صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ کارولین وزنیاکی – سامانتا استوزر

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ کارولین وزنیاکی – سامانتا استوزر

ad banner

پیش‌ بینی تنیس دبی با ورود تنیسورهای رنک بالا حال و هوای مهیج‌ترین خواهد داشت. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای دور یک شانزدهم، روز دوشنبه کارولین وزنیاکی از دانمارک برابر سامانتا استوزر از استرالیا قرار می‌گیرد. مسابقات تنیس دوبی از سری مسابقات ATP ۵۰۰ محسوب می‌شود و از نظر ارزش در تنیس جهان رتبه‌ی چهارم را دارد. به هر صورت علاوه بر جوایز مالی، عملکرد تنیسورها در این مسابقات در رنکینگ جهانی تاثیر مستقیم دارد و به همین دلیل بازیکنان با تمام توان پا به این میادین می‌گذارند. وزنیاکی و استورز پیش از این ۱۳ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم وزنیاکی ۸ برد و سهم استورز ۵ برد بوده است. آخرین دیدار این دو در سال ۲۰۱۸ و در مسابقات اوپن آمریکا بود که با برد دو بر صفر وزنیاکی به پایان رسید. جدال دو تنیسور همیشه نزدیک بوده و این دیدار هم مطمئنا برای علاقه‌مندان به پیش بینی تنیس جذاب خواهد بود.

پیش بینی در بتکارت

پیش‌ بینی تنیس دبی
پیش‌ بینی تنیس دبی

پیش‌ بینی تنیس دبی ؛ کارولین وزنیاکی و ماموریت رسیدن به پنج رنک برتر جهان

پروفایل وزنیاکی

سن: ۲۸ / قد: ۱۷۷ سانتیمتر / وزن: ۵۸ کیلوگرم / دست: راست / مدت فعالیت: ۱۴ سال / رنکینگ جهانی: ۱۰

کارلوین وزنیاکی زمانی در قله تنیس زنان حضور داشت. او دو سال پیاپی(۲۰۱۰-۲۰۱۱) موفق شد رتبه‌ی اول رنکینگ جهانی را به خود اختصاص دهد. اما شکست‌ها و مصدومیت‌های پیاپی باعث شد که او موقعیت خود را از دست بدهد. تنیسور لهستانی الاصل از دو سال پیش کم کم به اوج برگشت و موفق شد در سال ۲۰۱۸ فاتح ویمبلدون شود. وزنیاکی در مجموع فاتح یک گرند اسلم (ویمبلدون ۲۰۱۸) شده و دو تور جهانی را فتح کرده است. او در ده بازی قبلی‌اش شش برد و چهار باخت داشته و امیدوار است فرم خوب خود را در تنیس دبی حفظ کند.

پیش‌ بینی تنیس دبی

سامانتا استوزر به دنبال خداحافظی در اوج

پروفایل استوزر:

سن: ۳۴ / قد: ۱۷۲ سانتیمتر / وزن: ۶۵ کیلوگرم/ دست: راست / مدت فعالیت: ۱۹ سال / رنکینگ جهانی: ۷۳

سامانتا استوزر هم مانند رقیبش، وزنیاکی زمانی در رتبه‌ی اول رنکینگ جهانی بود. اما بر خلاف وزنیاکی او در رنکینگ دوبل به این موفقیت دست یافت. اما او هم با افت شدید روبرو شد و حالا تا در رده‌بندی فردی تا رتبه‌ی هفتاد و سوم سقوط کرده است. او اولین گرند اسلم را در مسابقات اوپن فرانسه در سال ۲۰۱۱ و با شکست دادن سرنا ویلیامز بدست آورد. تنیسور استرالیایی در دوران موفق‌اش شش بار دیگر هم گرند اسلم‌ها را فتح کرده و شش بار دیگر هم به فینال مسابقات دوبل و فردی رسید. علاوه بر این افتخارات او موفق شده ۹ هم تور جهانی را فتح کند. آخرین افتخار استوزر قهرمانی در مسابقات دوبل اوپن استرالیا در همین سال ۲۰۱۹ بوده است. پس از آن قهرمانی او با افت وحشتناکی روبرو شده و در ده بازی قبلی‌اش سه برد و هفت شکست داشته است. استوزر می‌خواهد در سال‌های آخر دوران تنیس‌اش بار دیگر به اوج برسد.

نکات جالب دیدار برای پیش بینی تنیس دبی

 کارولین وزنیاکی تنیس را از هفت سالگی و تحت هدایت پدرش شروع کرد.

وزنیاکی اولین زن از منطقه اسکاندیناوی بود که موفق شد به رتبه‌ی اول رنکینگ جهانی برسد. او همچنین از نظر گرفتن جوایز با ۳۴ میلیون دلار در رتبه‌ی چهارم رنکینگ تاریخ قرار دارد.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *