صفحه اصلی / عمومی / منچسترسیتی – شاختار؛ یک قدمی صعود سیتیزن‌ها

منچسترسیتی – شاختار؛ یک قدمی صعود سیتیزن‌ها

ad banner

در چارچوب دور چهارم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸، تیم های منچسترسیتی و شاختار دونتسک اوکراین از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و شاختار دونتسک در سایت بتکارت

منچسترسیتی ؛ صدرنشین و در انتظار صعود

پس از لیورپول و تاتنهام که دیشب (سه شنبه) بازی های شان را انجام دادند و به ترتیب شکست و پیروزی نصیب شان شد، امشب منچسترسیتی و منچستریونایتد کارشان را در لیگ قهرمانان اروپا از سر خواهند گرفت. سیتیزن ها در حالی از رقیب اوکراینی شان میزبانی خواهند کرد که پس از کسب پیروزی پرگل ۶ بر ۱ مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر، از روحیه بسیار زیادی برخوردار هستند.

منچسترسیتی با وجود پذیرش شکست ۲ بر ۱ مقابل لیون در اولین بازی مرحله گروهی، توانست هوفنهایم و شاختار دونتسک را در بازی های بعدی شکست دهد تا در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه F گروه ششم لیگ قهرمانان باشد. پس از سیتی، لیون با پنج امتیاز در رده دوم و هوفنهایم و شاختار هرکدام با دو امتیاز در رده های سوم و چهارم حضور دارند.

شاگردان گواردیولا در بازی رفت دو تیم که حدود دو هفته قبل برگزار شد، پیروزی نسبتا آسان ۳ بر ۰ را در زمین شاختار دونتسک به دست آوردند و اکنون با خیالی آسوده تر و شناختی بیشتر به مصاف آن ها خواهند رفت. سیتیزن ها می دانند که نگه داشتن سه امتیاز این بازی خانگی در ورزشگاه اتحاد، گام بلندی در راه قطعی کردن صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفته بود که پس از باخت به لیون، هر بازی برای تیمش مانند یک فینال بوده پس جای تعجب ندارد که او از شاگردانش بخواهد با تمام قدرت در زمین ظاهر شوند تا شانس قطعی کردن صعود را از دست ندهند؛ در صورت پیروزی لیون مقابل هوفنهایم در بازی همزمان، صعود منچسترسیتی به دور حذفی قطعی خواهد شد و دیگر تنها دغدغه آن ها، رقابت با لیون بر سر صعود به عنوان تیم صدرنشین خواهد بود.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و شاختار دونتسک در سایت بتکارت

شاختار دونتسک ؛ بی‌رقیب در اوکراین، بی‌نصیب در اروپا

آن سوی دیگر این میدان، تیم شاختار دونتسک صف‌آرایی خواهد کرد که اگرچه صدرنشین فعلی لیگ اوکراین است و در فصل گذشته، سابقه شکست دادن سیتیِ قدرتمند را دارد، اما عملکرد ضعیف این تیم در بازی های خارج از خانه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا مایه ناامیدی طرفدارانش بوده است؛ شاختار در ۹ بازی خارج از خانه اخیر، تنها ۱ بار رنگ پیروزی را دیده و این آمار، چندان برای شاگردان پائولو فونسکا امیدبخش نیست.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم همانطور که سرمربی شاختار حدود دو ماه قبل پیش بینی کرده بود، صعود منچسترسیتی به دور بعد قطعی خواهد شد یا لغزشی کوچک، پرونده صعود آبی های شهر منچستر را تا هفته پنجم بازی های مرحله گروهی باز نگه خواهد داشت.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و شاختار دونتسک در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *