداد. همان طور که قبل تر گفته شد از آن جایی که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید رابطه خوبی با سران تیم پاریسی ها دارد حاضر نیست هیچ نقل و انتقالی را بدون رضایت و با زور با این تیم انجام دهد. پس انتقال این بازیکن ۲۰ ساله نیز به شرایطی بستگی دارد که مشخص نیست به چه صورت پیش خواهد رفت.

لوکا یوویچ
به نظر می رسد که این مهاجم ۲۱ ساله آینتراخت فرانکفورت نیز توجه سران تیم رئال مادرید را به خود جلب کرده است.او که تاکنون برای تیم اش در بوند سلیگا ۳۰ بازی به میدان رفته ۱۷ گل به ثمر رسانده که از این حیث بهترین گلزن فرانکفورتی ها محسوب می شود.به نظر می رسد این بازیکن صربستانی گزینه مناسبی برای خرید باشد با توجه به اینکه سن کمی دارد و آینتراخت فرانکفورت نیز تیم درجه اولی برای او محسوب نمی شود.همچنین شنیده ها حاکی از آن است که آلمانی ها برای این بازیکن ۷۰ میلیون یورو در نظر گرفته اند و باید دید که آیا پرز این مبلغ را می پردازد یا خیر.

rma3

پل پوگبا
یکی دیگر از خرید های مد نظر زین الدین زیدان پل پوگبا بازیکن فرانسوی تیم منچستر یونایتد است که این سرمربی علاقه زیادی به این بازیکن دارد. از آن جایی که یونایتدی ها مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن پر حاشیه در نظر دارند ولی مدیران رئال معتقدند که این مبلغ برای بازیکنی که فصل معمولی را پشت سر گذاشته است و حاشیه های زیادی نیز دارد زیاد است.ولی به نظر می رسد زیدان تصمیم خودش را در خصوص این بازیکن به جدیت اعلام کرده و در آخر فصل شاید مذاکراتی انجام شود. بد نیست بدانید پوگبا فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برای منچستر توپ می زد. در سال ۲۰۱۲ تیم یوونتوس ایتالیا به وی علاقه مند شد و او راهی تورین شد. در سال ۲۰۱۶ نیز باز به جمع شایطین سرخ پیوست و کارنامه موفقی را در این سال ها به دست آورد.برای خرید این بازیکن نیز باید بر کرد تا دید چه می شود.

فرلاند مندی
این بازیکن فرانسوی هم اکنون در تیم لیون بازی می کند و سابقه بازی برای تیم های لوآور و آکادمی پی اس جی را نیز در کارنامه خود دارد. این بازیکن ۲۳ ساله که در پست مدافع قرار دارد مورد توجه رئالی ها قرار گرفته است زیدان یکی از افرادیست که اصرار زیادی برای جذب این مدافع دارد و به همین منظور پیش بینی هایی در مورد جذب این بازیکن در پست دفاع چپ و جدایی رگیلون در تابستان پیش رو می شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *