صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی دیدار پورتلند و فیلادلفیا

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی دیدار پورتلند و فیلادلفیا

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جذاب و سخت، مانند مصاف‌های پورتلند و فیلادلفیا

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های پورتلند تریل بلیزرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز به مصاف هم می‌روند. پورتلند در این بازی نماینده‌ی کنفرانس غرب است و با ثبت ۲۰ پیروزی و ۱۶ شکست در جایگاه هفتم جدول رده‌‌بندی قرار دارد. در مقابل، تیم پر قدرت فیلادلفیا با ۲۳ پیروزی و ۱۳ شکست، در رتبه‌ی چهارم کنفرانس شرق است. پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی برای بازی چنین تیم‌هایی بدون شک جذاب و در عین حال سخت است.

پورتلند تریل بلیزرز: لیلارد و دوستان انجام کارهای مشکل را دوست دارند!

پورتلند تریل بلیزرز در این مسابقه تیم میزبان است و با روحیه‌ای مناسب پا به این مسابقه سخت می‌گذارد. شاگردان تری استاتس مأموریت سختی را پیش از بازی با سونی سیکسرز داشتند. آنها در برابر گلدن استیت وریرز شکست خوردند و اکنون به دنبال کسب پیروزی هستند. نکته‌ی ویژه در مورد پورتلندِ فصل ۱۹-۲۰۱۸، عملکرد فوق‌العاده‌ی آنها در بازی پشتِ خطِ پرتابِ سه امتیازی یا به اصطلاحی، سبکِ نوین بازی پیرامونی (اروپایی) است. این سبک با داشتن بازیکنان بی‌نظیری چون دیمین لیلارد، سی جی مکالوم، ست کری و اوین تورنر قابل اجرا است و اکنون تیم تری استاتس، با این تفکر به میدان می‌رود. البته تنها این سیستم خاص نمی‌تواند تیمی چون پورتلند تریل بلیزرز را نسبت به سایر رقبا برتر کند. بازیکنان پورتلند سبکِ بسکتبالِ سنتی NBA که همواره با نفوذ به سمت داخل محوطه‌ی دفاعی حریف همراه است را هم به خوبی بلد هستند و با کارهای ترکیبی‌شان هر رقیبی را دچار مشکل می‌کنند. در مورد تریل بلیزرز، این موضوع را باید اضافه کنیم که عملکرد خوب خط دفاعی آنها، یکی دیگر از دلایل موفقیت‌شان است. طبق این شواهد، پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی امری ساده است اما نه زمانی که تیم رقیب، فیلادلفیا سونی سیکسرز است!

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

فیلادلفیا سونی سیکسرز: جوانانی تشنه‌ی جاودانگی!

با کسب پیروزیِ قاطعانه در برابر یوتا جاز، بازیکنانِ فیلادلفیا سونی سیکسرز در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند و می‌خواهند دومین برد پیاپیِ خود در مصاف با رقیبی دیگر از کنفرانس غرب را به ثبت برسانند. انگیزه‌ی بالای بازیکنان تیمِ آبی‌پوش میدان برای کسب رتبه‌ای بهتر در جدول کنفرانس شرق تمامی ندارد و این مسئله تهدید بزرگی برای رقبای فیلادلفیا به حساب می‌آید. حضور تمامی ستارگان سونی سیکسرز در بازی‌های این فصل NBA و اضافه شدن جیمی باتلر به ترکیب آنها، موضوعی است که به تیم برت براون قدرتی خاص بخشیده است. مصدومیت‌های بیش از حد ستاره‌های سونی سیکسرز که در فصول قبل عامل اصلی ضعف آنها بود، در تیم کنونی براون دیده نمی‌شود و به نظر این موضوع، مهم‌ترین عامل موفقیت تیمِ ساحلی‌نشینانِ شرق ایالات متحده آمریکا است. با داشتن جوئل امبیدِ آماده، بن سیمونز غیرقابل توقف و جیمی باتلر با تجربه در ترکیب فیلادلفیا و حضور دیمین لیلارد و سی جی مکالوم، دو ستون پورتلند، پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی هیجانی بیش از اندازه معمول خود دارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مشخصات بازی

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند تریل بلیزرز)

تاریخ: دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷- ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۰۵:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه پورتلند و فیلادلفیا در سایت بتکارت 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *