صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ پیش بازی جذاب لس آنجلس کلیپرز و یوتا جاز

پیش‌بینی بسکتبال NBA؛ پیش بازی جذاب لس آنجلس کلیپرز و یوتا جاز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار جذاب لس آنجلس کلیپرز و یوتا جاز

از سری مسابقات بسکتبال NBA، دو تیم لس آنجلس کلیپرز و یوتا جاز در برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. بازی تیم‌های ششم و نهم کنفرانس غرب، جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. هر دو تیم برای هدفی مشترک بازی می‌کنند و آن هم رسیدن به پلی‌آف است. حالا برای اولین بار در فصل مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و این چیزی است که در پیش‌بینی بسکتبال NBA باید درنظر گرفته شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لس آنجلس کلیپرز: راه پیروزی فراموش شده است

لس آنجلس کلیپرز با وجود قرار داشتن در جایگاه ششم رده بندی، طعم تلخ سه شکست متوالی را چشیده و حالا باید خود را از این وضعیت نجات دهد. شاگردان داک ریورز در دو بازی گذشته خود با اختلاف کمی کار را واگذار کرده‌اند و از این لحاظ بدشانس بوده‌اند. دو ستاره محوری کلیپرز، توبیاس هریس و گالیناری هستند که هم در بازی زیرسبد و هم در پرتاب های دورتر، عملکردی قابل قبول دارند. چیزی که باعث ناکامی کلیپرز در بازی‌های گذشته شده، تعداد بیش‌تر از دست دادن توپ و عملکرد ضعیف نیمکت‌نشینان است. مسئله‌ای که تا راه حلی برای حل آن پیدا نشود، به نظر نمی‌رسد لس آنجلس کلیپرز کاری پیش ببرد و حالا پیش‌بینی بسکتبال NBA مقابل تیم خوبی چون یوتا جاز، همیشه سخت است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

یوتا جاز: از اول فصل، همه به دنبال این عملکرد بودند

۴ پیروزی متوالی، نشان‌دهنده یکی از آماده‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA است. بازیکنان یوتا جاز حالا در کنار یکدیگر راه پیروزی را پیدا می‌کنند و به نظر با ادامه این عملکرد، شانس خوبی برای حضور در پلی‌آف خواهند داشت. اگر نگاهی به بازیکنان این تیم بیندازیم، خلا هیچ‌ نوع بازیکنی را احساس نمی‌کنیم و حالا فاکتور مهم‌تر، مدیریت این بازیکنان است. بازیکنانی که با وجود کیفیت بالا، هیچ کدام سوپراستار درجه یک نیستند شاید یوتا جاز با جذب یک ستاره، به یک تیم مدعی تبدیل شود. عملکرد آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه قابل دفاع نبوده و یاران رودی گوبرت به دنبال برهم زدن معادلات در پیش‌بینی بسکتبال NBA هستند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: استاپلس سنتر (استادیوم اختصاصی لس آنجلس کلیپرز)

تاریخ: پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷- ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۷:۰۰ صبح

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *