صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش‌بازی دیدار ممفیس و کلیولند

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی : پیش‌بازی دیدار ممفیس و کلیولند

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جوانان کلیولند و چالش شکار خرس‌ها

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم ممفیس گریزلیز و کلیولند کاوالیرز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار میان دو تیم از کنفرانس‌های متفاوت برگزار می‌شود. ممفیسِ میزبان دراین مسابقه نماینده کنفرانس غرب و کلیولند هم نماینده‌ی کنفرانس شرق است و انتظار می‌رود شاهد بازی زیبایی میان دو تیم باشیم. پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی همواره مشکل است و تعیین برنده این دیدار هم مانند سایر مسابقات بسکتبال آمریکا مشکل است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

ممفیس گریزلیز: برای رسیدن به جمع بزرگان بیشتر تلاش کن

ممفیس گریزلیز پس از ارائه نمایش‌های ضعیف، سرانجام در دیدار قبلی‌اش موفق به کسب برد شد. شاگردان جی بی بیکراستاف پس از فرم فاجعه‌ای که با ثبت ۵ شکست برای‌شان همراه بود، سرانجام پیروز شدند و به رتبه‌ی دهم کنفرانس غرب رسیدند. آنها با نمایشی فوق‌العاده توانستند بر لس آنجلس لیکرز غلبه کنند. دیداری که کلید برد خرس‌های گریزلی در آن ۳ امتیازی‌های بی پایان‌شان بود. البته آنها در برابر لیکرز، در کارهای دفاعی هم متفاوت از قبل کار کردند و درصد پایین ۳ امتیازی‌های تیم لبران جیمز، گواه بر این موضوع است. اکنون امید هواداران ممفیس در بازیِ پیش‌رو به دست‌های مایک کانلی، ستاره آنها است. حال با توجه به شرایط کنونی گریزلیز، پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی می‌تواند جذاب‌تر از پیش باشد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

کلیولند کاوالیرز: جوان‌های اوهایو دیگر نمی‌خواهند تیم بازنده باشند

کلیولند کاوالیرز در ۳ بازی گذشته‌اش تیم بازنده زمین بوده و مصدومیت ستاره‌هایی چون کوین لاو، تریستن تامپسون و رادنی هود شرایط این تیم را بیش از پیش سخت کرده است. شوالیه‌ها در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی کنفرانس شرق قرار دارند و برای جدایی از این رتبه، فقط نیازمندِ پیروزی هستند. شاگردان لری درو برای اینکه وضعیت خود را سامان ببخشند باید کارهای تیمی بهتری را از خود به نمایش بگذارند. عملکرد ضعیف کلیولند در چرخش توپ و بازی گروهی باعث شده تا میانگین آماری پاس‌های منجر به گل آنها در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ پایین باشد و همین مسئله‌ی شاید کوچک، یکی از بزرگ‌ترین عوامل باخت‌های بی‌شمار این تیم بوده است. اما مطابق انتظار، پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی شمالی سخت‌تر از آمار و ارقام است!

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مشخصات بازی

ورزشگاه: فدکس فرم (استادیوم خانگی ممفیس گریزلیز)

تاریخ: پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷- ۲۷ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۰۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *